Ерес мі епісентро де долор

4 0 0
                                    

— Ти чи працюєш, чи з ним вештаєшся, тата для тебе ніби не існує! — вимовляє Ілан, поки Юнгі, який недавно повернувся з роботи, відкривши ноутбук, читає контракт нового замовлення.

Юнгі подобається займатися проектами, і він із задоволенням бере нові. Кожна нова перемога – це натхнення для наступної та досвід, який допоможе омезі у майбутньому. Коли Юнгі обов'язково відкриє свою компанію, останнім часом ця ідея міцно засіла в його голові, а поки він вчиться.

— Тату, ти заважаєш, я прийду пізніше, і повечеряємо разом, дай мені дочитати контракт, — просить омега скривдженого Ілана, і той, грюкнувши дверима, виходить зі спальні. Через півгодини Юнгі допомагає йому накрити на стіл і накладає на щойно підсмажені тортильї суміш із курки та печеної квасолі.

— Завтра вранці вихідний, і я йду на могилу батька, давно не був там, — розкладає по тарілках салат Юнгі. - Хочеш зі мною?

— Я нещодавно там був, — відмахується Ілан. — Ти знаєш, як на мене цвинтарі впливають, надто багатьох я поховав за ці роки, тож іди один.

— Я буду не один, Чонгук теж піде, нарешті він повернувся в Амахо, бо останнім часом він постійно в Ла Тієррі пропадає. У батька завтра день народження, шкода, що ти не пам'ятаєш, — сумує омега.

— Не дивно, що я забув, — пирхає Ілан. — З таким життям дивно, що я свого імені не забув.

— Ти тільки вмієш скаржитися, — жує їжу, не відчуваючи смаку, Юнгі.

— Мало мені було стільки років злиднів, принижень, страху, так і ти вирішив додати, повернувся в це забуте богом місце до чудовиська, яке позбавило мене сім'ї! — зло каже Ілан.

— Я більше не можу так, — різко підводиться з-за столу Юнгі. — Незважаючи на мою любов до тебе, тату, ти нестерпний, і поки ти не поїдеш назад до Обрадо, я в цей будинок не повернуся, — кидає серветку на стіл омега.

— Не грай драму, — підводиться слідом Ілан. — Хочеш із ним жити, мабуть, привід шукаєш звідси піти...

- Мені приводу, щоб жити з ним, не треба!

- Дурна дитина, максимум, на що ти можеш розраховувати - це бути його повією, а потім, коли ти йому набриднеш і він виставить тебе за шкірку з дому, ти прибіжиш назад до мене, бо в тебе, крім мене, нікого немає! — вигукує Ілан.

- Він зробив мені пропозицію, - обертається Юнгі, пильно дивиться на чоловіка.

- Що? — ледве рухає губами приголомшений Ілан.

GangstasWhere stories live. Discover now