20 | kıskanç bir sonbahar nefreti

519 57 209
                                    

Evet yine ben yine ben yine bennnnnnnnn burayı cidden özlemişim hele yorumları görünce hemen yazasım geliyor ister istemez. Öncelikle sormak istediğim başı sorular var.

1- nasıl gidiyor beğeniyor musunuz?

2- Jimin'imi sevdiniz mi?

3- sizce mutlu son hak ediyorlar mı?

....

Her ne olursa olsun,hayata belli bir ölçüye kadar dayanabilen bir kimse bile, giderek yaşlandıkça,her şeyin bir hayal kırıklığı ve hatta bir aldanış olduğunu kavrar. Başka bir deyişle, koskoca bir aldanıştan başka bir şey olmadığını öğrenir.

Aşkın Metafiziği

Bay Jeon'un adamları ve Yoongi Jimin'in bu kadar zeki olmasına lanet ederken Hoseok sadece derin bir nefes almıştı. Taehyung ile yaşadıkları bu gizli ilişkiden dolayı onlara zarar gelmediği müddetçe iyi hissediyordu.

Hoş Yoongi bunu öğrense hiç düşünmeden beynini dağıtabilirdi keza Jimin ve tayfasından ne kadar nefret ettiğini en iyi o bilirdi.

Asıl merak ettiği şey Jimin'in bundan sonra Jungkook'a olan tavrı olacaktı. Öylesine duygusuz görünüyordu ki bu olayı daha da korkutucu bir hale getiriyordu.

"どこにいてもすぐに見つけてください!"

"hangi cehenneme girdiyse hemen bulun onları!"

Adamları Bay Jeon'u yaralı olmasına rağmen dikkatle kaldırıp tedavi olması için götürürlerken Yoongi hala yere bakmaktan kendini alıkoyamamıştı.

Jimin Yoona'yı gördüğünde öylesine tepkisizdi ki Jungkook 'un bile şaşırdığını görmüştü.

Belki de Jimin zaten biliyordu.

Bu korkunçtu çünkü Jimin dehşet bir şekilde her şeyi biliyordu.

" Hadi Yoongi yola çıkıyoruz."

Yoongi son kez yere baktıktan sonra diğerleriyle birlikte Bay Jeon'un peşinden gitmişti.

" Sence jimin biliyor olabilir mi?"

Hoseok ikili yürürken pat diye sormuş Yoongi sadece derin bir nefes almıştı.

" Bilmiyorum Bay jeon da o kadar şeyi itiraf etti ama o kadar ifadesizdi ki ne hissettiğini anlamadım bile."

İkili yürümeye devam ederken bu sefer konuşan Yoongi idi.

" Asıl merak ettiğim Jungkook Yoona ve bebekleri. Yani evet Bay Jeon'un elinden kurtuldu diyebilirim ama daha kötü birinin eline geçmiş gibi bir his var içimde."

Yoongi adımlarını daha da hızlı atarken Hoseok anlık olarak durmuş ve önünde adeta koşan bedenlere bakmıştı.

Bir anlığına Jimin'i daha korkunç hayal etti hoş gözünün önünde kanlar içinde Jimin bile onun içinin titremesine yetmişti.

Jungkook şu an ne durumda o kadar merak ediyordu ki bir an Taehyung'u aramak içinden geçse de şu an pek de müsait olduğunu düşünmüyordu.

Adımlarını hızlandırıp ilerlemeye devam ederken son kez biraz önce deliklerin olduğu yere bakıp yeniden önüne dönerek adeta koşar adımlarla devam etmişti yoluna.

Alan tamamen boşaldıktan sonra her yerin ışıkları kapatmış koskoca kanlarla kaplanmış salon tamamen ölüm sessizliğine bürünmüştü adeta. Durulması bile zor bir yer...

3 saat sonra

Jimin bir elinde bebekle bastığı düğmeyle Jungkook, Taehyung, Seokjin ve Yoona ile oldukları yere geri yükselmişlerdi. Hepsi ne olduğunu anlamaya çalışırken Jungkook gözünü Jimin den asla ayırmıyordu. Hala bir tepki vermemiş olması artı elindeki bebeğine ne yapacağını kestiremiyordu.

𝖕𝖆𝖘𝖘𝖎𝖔𝖓 を 𝖕𝖏𝖒 ꨄ 𝖏𝖚𝖓𝖌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin