" irade doymak bilmez ; bir dürtü giderildiğinde bu doygunluğun sevincini sadece bir an yaşarız ve onun yerini hemen can sıkıntısı alır , ta ki yeni bir arzu bizi ele geçirene kadar."
¬¬¬
" Hadi ama Jimin onu da mı?"
Jimin gözlerini abartılı denilecek kadar devirmiș elindeki kadehten minik olmayan bir yudum almıştı. Geldiğinden beri gözlerin üstünde olduğunun farkında olmasına rağmen hiçbiri onu tatmin etmemişti.
İçindeki vibratör bile daha ișlevli diye iç geçirdi efrafı süzerek durduğu yerden.
" Bay Kim seninle buluşmak istediğini söyledi, ne diyorsun?"
Jimin dilini şarabın ıslattığı dudağında gezdirip parlak irislerini menajerine merhaba çevirmişti.
" Jisoo tatlım bu gece gereğinden fazla çöpçatan gibisin, iyi misin sen?"
Jisoo utanıp başını eğmiş, özür dileyerek jimin'in elindeki kadehi değiştirme bahanesiyle yanında ayrılmıştı. Geldiği davette ne kadar tanıdık simalar ile karşılașsa bile hiçbiri bu gece gözünde çekici gelmiyordu.
Oysa penisi ne kadar sızlasa da sadece içindeki alet ile yetiniyordu. Gözlerini kırpıștırdı ve etrafı sakin bir şekilde süzmeye devam etti. Bu gece de ona eğlence çıkmayacak gibi bir his doğmuş bu da onun güzel yüzünü düşürmeye yetmiști.
" Her zaman ki gibi yine en güzelisin Jimin."
Taehyung elini jimin'in beline konumlandırmıș, yanağına minik bir buse kondurmuștu.
" Taetae, Chim'in canı çok sıkılıyor."
Taehyung en yakın arkadaşının demek istediğini anlamış, kahkaha atarak elini tutarak kendi etrafında döndürmüștü.
" O değil de bu gece gerçekten de çok güzelsin. Seni bu aç köpeklerin arasına çağırmakla iyi mi ettim, kendimi sorguluyorum şu an. "
Jimin kibar bir şekilde elini ağzına götürüp başını hafif geriye yatırarak gülmüş, elini en yakın arkadaşının koluna koymuştu.
Etrafında kendisi gibi feminen takılmayı seven nadir insanlardan biriydi lakin bu tarz, hissiyat ona öylesine yakışıyordu ki, Jimin tamamen bu kelimenin tanımı haline gelmişti.
Üzerine giydiği kasığına doğru uzanan derin yırtmaç ve sırtındaki swaroski taşlı akrep detay onu yeterince seksi gösterse bile, ince askıları oval ve hoş omuzlarını daha çok ön plana çıkarmaya yetmiști.
Köprücük kemiğinin üzerindeki piercing kusursuz bir şekilde parlamaya devam ediyor, ellerindeki siyah kadifemsi eldivenlerin üzerine giydiği elmas yüzükle haddinden fazla güzel görünüyordu.
Yüzünde ne kadar hafif bir makyaj olsa dahi al al görünen yanakları, pürüzsüz cildini daha çok öne çıkarıyor ; dolgun dudakları bir lolipop misali parlıyordu.
Taktığı gri renkli lensler onu daha albenili gösterse bile onun kendisinde özellikle sevdiği şey kesinlikle ve kesinlikle sarı parlak saçlarıydı.
Ne kadar esmer olarak doğmuş olsa bile sarı onun doğasına hiç kimseye uymadığı kadar uyuyordu.
Uzun sallanan küpesine dokunmuș, etrafı süzmeye devam etmişti bir süre sadece.
" Cidden Taehyung, neden bu geceyi yaşlı bunaklarla doldurdun?"
Jimin ne kadar serzenişte bulunsa dahi Taehyung sadece gülmekle yetinmiști.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖕𝖆𝖘𝖘𝖎𝖔𝖓 を 𝖕𝖏𝖒 ꨄ 𝖏𝖚𝖓𝖌
Mystery / ThrillerIki adam düşünün ; Biri cinsel dürtülerini asla kontrol edemeyen bir seks manyağı diğeri ise libidosu hiç oynamayan bir aseksüel İkilinin yollarını kesiştiği an her şey görünenin tam tersine dönecekti. * ağır bdsm içerikli * şiddet içerikli