Ме мата ту силинсіо

9 0 1
                                    

Скільки б Чонгук не пропонував провести велику урочистість, яку організують запрошені люди, Юнгі наполяг на весіллі у вузькому колі і взяв її організацію на себе. Сама церемонія пройде у заново відреставрованій після війни церкві в Амахо на заході сонця. Після церемонії гості відправляться в особняк Чонгука, на галявині якого й розпочнеться всі веселощі. Юнгі разом з Техьоном займаються оформленням галявини, яку прикрашають живими квітами та стрічками. Юнгі обирає для оформлення колір слонової кістки та ніжно блакитний, Техьон додає яскраво-жовтогарячі стрічки, які обвиватимуть прилади та свічники. Для церемонії Юнгі замовив два костюми, у церкві він буде в білому костюмі та синій сорочці, а приїхавши в особняк, переодягнеться у темно-бордовий костюм, який спеціально для нього пошив найкращий кравець Кальдрона. Юнгі за два дні до церемонії пофарбував волосся в чорне, довжину при цьому не торкнувся. Чонгук замовив собі темно-синій костюм, який одягне на білу сорочку, щоб гармонійно виглядати з нарядом омеги. Завтра о п'ятій годині вечора Юнгі в оточенні друзів і близьких вирушить до церкви, покладе руку на долоню того, кому вже багато років тому подарував своє серце.

- Ні ні ні! Одумайся, заради всього святого! — вигукує Ілан, поки Юнгі, що сидить на підлозі особняка, перевіряє план розсадження гостей. Поряд з ним на килимі в люльці лежить Ніньо і пускає бульбашки, поки його тато допомагає Техьону вибирати квіти для букета нареченого.

— Тобі не можна за нього, — нервово ходить Ілан.

- Чому? - Не стримується Чимін, який не приховує неприязні до чоловіка. — Чому йому не можна збудувати сім'ю з коханою людиною?

— Тому що їхній шлюб приречений, — зло шипить на нього Ілан. — Ти пошкодуєш, Юнгі, бо ваші стосунки залежать не від вас, а від зовнішніх факторів. Ти думаєш, я тобі ворог, але я хочу тобі тільки кращого, шкода, ти цього не розумієш.

— Я вже казав тобі, що твоє "добро" мене до добра не довело, тож ти можеш не приходити на весілля. Нехай тобі це буде звичайний день, — намагається звучати спокійно вимотаний приготуванням до весілля Юнгі.

— І чудово, я не буду свідком цього цирку. Ти ні в що не ставиш свого тата, нам з тобою більше нема про що розмовляти, — Ілан хапає кардиган і йде на вихід.

— Не розумію, чому він так ненавидить Чонгука, — хитає головою Техьон і бере на руки Ніньо, що ниє.

GangstasWhere stories live. Discover now