Намджун довго стоїть біля вікна в офісі і дивиться на сонце, що ховається за обрієм. Чергова втрата, ще одна людина, якій виділив місце в душі, а він її розірвав. Сокджин був першим після своїх братів, кому Намджун дозволив собі довіритися, та марно. Адже з моменту виборчого голосування він почав придивлятися до Омаріона, але потім сталася розлука, почався хаос, Ніньо викрали, а його увагу розсіялося. Омаріон відповість за зраду, це без сумніву, але альфу зараз хвилює інше — як Мо переживе це. Намджун шумно видихає, притуляється чолом до скла й заплющує повіки. Мо вибрав його своєю людиною, Намджун все ще не хоче сказати, що закохався. Ця новина зламає їх хлопчика, і Намджун розлючений, що цього разу найважче випало на його долю. Мо і без того вразливий, все життя старші намагалися обгородити його стіною, не дати витекти отруйним словам, але в підсумку пропустили Омаріона, який полонив серце брата, і пару хвилин відділяє їх від чуючи, як це серце тріскається прямо в грудях Кеніля. Намджун віддав би багато, щоб хтось інший ніс цей тягар, але він повинен повідомити Мо і швидко вирішити цю проблему, перш ніж Сокджин знову завдасть їм болю. Намджун підходить до столу, бере мобільний телефон і, набравшись сміливості, дзвонить Мо.
- Де ти зараз? – одразу задає питання альфа.
- Я йду , — вагається Мо.
— Скажи правду, це дуже важливо.
- Я в Сокджина , — тихо бурмоче альфа.
- Він тебе чує?
- Ні, він у ванній, що сталося? — стурбовано питає молодший.
- Мені потрібно, щоб ти негайно покинув його квартиру . Придумай правдоподібну причину і підіть.
- Я не розумію , — збентежено відповідає Мо.
- Йому більше не можна довіряти . Я прошу тебе, Мо, вийди з квартири, зайди в офіс, я тобі все поясню.
- Я не зрушу з місця, доки ти не скажеш мені, що відбувається , — твердо каже Мо.
— Сокджин злив інформацію Чонгуку, вони працюють разом. Геть звідти, я послав туди своїх людей, я не знаю, на що він здатний.
- В чому справа? — Мо здригається і, поклавши телефон до кишені, звертається до Омаріона, що сперся на двері. Альфа щойно вийшов з душу, на ньому одні спортивні штани, з волосся тече вода, краплі якої розбиваються на широкі плечі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Gangstas
FanficМи є ніч. Mafia AU ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Лія Мовадін знайти: фікбук ------------------------------- ПРИМІТКИ: Інші роботи автора: Ultraviolence: https://www.wattpad.com/story/356916773-ultraviolence