24.Bölüm: Cehenneme Dönüş

10 2 10
                                    

Sabah uyandığımda Haru'nun hâlâ uyuduğunu fark ettim. Sessizce yataktan kalkarak bavulu hazırlamaya başladım. Malesef bu güzel yolculuk çok çabuk bitti.

Son olayları aniden hatırlayınca tekrar utandım. Ben onu öptüm ve sonra o beni... Elimi dudaklarımın üzerine götürdüm. Haru beni öptü. Kahretsin çok utanıyorum, onun yüzüne nasıl bakacağım?

"Dün uyumayı çok istiyordun şimdi ne oldu?" Haru'nun ani sesi ürpermeme neden oldu. "Meleğim bırak şu bavulu ve kucağıma gel"

"Haru bu gün cehenneme gideceğiz."

"Olabilir meleğim ama biraz yatakta oyalanmaktan zarar gelmez. Bırak onlar orada birbirlerini yesin"

"Haru sen kralsın"

"Bir senin kralın olamadım. Koskoca cehennemi yönetiyorum ama sana sözümü geçiremiyorum" Bir süre sessizce beni izledi. "Sen yanıma gelmeye utanıyor musun? Ooo seninle işim çok zor. Çabuk buraya gel yoksa seni zindana atarım ve zincirlerim."

"Hayır utanmıyorum."

Haru yanıma geldi ve arkamdan bana sarıldı.
"Ya hehe kesin utanmıyorsun. Yüzüne bak da öyle konuş meleğim.Hadi yorma beni gel"

"Haru olmaz işim var"

"Benimde seninle bir işim var." Beni kendine doğru çevirdi. "Buradaki son anımız. Hadi gel şuraya" kafamla reddettim. "Zorluk çıkartma meleğim ama anlaşılan benim seni yatağa götürmemi istiyorsun." Eğildi ve beni ayaklarımdan yakalayarak sırtına aldı.

"Haru sen kafayı mı yedin bırak beni" Umutsuzca Haru'nun sırtını yumrukladım. "Bırak beni! Sen çok oluyorsun artık. Haru bırak dedim"

"Merak etme meleğim" beni nazikçe yatağa uzattı. "Bak işte bıraktım. Doğrudan soruyorum seni öpebilir miyim?"

"Hayır Haru olmaz"

"İyi o zaman biraz seni izleyeceğim"

"Ben bavulu toplarken de izleyebilirsin."

"Ama seni yakından izlemek istiyorum."

"Çok yaramazsın gökler de herkes birbirini yiyiyor. Sen burada benimle uğraşıyorsun. Ne biçim kralsın sen"

"Hatırlat bana cehennemdeki o kargaşayı susturduktan sonra sana tatlı bir ceza vereyim. Ceza demişken o p*çlerde ayaklanma için çok iyi bir zaman seçmişler. Senle buralara daha yeni alışmıştık. Tam da beni dün öpmüştün biraz daha kalabilseydik iş nerelere giderdi acaba kesin ilk oyunumuzun galibi olduğum gibi ikincisinin de galibi olurdum."

"Haru anlıyorum seni şimdi lütfen üzerimden kalk"

"Ama olmaz ki sen bana çok yakınsın. Sana bu kadar yakınken öpememek çok zoruma gidiyor."

"Haru sen iyice çıkarcı oldun tamam söyle üzerimden kalkman için sana ne verebilirim?"

"Kendini verebilirsin"

"Haru seni ısırmamı istiyorsun herhalde"

"Isırabilirsin ama karşılığında bende seni öperim."

"Haru cehennemde halkın ölüyor be adam halkın kalk hadi üstümden ve cehenneme kimin kral olduğunu göster."

"Seni öpmeme izin verirsen neden olmasın"

"Ben kime ne anlatıyorum ki" oflayarak Haru'nun yanağını öptüm.

"Bunu kast etmemiştim ama sorun yok bununla da idare ederim." Haru sonunda ayağa kalktı ve bende kalkabildim.

"Ben duştayım o zaman sen bavulu topla çok meraklısın ya bavula" Haru banyoya girdi, ben bavulu toplamayı bitirdiğimde Haru çıktı.

"Meleğim ver bakalım bavulu ben artık gidiyorum."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk MelezimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin