8 ¦ Kırmızı Zarfın Mührü

4.5K 339 293
                                    

“Bir şeyin korkutucu, değersiz, arzu edilesi ya da beş para etmez olduğuna karar veren zihindir, dolayısıyla değiştirilmesi gereken şey sadece ve sadece zihindir. ”

¬¬¬¬

Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree
I travel the world and the seven seas
Everybody's looking for something

Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused

Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree
I travel the world and the seven seas
Everybody's looking for something

Jimin üstü açık arabanın üzerinde radyodan kalan şarkıya eşlik edip kadehini kaldırmış, aracın koltuğuna kalçasını yaslayıp omuzlarını hareket ettirmeye başlamıştı.

Jungkook bir yandan jimin'in elinden tutuyor bir yandan yolu takip etmeye çalışıyordu. Jimin'in sesi de oldukça hoş bir tınıyla şarkıya eşlik ederken, kendinden geçmiş bir hali vardı. Esen rüzgar güzelliğine güzellik katarken bitirdiği kadehi yana doğru fırlatmıştı.

Jimin hala elini tutan bedene bakmış, omuzlarını sallamaya devam etmişti.

Dengesini kaybettiğini hissettiğinde Jungkook'un yardımıyla oturmuş, kahkaha atmaya başlamıştı. İçkinin ve rüzgarın verdiği mayhoșluk ile yanakları al al olmuştu.

Jungkook hala tepkisiz bir şekilde aracı sürmeye devam ederken Jimin kendini ona doğru usulca yaklaștırmıștı.

" Efendim benimle ilgilenmeyecek mi?"

Jimin'in erotik ses tonuyla Jungkook'un kulağına üflemiș, elini Jungkook'un gömleğine doğru atmıştı.

Jungkook Jimin'in sarhoş olmasına rağmen yaramaz olușuna gülmüş, elini düşmemesi için ince beline sarmıştı.

" Hava esiyor, üşümüyor musun? "

Jungkook Jimin'in yanağını, yanağında hissetse bile onu uyarmadan edememişti. Jimin onun bu haline ruhsuz bir şekilde gülmüş, yanağına sesli bir öpücük kondurmuștu.

Jungkook afallasa bile jimin'in belini daha sıkı kavramış, yüzünü ona çevirmişti. İkili burun buruna birbirine bakarken jimin'in diliyle Jungkook'un dudağını ıslatmıștı.

" Benimle oyna jungkook, bedenimle oyna. Mahvet beni."

Jimin Jungkook'un kulağını emdikçe, Jungkook'un direksiyondaki elleri daha da kasılıyordu. Jimin Jungkook'un hafiften beliren damarlarını görünce dudaklarını ıslatmıș, Jungkook'un boynuna yönelmişti.

Jungkook ne dur diyordu ne de herhangi bir tepki veriyordu sadece jimin'in kendisini emmesine izin veriyordu.

Eli jimin'in çıkık kalçasına gitmiş, tek lobunu kavrayıp hafifçe yoğurmaya başlamıştı. Jimin anında uyarılmış, Jungkook'un ani hareketine karşı içten bir inleme sunmuştu.

" Hadi ama tek yapabildiğin bu mu?"

Jimin Jungkook'un yüzünü usulca kavramış, aralıklı dudaklarına bakıp üst dudağını emmeye başlamıştı. Jungkook Jimin'in kalçasına sertçe tokatlamıș, Jimin'in biraz gerilemesine sebep olmuştu.

Mmğh

Jungkook Jimin'in alt dolgun dudağını emerken yola devam ediyordu, parmağını jimin'in deliğine dayayıp gelgit yapmaya başlamıştı. Jimin Jungkook'un ağzına doğru inlerken, kalçasını daha çok Jungkook'a doğru yaslamıştı hızla.

" Jimin bir rahat dur, süremiyorum."

Jimin gözlerini her zaman ki gibi devirip Jungkook'un belindeki kumaşı açmaya başlamıştı.

𝖕𝖆𝖘𝖘𝖎𝖔𝖓 を 𝖕𝖏𝖒 ꨄ 𝖏𝖚𝖓𝖌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin