Статус-кво

11 0 0
                                    

— Мо контролює ситуацію в Обрадо, і майже всі колишні лідери перейшли на наш бік, у принципі, у них не було варіантів, — каже у кріслі у своєму кабінеті Намджун.

Альфа настільки втомився, що ні кава, ні спроби зайнятися чимось не допомагають. Навіть зараз, розмовляючи з побратимами, з якими вони вперше після окупації Обрадо збираються на загальні збори, він відчуває, що засинає. Зняті хлопцями бронежилети валяються прямо на підлозі, на обличчях усіх трьох відбитків втоми, недосипання та нервових днів. Протягом 24 годин Намджун, не заплющуючи очей, стежив за будь-якою загрозою на кордонах володінь Левіафана, особливо з боку Ла Тієрри.

- Ла Тієрра закрила всі кордони, в тому числі з Обрадо - війна настане раніше, ніж ми думали. Ти взагалі мене слухаєш, чи я зі стіною говорю? — сердиться Кім на Чонгука, що втупився в одну точку.

— Дехто надто розійшовся вчора, от і гризе себе, — каже Хосок, який розбирає зброю.

- Я чув, - киває Намджун, - і якщо вже тема відкрита, то я хочу запитати тебе, - дивиться на Чонгука, - ти відчув задоволення? Тобі полегшало після того, як ти прилюдно принизив його і змішав з брудом? Так, ми повинні були прибрати Абеля та його наближених, але чи обов'язково було робити це перед його очима? Чи обов'язково було впливати на нього звіром?

— Я не маю наміру слухати ваші нотації, — піднімається на ноги похмурий Чонгук і йде до вікна. Альфа дивиться вниз на асфальт, що темніє через дощ, але не бачить. У Чонгука перед очима так і стоїть повний біль погляд Юнгі до того, як той сів у автомобіль. Чонгук так само дивиться в блискучі очі брата, який, вперше побачивши його, мало не кинувся в його обійми. Чого Чонгуку варто було втримати себе на місці і не підлетіти до нього ніхто ніколи не дізнається. Альфа вже стільки годин прокручує в голові картини з весілля і розуміє, що нічого, крім Юнгі та його очей, не запам'ятав. Всі гості для нього були безликими, він бачив лише одну людину. Під руками його тіло, у ніздрях його запах, його голос стоїть у вухах, і Чонгук навіть не хоче всього цього позбуватися. Він нарешті взяв ту, про яку не забував ні на мить, але помста принесла лише гіркоту, що накопичувалася на його язиці. Юнгі зараз інший, але Чонгук залишився таким же, він все ще любить свого брата так само сильно, як у свої двадцять, а це означає, що він може виграти бійку з братом, але він уже програє собі.

GangstasWhere stories live. Discover now