13.Bölüm: İtiraf

33 6 5
                                    

Sabah uyandığımda Haru kanepenin yanına sandalye çekmiş, oturarak beni izliyordu. Uyandığımı görünce gözlerini yumdu ama artık çok geçti uyanık olduğunu gördüm."Uyurken nasıl görünüyorum?"

Yavaşça gözlerini açtı."Yakaladın beni"

"Evet yakaladım... Soruma cavap ver. Uyurken nasıl görünüyorum?" Gözlerini kaçırdı. Yoksa utanmış mıydı?

"Uyuyan bir melek gibi"

"Benden önce uyuyan bir melek görmüşmüydün?"

"Hayır..."

"Her neyse kral bey bu gün çok işiniz var. Dün iş zamanınızı resim yaparak geçirdiniz. Bu gün lütfen iş yapmaya odaklanın"

"Eğer siz yanıma gelirseniz iş yapmaya odaklanamam"

"Yine bahane benimle ne alakası var."

"Sen yanımdayken iş yapmaya odaklanamam diyorum ya bu benim suçum değil... Çok dikkatimi dağıtıyorsunuz."

Gülümseyerek"Öyle mi sadece dikkatiniz mi dağılıyor?" Diye sordum.

"Evet elbette... Başka ne olabilir ki "

"İyi öyle olsun... Ben giyineceğim"

"İyi giyin bunu bana neden söylüyorsun ki?"Sinsice sırıttı.

"Dışarıya çıkman için şapşal... Başka neden olabilir ki "

"Sana engel mi oluyorum?"

"Evet bana engel oluyorsun"

"Ben yokmuşum gibi davran"

"Haru!!!"

"İyi tamam be kızma ne dedim ki ben şimdi"

Onu sonunda odadan çıkarmayı başardım ve giyinerek saçımı topladım. Kapıyı açtım ve merdivenlerin sonunda Haruyu arkasında iki hizmetli ile buraya gelirken gördüm. Kapının önünde geldi."Evrakları masaya bırakın ve çıkın" hizmetliler Haru'nun söylediği gibi evrakları masaya bırakarak çıktılar.

"Haru bey bana açıkla evrakları buraya neden getirdin?"

"Orası çok sıkıcı evraklar ile burada ilgileneceğim... Üstelik belki bana yardım edersin" ellerimi göğsümde birleştirdim.

"Hani ben senin dikkatini dağıtıyordum."

"Evet ben de dikkatim dağılsın da çalışmayayım diye geldim" masanın üzerinden iki dosya ve bir de kalem alarak yatağa, yanıma oturdu.

"Neden masada çalışmıyorsun?"

"Masada hiç rahat olmuyor. Dün masada çalıştım diye belim tutulmuş sabaha kadar ağrıdı."

"Neden bana söylemedin?"

"Ne yapabilirdin ki? Benim için masayı mı dövecetin? 'Bunu Haru'nun sırtına nasıl yaparsın!?' diyecektin herhalde."

"Masaj yapabilirdim... Şey sabaha kadar ağrısını çekmek zor olmalı ondan" Masaj mı? Ben ciddi miyim? O bir şeytan

"Şimdi iyiyim... Bir dahakine kesin sana söylerim"

"Söyle... Hadi işlerini yap ben de kitap okuyacağım" Söyle mi? Ben iyi değilim, cehennemin sıcak havası bana yaramadı.Haru dosyalara döndü ben de kitabımı açtım ve okumaya başladım.

"Amaris masadan bana iki dosya daha getirir misin "

Kitabımı şifonyere bıraktım."Getiririm" masadan iki dosya aldım ve Haruya verdim.

"Teşekkür ederim Amaris " geri yatağa oturdum.

"Rica ederim Haru"kapı çalındı. Kapıyı Haru açtı.

Aşk MelezimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin