16 ¦ Park Ve Jeonların Gücü Adına

2.4K 177 428
                                    

Sevgiler soğuyor, dostluklar parçalanıyor , kardeşler bozuşuyor; kentlerde ayaklanmalar , ülkede anlaşmazlıklar çıkıyor ; sarayda ihanet ; baba ile evlat arasına kara kedi giriyor.
William Shakespeare
Kral Lear

>>>

Jungkook elindeki sigaranın sisli dumanını sargıyla bile kusursuz duran bedene dönüp yüzüne doğru üflemiști.

" Bundan ne anlam çıkarmam lazım peki?"

Jimin Jungkook'un emmekten șișirdiği dudağını ısırıp başını geniş omzuna yaslamıştı.

" Bilirsin sigarayı birinin yüzüne doğru üflersen ya onunla sevișmek istersin ya da onu öldürmek istersin. Siz ne dersiniz efendim? "

Jimin fısıltı halinde konuşup Jungkook'un adem elmasına öpücük kondurmuș, kaslı kollarını usulca oksamaya devam etmiști.

" Bunu neden istiyorsun peki? "

Sesi kalın tok ve pürüzsüz çıkan Jungkook Jimin'in kalçasını kavrayıp lobunu kemikli parmakları arasında sıkıştırmıştı.

Usulca yoğururken Jimin yaralı bedenini umursamadan Jungkook'un dudağına ıslak bir öpücük kondurmuștu.

" İnine inmek istiyorum demiştim. Bölüm sonu canavarını şimdi tanımak istiyorum sadece."

Jungkook Jimin'in yaptığı benzetmeye sadece gülmüş ve derin bir nefes alıp gözlerini sımsıkı kapatmıştı.

Babasıyla arasında berbat bir ilişki vardı ya da bu duruma baba oğul ilişki denilirdi miydi o da bilmiyordu lakin kesinlikle onu görmek dahi istemiyordu.

" Bana kendini anlat dedikçe benden kaçıyor gibisin."

Jimin dolgun kızıl dudaklarını sarktiginda Jungkook boynundan tutup omzuna daha çok yatırıp dudaklarını bastırmıştı aniden.

" Pek ahım şahım olmayan kirli bir geçmişi ne yapacaksın ki?"

Jungkook Jimin'in kulağına doğru üflerken Jimin'in alt tarafları sızlamıș, Jimin'in içi titremiști.

" Benim olmanı istiyorum."

Jungkook Jimin'in dudaklarına üflemiș, ıslak bir öpücük daha kondurup sarı tutamlarını geriye doğru itmişti.

" Afrodit gibisin."

" Nasıl yani?"

"Afrodit ( Ἀφροδίτη), Yunan mitolojisinde aşk tanrıçası. Beden ve ruh aşkını birbirinden ayıran Antik Yunanlar, Afrodit adında iki tanrıçaya sahiplerdi: Afroditlerin biri, "beden aşkı" tanrıçası, diğeri ise "ruh aşkı" idi. "

" Ben mi? "

Jungkook Jimin'in belinden çekip boynundan öpmüş konuşmaya devam etmiști.

" Afrodit altın sıfatıyla çoğu yerde ortaya çıkar. Tanrıça için çoğunlukla kullanılan sıfatlar işveli, cilveli ve gönül alıcıdır. Güzelliği, sevgiyi, sevişmeyi simgeleyen tanrıça."

Jimin Jungkook'un dudaklarını yeniden öpüp konuşmaya devam etmiști.

" Devam et. "

" Güzelliği ile hem tanrıları hem de insanları yasaklı şeylere sürükleyebilir ve onlara tatlı şeyler fısıldayabilirdi. Afrodit genellikle birlik ve uyumun yanı sıra karıştırma veya 'harmanlamayı' temsil ediyordu ve bu, tanrıça'nın savaş ve siyaset gibi çok çeşitli ilişkilerini, farklı grupların bir arada çalışması gereken alanları açıklayabilir. Kendisi özellikle şehir hakimlerinin de koruyucusuydu. "

𝖕𝖆𝖘𝖘𝖎𝖔𝖓 を 𝖕𝖏𝖒 ꨄ 𝖏𝖚𝖓𝖌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin