Корер ес мі дестіно

10 0 0
                                    

Мо розривається від злості та приниження, які він носить у собі вже майже тиждень, але він не може піти проти обіцянки, даної Ель Діабло. Оговтавшись від підлого удару Омаріона, альфа негайно кинувся за ним, але наштовхнувся на перешкоду в особі Чонгука, який вимагав від Мо клятви, що поки вони не знищать ворога, він не буде вступати в особисті суперечки. Увесь цей час Мо навмисне не з'являється там, де ймовірно міг би бути Сокджин, і зводить їхні зустрічі до мінімуму, побоюючись, що він кинеться та порушить свою обіцянку. У ті рідкісні години, коли він змушений бути присутнім на переговорах, де присутній Омаріон, він стискає і розтискає кулаки, аж пальці хрустять, намагається не дивитися в його бік і обмотує розлюченого звіра ланцюгами. Вони не розмовляють, навіть не дивляться один на одного, але повітря в кімнаті, де вони разом, завжди нагріте до межі і пахне кров'ю.

Сьогодні Мо приходить на бої один, підтримує свого охоронця, який буде виступати, і займає місце на рингу. За пару хвилин до початку бою він помічає людей, що юрмляться праворуч, за десять стільців, і бачить, як Сокджин зупиняється в оточенні своїх охоронців. Звір альфи миттєво гарчить, намагаючись кинутися до нього і помститися, але Мо його заспокоює, нахмурившись, дивлячись на чоловіка, який, поправляючи куртку, сідає на стілець. Починається бійка, Мо забуває про Омаріона і голосно підтримує друга, який бере перемогу. Він особисто вітає альфу з перемогою, фотографується з ним на згадку про вечір, а коли повертає свою увагу в зал, то не знаходить Сокджина.

Омаріон не може підійти до нього, лоб Мо блимає червоним «не наближайся, він тебе вб'є», і альфа нудьгує. Йому не вистачає гаркуючого хлопця, який занадто бурхливо реагує на його жарти, і навіть не хоче вести переговори, тому що Мо, який відкрито його ігнорує, приходить до одного з трьох. Втомившись від постійної напруги очікування вибуху, Омаріон знімає шпильку з гранати в суботу в клубі через тиждень після закінчення війни.

У Мо огидний настрій, причиною якого є не тільки втома і незліченний список справ, а й Фей, який в останній момент скасував зустріч, на яку чекав альфа. Мо планував відсвяткувати перемогу Левіафана з Омегою, але в підсумку сидить сам у клубі та допиває свою першу пляшку віскі. Мо прийшов напитися не лише через Фей, а передусім через самотність, яка останнім часом стала для нього небажаним другом, а сьогодні, коли Фей поїхав з Ароном до Ракуна, який, бачте, після рішення Вовка мені потрібен. втіха, досягла свого апогею. Сайко повністю потопає у своїй омезі, його неможливо побачити після роботи, Намджун постійно зайнятий, а Ель Діабло проводить свій рідкісний вільний час з Юнгі. Мо не хоче дратувати Лея своїм ниттям, і він шалено сумує за Чиміном, якому він завжди міг би подзвонити, а омега знайшов би потрібні слова. Він таємно від Намджуна керує людьми свого друга, яких відправляють на пошуки, але поки не почув нічого втішного.

GangstasWhere stories live. Discover now