Ось уже шість днів як Юнгі безвилазно сидить в особняку і здригається від шуму будь-якої машини, що в'їхала у двір. Чонгук не з'являється, омега від неможливості отримати відповіді на свої запитання на стіни лізе. Він кілька разів просив прислугу позичити йому телефон, але й вони копіюють поведінку боса, вдають, що Юнгі просто не існує, і ігнорують його питання. Одного разу йому вдалося стягнути забутий охоронцем телефон на кухні на столі, але навіть з кімнати не встиг вийти, як мобільний у нього відібрали. Юнгі здається, що ув'язнення є помста Чонгука. Він божеволіє від неможливості зв'язатися з домом і страху, що наростає з кожним днем, що йому з цього особняка більше ніколи не вибратися.
У неділю ввечері Юнга починає істерику. Спершу він розносить свою спальню, потім біжить вниз і навіть, незважаючи на намагання втихомирити його охороною, встигає жбурнути стілець у скляну шафу у вітальні. Юнгі клянеться перерізати собі вени, якщо його зараз не відвезуть до Чонгука, і до порізів стискає в руці скло, підібране з підлоги. Охорона набирає боса, і за п'ять хвилин автомобіль забирає омегу в ніч. Що довше вони в дорозі, то менше в Юнгі бажання бачити брата. Відстань між ними скорочується — рішучість випаровується, і Юнгі вже шкодує, що почав цю виставу, сподіваючись уже поговорити з ним і все з'ясувати. Ніч – час Чонгука. Якщо до сутінків у Юнгі вирує адреналін і йому здається, що він з усіма монстрами і, головне, з їхнім ватажком впорається, варто темряві розповзтися вулицями, то в ньому заселяється дикий страх. Ніч — це очі Чонгука, цей морок йому навіть, якщо він підпалить своє серце, не розсіяти. Чонгук і є ніч, і Юнгі із запізненням розуміє, що вибрав не найкращий час доби, щоб поговорити з її володарем.
Автомобіль паркується біля двоповерхової будівлі, вивіска, що покосилася, на якій говорить про юридичну контору. Перед будівлею ще п'ять автомобілів, серед яких і гелендваген брата. Юнгі заводять усередину і залишають чекати в холі в оточенні озброєних альф, а один із хлопців, який його привіз, піднімається сходами нагору. Юнгі тупцює на місці, нервово оглядається на всі боки, розглядаючи обшарпані стіни і ніжку від стільця, що валяється на підлозі, і здригається, почувши повний болі стогін. Стогін наростає, він чує уривки голосів, серед яких розрізняє голос брата, знову крик болю, і Юнгі, що не витримує чужої агонії, розвернувшись, йде до дверей, але завмирає, почувши:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Gangstas
Fiksi PenggemarМи є ніч. Mafia AU ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Лія Мовадін знайти: фікбук ------------------------------- ПРИМІТКИ: Інші роботи автора: Ultraviolence: https://www.wattpad.com/story/356916773-ultraviolence