Чонгук, який і так приходив додому тільки поспати, тепер з'являється в глибокій ночі. Після перевірки він постійно зникає з людьми Х'юго, який вантажить хлопців дрібними роботами, а на великі завдання відправляє як спостерігачів. Чонгук знає, що Хьюго щось задумує, мовчання та похмурість батька це лише підтверджують, але з'ясувати поки що не може. Чонгук взагалі не з'являвся вдома, але він хоча б раз на день повинен побачити Юнгі і переконатися, що з братом все гаразд. Ніч після першого вбивства сильно зблизила братів. Чонгук сам не розуміє, як це працює, але Юнгі дає йому силу. Часто прийшовши додому, він знаходить омегу сплячим у себе і засинає поруч, слухаючи його розмірене дихання. Якщо Юнгі не в його кімнаті, то Чонгук обов'язково пробирається до нього і, тільки залишивши легкий поцілунок на лобі, йде до себе. Звір Чонгука, який поки що тільки стає і ні на секунду не замовкає, змушує альфу постійно перебувати в збудженому стані і тільки поряд з омегою притихає, досить бурчить і лащиться. Чонгук про себе називає Юнгі Мі Фуерца (Моя сила), бо тільки він може змусити замовкнути чудовисько, яке розриває альфу зсередини. Особливо яскраво звір Чонгука проявляє себе ночами, він ніби тільки надвечір прокидається, гризе альфу зсередини, піднімає на поверхню всі неприємні спогади, змушуючи очі наливатися кров'ю, і вимагає дій. Поки Чонгуку складно з ним домовитися, бо звір, на відміну від господаря, надто самовпевнений, він не слухає і не сприймає докази, чому те чи інше зараз неможливо, і буквально штовхає в спину, змушуючи негайно вирішувати все. Це одна із причин, через яку Чонгук без Юнгі не може. Його чудовисько слухається маленького омежку і підкоряється поки що не своєму господареві, а йому.
Вранці Чонгук водить Юнгі до школи і сам сидить кілька уроків, оскільки випускний клас, а потім пропадає в пабі Х'юго, де збираються люди картеля. Альфа з кожного свого прибутку обов'язково купує Юнгі маленькі подарунки, а вранці дорогою до школи чуррос, посипаний цукровим піском, який так сильно любить молодший. Крім цього, Чонгук дає Юнгі гроші і, незважаючи на заборону Ілана, все одно таємно підсовує їх йому в кишені, щоб омега сам міг купувати, що хоче.
***
Положення на території лише погіршується, Х'юго підняв орендну плату, і майже всі паби тепер належать або його наближеним, або тим нещасним, хто продовжує їх утримувати, перебуваючи на межі. Вбивств побільшало. Після пари сутичок із сусідніми картелями Х'юго тримає в їжакових рукавицях населення, і дав зелене світло своїм людям. Ті, хто не вносить плату вчасно, як перше попередження, зазнають побиття і не чекають на другого, знаючи, що це смерть.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Gangstas
FanfictionМи є ніч. Mafia AU ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Лія Мовадін знайти: фікбук ------------------------------- ПРИМІТКИ: Інші роботи автора: Ultraviolence: https://www.wattpad.com/story/356916773-ultraviolence