- Вовченя одне, вовченя друге, вовченя третє, а де вовченя четверте? - Мо, який щойно розклав їжу в миски, стурбовано дивиться на поле, що розкинулося перед будинком.
— У них є імена! – сердито каже Омаріон, який ще сонний сидить на східцях. — Моїх дітей називають не так, як дітей твого приятеля-психопата!
- Один із твоїх синів зник безвісти, а тебе хвилює лише Сайко , — бурчить Мо, продовжуючи дивитися під кущі. Навколо нього бігають три кавказькі вівчарки, начебто намагаючись допомогти з пошуком, але насправді лише заважають.
- Він лише заважає Техьону, але він дратує мене, тому що втомився знущатися з мене та надсилати мені свої дурні подарунки , — пирхає Омаріон, поправляючи фіолетовий шарф, який зісковзує з нього. — Серйозно, може, ви як його брати вже до психлікарні його відправите? Захистити півострів і себе від ідіота?
- Його тут немає, і ти пішов, спробуй сказати це перед ним , — Мо на мить забуває про втрату сина і починає сміятися. — Сайко тебе поріже на рівні шматки.
- Якщо він не поріже мене, я вистрілю, не дотягнувшись до нього , — посміхається Омаріон. - Я зроблю це під час свого наступного візиту, тому що його останній подарунок мене розлютив .
— Перестань, він надіслав крутий набір ножів, — продовжує звати дрібного Мо.
— Ножі він надіслав тобі із запискою "приріж півня", — кривить рот Омаріон. — Думаєш, я не знаю, кого він називає півнем? Що він мені прислав? Правильно – голову плюшевого коня! Богом він хворий.
- Кінь був несправжній , — дивиться Мо в сарай. — Сайко і Намджун зараз в епоху гангстерів, вони захоплюються фільмами про мафію, але в сицилійську мафію вони посилали голову коня, щоб залякати ворога.
- Мені набагато краще, дякую , — підводиться Омаріон і розгинає плечі.
Мо на секунду призупиняє свій пошук і захоплено дивиться на альфу. Незалежно від того, скільки років вони прожили разом, Мо завжди вішається через красу Омаріона, а точніше тому, що чоловік належить йому. Омаріон відразу впадає в очі, ще більше випинає груди і поправляє густе волосся, як і десять років тому.
- Добре, а де вовченя четверте? — одразу відвертається Мо, спійманий на гарячому.
- Його звуть Октавіан Август! Перестань ігнорувати його ім'я за паспортом, - йде Омаріон.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Gangstas
FanfictionМи є ніч. Mafia AU ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Лія Мовадін знайти: фікбук ------------------------------- ПРИМІТКИ: Інші роботи автора: Ultraviolence: https://www.wattpad.com/story/356916773-ultraviolence