— Омаріон прибув у Ла Тієрру, — повідомляє Хосок, який увірвався до конференц-залу в штаб-квартирі Левіафана. — Поки він один.
— Про ціну буде домовлятися, — масажує чоло Намджун.
— Ми запросимо його до себе, і ми запропонуємо свою ціну за невтручання», — Чонгук відкладає телефон убік. — Я втомився чекати, пора зруйнувати останній бар'єр на шляху до держави.
— Ми, звичайно, запросимо, але навряд чи він прийме запрошення - Хижаки завжди стоять на захисті Ла Тієрра, - цокає язиком Сайко.
— Це тому, що досі тільки Ла Тієрра була платоспроможною, а тепер ми є, — відповідає йому Чонгук. – Мені потрібні Хижаки, вони військові, і їхня допомога знадобиться в розбудові держави, хочу домовитися про довгострокову співпрацю.
— Тоді я займуся цим, — плескає себе по стегнах Хосок. — Невже ми будемо будувати військову державу? — звертається до Чонгука.
— Це більше схоже на поліцейського, — думає Чон. — Ви думаєте, що так легко оголосити державу і всі підкоряться? Нам потрібен контроль, і не такий, як був при картелях, а жорсткий поліцейський контроль. Ми самі не дуже розуміємо дисципліну, але у Хижаків вона залізна.
— Це пахне тоталітаризмом, — хмуриться Намджун.
— Давайте не вішати ярлики», — підводиться Чонгук. — Як то кажуть, людина людині вовк, тому можлива міжусобиця, я теж про це думав. Левіафан буде сильною і могутньою державою, яка захистить своїх громадян і будь-яким чином забезпечить свої інтереси.
— Так, але те, що ти говориш про методи управління, не робить його привабливим; навпаки, це відлякає людей і завадить їм об'єднатися, – дивиться на нього Намджун.
— Ми та структура, яка буде керувати державою, нас усі знають, і я не думаю, що буде якась проблема з передачею цих повноважень нам. Будемо роздавати права, писати закони і карати за їх порушення. Ми будемо призначати владу, вирішувати, кого і куди призначати, і, звісно, вирішуватимемо, які думки потрібно викорінювати, а які, навпаки, просувати.
— Ми позбавляємо людей права вибору, ти повинен розуміти, що ці права нам навряд чи дадуть просто так, тому що ми говоримо не тільки про Амахо, де ми всі виросли, ми говоримо про весь півостровів та його населення, — підходить до нього Хосок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Gangstas
FanfictionМи є ніч. Mafia AU ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Лія Мовадін знайти: фікбук ------------------------------- ПРИМІТКИ: Інші роботи автора: Ultraviolence: https://www.wattpad.com/story/356916773-ultraviolence