Uzun zamandır yoktum ama bu fic aklımın bir köşesinde duruyordu önümüzdeki haftayla birlikte tamamen bitirmeyi düşünüyorum umarım bu bölümü de finale kadar olan bölümleri severek okuyup bol bol yorum yaparsınız hadi iyi okumalarrr...
Siz beni parçalamaya çalışırken, ben gizli gizli onarırım kendimi. Sonunda bilmediğiniz bir şey olur çıkarım ve sizi suçlarım: beni mahvettiniz diye. Sizlerle birlikte başarısız gibi görünürüm: fakat sonunda ihanet ederim sizlere. Hep bir yerde takılmamı beklersiniz; ben de aynı şeyi beklerim heyecanla.Tutunamayanlar - Oğuz Atay
İhanet dediğimiz şey tam olarak neydi?
Sözlerin ardından saklanan kirli izler mi yoksa birinin tüm hayallerini çöpe atarak gözlerini tamamen bağlamak mı?Asla affedilmemesi gereken şeylerin başında gelen o ince detaya gelirsek kesinlikle ihanet yer alır. Hoş zaten birinin seni gözünden çıkarması zaten bir ihanetken başka bir şey eklesek bile özünden ihanet çıkacaktır nitekim.
Aldatmak mı? Yalan söylemek mi? Yarı yolda bırakmak mı? Size söyleyeyim hepsinin özünde ihanetin o ince sinsi dumanı her daim kendini hatırlatarak hissettirecektir.
Hayatınıza giren insanların her zaman tesadüf değil de gelmesi gereken kişiler olarak düşününce cidden daha mantıklı geliyor bazı şeyler.
Ya da şöyle açıklamak daha doğru olacaktır doğru deyimle;
Hayatımızın akışında önemli bir rol üstlenecek, yönümüzü değiştirecek seçimleri etkileyecek ya da belirleyecek insanlarla yollarımızın tesadüf eseri kesiştiğini düşünmek ne garip. Belki de tesadüf değildir. Karşımızdaki insanın, bilinçli ya da bilinçsiz, gitmek istediğimiz yöne bizi itekleyeceğini seziyor olabilir miyiz? Belki davete icap etme sebebimiz budur.
Ya da ;
Olup biten her şeyin bir amacı olduğunu düşünenler var, kimileri de her şeyin şans eseri ya da tesadüf olduğunu düşünürler. Gerçek şu ki, yaşam hem rastgeledir hem de bir amacı vardır. Eşit ölçülerde olmasalar da."
Uykusuzluk
Düzen insanoğlunun hayatında oldum olası yer edinmiş bir sistem vermiş olduğu disiplinle ilerlemeye çalışan bir şeydir.
Şöyle bir etrafa bakınca da anlıyor aslında insan bir yerden sonra.
İhanet, senin beklemediğin bir darbedir. Ama sen yüreğini tanıyacak olursan, sana baskın yapmayı hiçbir zaman başaramayacaktır. Çünkü onun düşlerini ve arzularını tanıyacaksın ve onları hesaba katacaksın. Hiç kimse kendi yüreğinden kaçamaz. Bu nedenle en iyisi onun söylediklerini dinlemek. Böylece, kendisinden beklemediğin bir darbe indirmeyecektir kesinlikle sana.
Simyacı
Evet bir de ihanet...
Sahi asla affetmem dediğiniz bir şey var mı hayatınızda? Yahut demek öyle ha benden bu kadar dediğiniz bir şeyler oldu mu? Eminim olmuştur diye düşünüyorum hatta hala da böyle düşünenleriniz emindir vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖕𝖆𝖘𝖘𝖎𝖔𝖓 を 𝖕𝖏𝖒 ꨄ 𝖏𝖚𝖓𝖌
Misteri / ThrillerIki adam düşünün ; Biri cinsel dürtülerini asla kontrol edemeyen bir seks manyağı diğeri ise libidosu hiç oynamayan bir aseksüel İkilinin yollarını kesiştiği an her şey görünenin tam tersine dönecekti. * ağır bdsm içerikli * şiddet içerikli