Ель-Ніньо

6 0 0
                                    

Після шестигодинного польоту літак нарешті приземляється, і Намджун, який сидить у роллі, чекаючи на нього, наказує водієві не зволікати. Водій негайно прямує до місця проживання Чиміна, а альфа знову гарчить в трубку на Мо, який погрожує полетіти за ним, якщо він образить омегу. Намджун міг би поспати в дорозі, хоча б трохи зняти накопичену втому, але безперервні голоси в голові не давали йому заплющити очі. Як би він не придумав монолог або не підготував промову до зустрічі з Чимін, він впевнений, що побачить його і все забуде. Втомившись боротися сам із собою, Намджун вирішує розібратися прямо на місці.

Машина стоїть за квартал, не доїжджаючи до п'ятиповерхівки, де живе омега. Час дев'ята ранку, за даними, які зібрав для нього його помічник, Чимін ніде не працює, і Намджун сподівається застати його вдома. Він виходить з машини і в супроводі охоронців і помічника йде по порожній так ранній вулиці до будинку. За словами помічника, омега живе один і дуже рідко виходить з квартири. Намджун залишає своїх людей на першому поверсі і разом з помічником піднімається на третій. Постоявши біля дверей кілька секунд, він киває чоловікові та відходить, розуміючи, що якщо Чимін побачить його в вічко, він не відчинить двері. Помічник стукає в двері, але у відповідь тиша. Він стукає голосніше, і Намджун чує, як за дверима снують, а потім голос, який змушує звіра пожвавитися.

- Хто ви?

- Сенепідемстанція, на вас надійшла скарга від сусідів знизу, — повідомляє чоловік і наближає до вічка раніше виготовлене посвідчення. Ключ у замку повертається, омега відкриває двері і, відчувши такий знайомий запах, миттєво намагається їх грюкнути, але Намджун виявляється швидше, штовхає двері плечем разом із Чиміном, який мало не відлетів убік, і , залишивши помічника на сходовому майданчику, закриває його за собою.

- Ну, привіт, — дивиться альфа на хлопця, одягненого в піжамні штани та заплямовану футболку. Чимін кошлатий, його довге золотаве волосся прикриває очі, під якими розпливаються кола, він ніби не спав цілими днями і виглядає настільки виснаженим, що серце Намджуна, яке не кориться розуму, боляче стискається.

- Намджун, - видихає Чимін, який прийшов до тями, і, різко смикнувши на себе ящик тумбочки в коридорі, дістає свій улюблений ніж.

- Ти втік, не попрощався, а тепер погрожуєш мені ножем, розбиваєш мені серце, — альфа дістає з-за пояса пістолет і, накрутивши на нього глушник, повільно підходить ближче. Обличчя Чиміна стікає кров'ю, він відчуває його дихання на своїй шиї, і відступає.

GangstasWhere stories live. Discover now