1. Dobrze zaprzyjaźnić

28 2 1
                                    

Dobry wieczór kochanie!- krzyknęła moja mama, podczas gdy ja się pakowałam. Wróciła ze swojej pracy. 𝐎𝐬𝐭𝐚𝐭𝐧𝐢 𝐫𝐚𝐳...
Rodzice znaleźli pracę w Londynie, więc musimy się wyprowadzić. Mówią, że jak dostaną pracę prawniczą, to będzie o dużo lepiej. Będziemy mieli więcej pieniędzy, ale rodzice będą mieli o dużo więcej pracy. Już bardzo dużo oszczędzali, byśmy mieli ładny, duży, dwupiętrowy dom, którego jeszcze nie widziałam. Wiedziałam tylko, że był duży i dwupiętrowy.

***

Byliśmy już w Londynie. Ustaliliśmy z rodzicami, że będę mogła nie chodzić do szkoły, bo muszę ogarnąć się z nowym otoczeniem. Już pierwszego dnia w nowym domu, rodzice musieli jechać do pracy. Ja natomiast zwiedzałam dom. Na zewnątrz wyglądał jak zwykły dwupiętrowy biały dom z balkonem i dużym tarasem. Wyobrażałam sobie go inaczej.
W środku podłoga była ciemna. Prowadził krótki korytarz i od razu było widać wielki salon połączony z kuchnią. Była tam wielka szara kanapa, szklany stolik, oraz wielki telewizor, który wisiał tuż nad kominkiem elektrycznym. Kuchnia była cała czarna. ( Przynajmniej w większości) Przeszłam do jadalni, a tam był wielki stół i białe krzesła.
Na dole była tylko łazienka i wyjście na balkon, więc uznałam, że pójdę tam później. Poszłam na górę, a tam był korytarz który prowadził do różnych pokoi. Poszłam do pierwszego lepszego pokoju, a tam były szare ściany, walizki, podwójne łóżko i wyjście na balkon. Wyszłam z sypialni i weszłam do swojego pokoju. Był biały. Było ładne szklane wejście na balkon. Było białe łóżko, biurko i drzwi prowadzące do garderoby.

***

Leżałam spokojnie w łóżku z książkami nadrabiając tematy, bo oczywiście w tamtej szkole są o pięć tematów wyżej niż ja miałam nadrobione. Więc jutro dzień w nowej szkole. Mam nadzieję, że znajdę jakąś dobrą koleżankę, z którą będę mogła się dobrze zaprzyjaźnić.

Jak wam się podoba pierwszy rozdział?
Zobaczycie co będzie w następnym! Będzie bardzo ciekawie!


Ten ostatni raz ( #1 Forever )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz