Nereden başlayacağını düşünmektense "Başlamak iyidir" diye düşünüp yazmaya başladı. Ne yazacağını düşündü. " Düşünmektense yazmak iyidir "diye yazdı....
Tik tak
Tik tak
Tik tak
Jimin için zaman durmuş, her şeyi ağır çekimde işliyormuș gibi hissediyordu. İlk defa belki de bu hissiyatın içinde boğulmuş hissediyordu. Gözlerini tavana dikip bomboş bakmaya devam ederken usulca kapatıp sakin sakin nefes alışverişi yapmaya çalışmıştı.
Eli titreye titreye Taehyung'u yeniden aradığında anında açılmış, gözlerini başka bir yöne dikmişti.
" Görüntüleri yolluyorum izle."
Jimin gönderilen resimle birlikte biraz önce abisi olarak öğrendiği çocuğun yanında el ele tutuştuğu başka bir çekik gözlü çocuğu görmüş diğer yanında da mavi gözlü sarışın bir kız görmüştü.
" Ortadaki Jungkook. Jeon Jan woo'nun oğlu aynı zamanda İtalya'nın Venedik şehrinde belediye başkanlığı yapmış, 9 yıl sonra kendini tamamen çiftlik hayatına adamış eski bir iş adamı aynı zamanda cerrah."
Jimin bomboş bakmaya devam ederken Taehyung konuşmaya devam etmiști.
" Jungkook'un annesi 9 yaşındayken intihar ederek hayatına son vermiş ve tek çocukmuş. Yaklaşık 1.7 milyar dolarlık bir miras Jungkook'un üzerine kayıtlı olmasına rağmen hepsi babasının kontrolü altında."
" Açıkçası Taehyung bazı şeyler bana normal gelmiyor tıpkı Jungkook'un bir milyarder değerinde varisi olup tamamen çapulcu gibi yaşaması gibi. "
" Jungkook'un hayatına kısa bir göz attım ve Jimin bunu söylemeli miyim bilmiyorum ama bu servetten vazgeçmesine sebep olan bir kızla çocuğu var. "
Jimin'in bakışları daha korkunç bir hale geldiğinde Jungkook'un ailesi olduğu konusunda kafasında bazı şeyler oturmuştu.
" Jungkook'un bu kadar koruyup kolladığı kadın ve çocuk kim peki? "
" O konuda hiçbir şey bulamadık, Jungkook tamamen onlara dair geçmişi her şeyi silmiş gibi sadece sebebinin bu olduğunu öğrendik ve asıl sorun şu ki-"
Jimin dik dik Taehyung'un gözlerinin içine bakarken Taehyung yutkunmuștu.
" Jungkook en kısa zamanda İtalya'ya dönmek zorunda. "
" Sebep? "
" Ayın 10'unda babasıyla birlikte açılışı yapılacak tamamen dış dünya için gösteriş amaçlı bir mağaza olacak. Balenciaga adında."
Jimin'in gözü seğirmesiyle Taehyung tamamen gerilmiş, derin bir nefes alıp bakışlarını tamamen kaçırmıştı.
" Jimin Jungkook ile cinsel ilişkin nasıl başladı? "
Jimin masada parmaklarıyla ritim tutarken sarı saçlarını geriye atıp dudaklarını diliyle ıslatmıștı.
" Gayet normal sadece - gözlerini kaçırmış - biraz geç boşalıyor ki - yüzünde sinsi bir gülüş oluşmuştu - bu beni daha çok tatmin ediyor. Kendimi ilk defa köle gibi hissediyorum Taehyung. Sana zamanında anlattığım o acıyı yaşıyorum."
Taehyung bir an Jungkook'un hastalığından bahsetmek istese bile Jimin'in parlayan bakışları altında susmuş sadece tebessüm etmişti.
" Adınıza sevindim yine de Jimin kendini çok kaptırma ne olursa olsun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖕𝖆𝖘𝖘𝖎𝖔𝖓 を 𝖕𝖏𝖒 ꨄ 𝖏𝖚𝖓𝖌
Mystery / ThrillerIki adam düşünün ; Biri cinsel dürtülerini asla kontrol edemeyen bir seks manyağı diğeri ise libidosu hiç oynamayan bir aseksüel İkilinin yollarını kesiştiği an her şey görünenin tam tersine dönecekti. * ağır bdsm içerikli * şiddet içerikli