Но ті вайас

22 0 0
                                    

— Не розумію, чому ви і нас із собою не берете, — вирізує щось на кшталт списа з дерева Чонгук, що сидить на сходах будинку. Чонгука різьблення по дереву заспокоює, особливо коли його турбує якесь питання, він може годинами, якщо дозволяє час цим займатися. Досі перевіряє зброю, дає вказівку хлопцям і готується від'їжджати за завданням боса. — Ти б наполіг, мало що Х'юго каже. Ми підстрахували б вас, — продовжує Чонгук.

— Домовленість є, все під контролем, ми просто заберемо товар, розплатимося і поїдемо, тож ви прослідкуєте краще за Амахо, — каже До і натягує на себе бронежилет.

— Будь обережний, батьку, — відкидає убік деревочку Чонгук і, підвівшись, допомагає застебнути жилет альфі.

— Буду на вечерю, — підморгує До і сідає за кермо.

Не буде. Ця думка блискавкою спалахує на дні свідомості Чонгука, але одразу ж гасне. Альфа надто впевнений в ангелі-охоронці батька, щоб звернути на неї увагу. Чонгук звик, що життя в Кальдроні як поїздка на машині з несправними гальмами зі швидкістю 220 км/год, коли вся надія на свого ангела-охоронця і милість Санта Муерте. Чонгук просить її обійти батька, прибирає ножа і йде до свого автомобіля, вирішуючи з'їздити до школи і забрати Юнгі з уроку.

Взаємини з братом після останньої сварки не нормалізуються. Як би Чонгук не намагався, Юнгі, як і раніше, виразить, а альфа зривається, в результаті кожне спільне проведення часу закінчується сваркою. Омега ніби на зло братові більше не носить його подарунки, щотижня отримує посилку з Обрадо і не вилазить з одягу, подарованого дідусем. Чонгук пояснює собі, що Юнгі поки що підліток з упертим характером, і вмовляє себе хоча б сьогодні не реагувати на витівки брата і не злитися, щоб не псувати ще один день, проведений разом. Варто молодшому застрибнути на сидіння автомобіля, як Чонгук, притягнувши його до себе, довго цілує. Юнгі відповідає, сам охоплює руками його шию, не дає змоги відсторонитися. Омега і сам до ладу не розуміє, чому вони останнім часом постійно лаються, і валить все на альфу, який тепер майже не з'являється вдома, забороняє йому гуляти і постійно робить йому зауваження щодо подарунків діда.

***

Автомобіль Х'юго в хвості кортежу, що прямує до «нічийної» землі, і альфа наказує шоферові зупинитися, не доїжджаючи. До рації доповідають, що товар він забере без боса, альфа довго не сперечається, хоча не особливо розуміє, чому Х'юго розгорнувся. Разом зі своїми людьми заїжджає на покинутий завод, де на них вже повинні чекати продавці. Варто під'їхати ближче, як спершу До помічає плями на підлозі, а потім тіла тих, з ким на зустріч приїхав. До наказує своїм негайно розвертатися, але автомобілі все одно потрапляють під град куль, і протягом двадцяти хвилин на заводі не вщухає стрілянина. До, так і не дочекавшись допомоги від Хьюго, важко вибирається звідти, втративши при цьому більшу частину своїх людей, і наказує гнати до кордону, де їх повинен чекати бос.

GangstasWhere stories live. Discover now