"Вибір є завжди, а якщо його немає, значить, ти погано дивишся", - повторює про себе слова папи Чонгук і, продовжуючи штовхати порожню пластикову пляшку, підходить до будинку. Пошарпаний пікап батька стоїть на галявині, значить, альфа вже вдома. Чонгук затримується біля автомобіля, на якому знає напам'ять кожну подряпину, перераховує отвори від куль, переконується, що нових немає, і, видихнувши, йде до входу. Його й так зачекалися, а скандалити через запізнення не хочеться, але не встигає Чонгук увійти до будинку, як До, батько хлопчика, виходить на ґанок.
— Нарешті, — вигукує чоловік. — Я вже думав послати за тобою хлопців.
— Я не особливо прагнув знайомитися з твоєю сім'єю, — бурчить одинадцятирічний хлопчик, притулившись до поруччя.
— Не моєї, а нашої, — з'єднує брови на переніссі альфа. — Перестань бути егоїстом. Досить думати тільки про себе. Ти ввійдеш у дім, привітаєшся з Іланом і не будеш ганьбити мене своєю невихованістю.
— Це я думаю лише про себе? - Кровить рот хлопчик. — Це тобі начхати на мене, якщо ти вважаєш нормальним привести в будинок іншого омегу і вимагати від мене називати його татом!
- Чонгук, - пом'якшує голос чоловік. — Я ніколи не вимагав у тебе цього, але ти відмовляєшся розуміти мене, приймати той факт, що життя продовжується, що я полюбив когось, крім твого тата.
- Це не любов! - затискає долоні в кулаки хлопчик. — Кохання буває один раз, і воно було в тебе з татом. Хоча було, враховуючи, що лише через три роки після його смерті ти привів у наш дім іншого.
— Ти ще маленький, — сідає навпочіпки перед ним До, — ти не знаєш, що кохання буває не один раз. Ти злишся на мене, але я не винен, що твій тато нас так рано покинув. Я б віддав своє життя, аби він жив, але хто в мене питав? Ілан чудова людина, у нього величезне серце.
— Досить! Я привітаюся, але не чекай від мене більшого, — гарчить хлопчик і тягнеться до нещодавно власними руками пофарбованих у сірий під колір будинку двері.
На цій вулиці, що суцільно складається з низьких одноповерхових старих будиночків, немає жодного дерева. Похитий, покритий місцями величезними дірками старий асфальт зливається зі стінами будинків, створюючи враження однієї суцільної сірої картини. «Зневіра» — кличе свою вулицю Чонгук і знову думає про балончики з фарбою, якими разом із Хосоком розфарбовує цю сірість, а на ранок, після скандалів із сусідами та потиличника від батька, сам же викрашує в сірий.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Gangstas
FanfictionМи є ніч. Mafia AU ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Лія Мовадін знайти: фікбук ------------------------------- ПРИМІТКИ: Інші роботи автора: Ultraviolence: https://www.wattpad.com/story/356916773-ultraviolence