Бонус: Феліз Навідад

14 0 0
                                    

- Ну що, всі готові? — широкоплечий вродливий альфа, чорне волосся якого зібрано в тугий хвіст на потилиці, витягує шию і натягує на руки шкіряні рукавички.

Серед сільської дороги, що веде до добре охоронюваного особняка, що ховається за високими деревами, стоять шість броньованих позашляховиків, які вийшли на берег дві години тому.

- Буде жарко , - відкриваючи скриньку, той, кого звуть Сайко, гладить акуратно розкладені там стовбури й потирає долоні в очікуванні.

— Жодного вогнепальника, — суворо каже високий чоловік із ледь помітною сивиною на скронях, що пробивається через платиновий блонд. — Ніяких хитрощів, ми все тихо зробимо. Чи не зміг великий Сайко впоратися з ним вручну? - навмисне під'їдаючи друга. — Або ти Ель Діабло образити хочеш, забув, мабуть, як він голими руками декому глотку вирвав.

Чонгук, який закінчив своє минуле кілька років тому, але залишився Ель Діабло для всього півострова, прокашлюється і відвертається.

— Ну, а навіщо я сюди прийшов, якщо ви збиралися все вирішити мирним шляхом? — з обуренням захлопує багажник Сайко і зачісує назад чубок, що лізе в очі. — Я хотів усе швидко, якщо ми до ранку не повернемося додому, Техьон зі мною розлучиться, а я краще здохну тут, ніж залишуся без нього.

- Замовкніть, я бачу рух, - відчиняє двері свого автомобіля Ель Діабло і, так їх залишивши, йде до дороги з розкритими обіймами. Сайко все ще бере з собою свій улюблений пістолет і йде слідом. Намджун киває своїм хлопцям, щоб вони були готові, і заходить справа. Через десять хвилин двоє чоловіків тягнуть до автомобіля Чонгука третього, який непритомний.

- Якби ти його не вдарив, ти б не заспокоївся? — зло дивиться на Сайка, який прибирає за спину гармату, прикладом якої він і вдарив їхнього бранця, Намджун.

- Я досі не пробачив його, він мене мало не спокусив , — плює Хосок на землю.

— Ти ніколи не змінишся, — усміхається Чонгук і, наказавши не вмикати фари, рухається до порту. Коли вони відпливають, на острові лунає сигнал тривоги.

За десять днів до цього. Особняк екс-президента Кальдрона Кім Намджуна.

— Давайте всі, перестаньте стрибати по хаті, а сідайте на свої місця й мовчіть! — кричить Техьон, що увірвався до хати слідом за дітьми, і, відкинувши вбік кожушок зі штучного хутра, падає в крісло і просить собі води. - Мені так погано, що я зараз зроблю всім боляче! Не зли тата!

GangstasWhere stories live. Discover now