Вже захід сонця наступного дня, а Юнгі так і лежить на дивані, втупившись у покриту тріщинами стелю. Він піднявся лише кілька разів, щоб зробити нужду, а потім знову впав на диван. Скільки б омега не намагався заснути, не виходить — збуджений мозок не дозволяє йому забути, не вириває його з болісної реальності хоча б на пару годин. З Юнгі ніби витягли всі сили. Ніколи раніше він так сильно не відчував свого звіра, він ніби з ним тільки познайомився, і це знайомство його спустошило. Юнгі почувається, як після потужного нервового зриву, навіть за водою важко піднімається, а телефон, який йому повернули на виході, так і валяється відключеним поруч. Він постійно повертається думками в той театр, так само дивиться в очі Чонгука і ділить з ним біль один на двох. Легше після його монологу не стало, навпаки Юнгі здається, що тепер його біль помножений на два, адже він вперше так яскраво відчув агонію брата. Ближче до ночі він чує стукіт у двері і, вигукнувши «відчинено», повертається на інший бік.
- Я не можу до тебе додзвонитися, - вривається Чимін у вітальню і, поставивши пакети з їжею на стіл, сідає поруч. - Що трапилося? — омега помічає за станом друга, що явно щось погано.
- У мене немає сил тобі сказати, — чесно каже Юнгі й кутається в ковдру.
- Добре, — підводиться Чимін. — Я стіл накрию, ти їж, і буде тобі сила.
- Я не хочу їсти.
- Я не питав, - Чимін дістає контейнери з їжею і біжить на кухню за склянками.
Через годину після того, як Юнгі під керівництвом Чиміна їсть кесадилью і запиває її колою, він коротко розповідає йому про минулу ніч.
- Ти все зробив правильно, - виголошує свій вердикт Чимін. - Він заслужив цей біль, і якщо він його відчув, то він дійсно не може жити без тебе. Не звинувачуй себе, краще подумай, що ти будеш робити далі.
- Я не знаю, — чесно каже Юнгі, поки його друг возиться зі своїм телефоном. - Тепер я просто хочу, щоб мої сили повернулися до мене, і я також хочу до тата.
- Твій брат намагався зв'язатися з тобою вчора? — запитує Чимін, а Юнгі хитає головою. - Я думаю, він більше не буде на тебе так тиснути, і ти зможеш зв'язатися з татом.
- Важко повірити, — зітхає Юнгі.
- Перевір свою сторінку, - Чимін підходить ближче.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Gangstas
FanficМи є ніч. Mafia AU ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Лія Мовадін знайти: фікбук ------------------------------- ПРИМІТКИ: Інші роботи автора: Ultraviolence: https://www.wattpad.com/story/356916773-ultraviolence