Юнгі насилу відкриває очі і, повертаючись на інший бік, бачить, як Чонгук готується піти. Альфа, помітивши, що омега прокинувся, підходить до нього і ставить поруч коробочку з бантиком.
- Що там? Твоє серце? — сідаючи на ліжко, скоса поглядає на коробку Юнгі.
- Боюся, що в мене його немає , — Чонгук натягує куртку й дивиться, як омега відкриває коробку. Юнгі спочатку подумав, що це товстий браслет, але коли він дістав його з коробки, то зрозумів, що це кольє з білого золота, всипане дорогоцінним камінням.
- Я думав, що через війну та окупацію території Кальдрона ти збіднів, і ти зробив мені такий дорогий подарунок , — кривить губи Юнгі.
- Моїх грошей вистачить на три покоління, не хвилюйся , — Чонгук знову підходить до ліжка. — Увечері я хочу побачити це на тобі.
- Я не ношу нашийників, навіть якщо вони коштують півмільйона , — омега відсуває від себе коробку.
- І я не питаю, що на тобі одягнено, тому ввечері я побачу свій подарунок на твоїй чарівній шиї, а поки розслабся і отримуй задоволення , — виходить Чонгук, а Юнгі знову кутається в ковдру .
Важко сидіти вдома, Юнгі, схоже, з такими темпами здають нерви. Він не може втекти, він не знає, як дати про себе знати, як вирватися з цих дедалі міцніших пут. Жити з цим Чонгуком нестерпно, хоча це не можна назвати спільним життям. Юнгі з останніх сил чіпляється за надію, що все буде як раніше, але з кожним днем вона все більше згасає. Ель Діабло йому абсолютно чужий, в його словах, дотиках, очах немає нічого від старого Чонгука, і це розбиває серце омеги. Юнгі відмовляється вірити, що їхнє кохання закінчиться так, де один зрадив, а інший став монстром, він усе намагається розгледіти в Чонгуку хоч щось із його минулого, але марно – альфа ретельно ховає його, бо глибоко всередині він – це все. Є ще одне , – поки не сумнівається омега. Тепер Юнгі хоче лише одного - бути подалі від нього, не бачити цього монстра до повернення його брата, втекти від його принижень і слів, кожне з яких залишає болісний слід у його серці і робить неможливим майбутнє возз'єднання. Чонгук не розуміє, що своїм ставленням, болючими словами і грубими вчинками він все більше віддаляє від себе Юнгі, який все ще тримається яскравого образу свого брата, звинувачує себе в тому, що з ним сталося, і намагається не втрачати надії. Але як довго це триватиме? Юнгі заплющує повіки і уявляє, що він в Амахо, що після роботи все ще бігає з ним на побачення, що не було дня їхнього весілля, Чонгук не вбив його словами і не миттєво охолов, перетворившись на чудовисько. що пожирає його душу. Щойно він відкриває очі, Юнгі бачить стелю ненависної спальні та залишається віч-на-віч з правдою, яка його лякає.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Gangstas
Fiksi PenggemarМи є ніч. Mafia AU ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Лія Мовадін знайти: фікбук ------------------------------- ПРИМІТКИ: Інші роботи автора: Ultraviolence: https://www.wattpad.com/story/356916773-ultraviolence