Drie dagen later...
Ik werd wakker. Ik had een eigen kamer in het huis van Peter. Koran en Rick sliepen bij elkaar op de kamer. Ik bleef de hele dag alleen. Peter had me een radio gegeven zodat ik me niet zo erg hoefde te vervelen. Ik liep naar de badkamer en waste mijn gezicht. Ik liep de kamer weer in en ging op de vensterbank zitten. Ik trok mijn knieën op en staarde naar buiten. Mijn wang legde ik tegen het raam. Het koude voelde wel fijn. Er werd geklopt. 'Binnen.'
De deur ging open en Peter kwam binnen. 'Goedemorgen Lune.'
'Mogge' zei ik zonder hem aan te kijken.
Hij fronste, 'wat is er?'
Ik schudde mijn hoofd, 'het is niets.'
Hij deed een stap in mijn richting. Ik keek hem waarschuwend aan, 'waag het eens.'
Hij grijnsde en liep snel naar me toe. Hij pakte mijn arm beet. Ik zette mijn nagels in zijn hand. Hij grijnsde en trok mijn hand weg. Hij trok me van de vensterbank af naar het bed. Hij duwde me erop. Ik probeerde weg te komen. Hij pakte me ruw beet en ging naar mijn nek. Ik had mijn haar ervoor. Dat deed hij achter mijn oor. Hij ging naar mijn nek een rook. Hij begon te grommen. 'Zin' siste hij.
Mijn ogen werden groot. Ik krabde hem. Deze keer deed ik het expres. Hij grijnsde en gaf nu kleine kusjes in mijn nek. Ik gilde. Ik hoorde dat er hout brak. Twee seconden later werd de deur opengegooid en Rick en Koran stonden in de kamer. Peter stond op en begon te grommen. Ik ging rechtop zitten. Peter siste, 'blijf daar.'
Ik gromde. 'Jij bepaalt niet wat ik moet doen' zei ik bits.
Hij keem me kwaad aan, rende op me af en trok me van het bed. Hij gooide me over zijn schouder en sprong uit het raam. Rick en Koran sprongen achter hem aan. Koran en Rick transformeerde naar hun wolven. Ze begonnen te grommen. Peter zette me neer en draaide mijn arm op mijn rug. 'Nahaha' zei hij gemeen 'ik neem haar mee en jullie blijven hier.' 'Ga gerust naar huis maar zij blijft bij mij.' 'Zij is van mij.' hij trok me langzaam naar achter. Rick gromde. 'Nee' zei ik 'laat me los!'
Hij trok mijn arm verder omhoog. 'Au' zei ik.
'Stil' siste hij.
Hij trok me mee verder het bos in. Steeds verder en verder. Na een tijdje kwamen we bij een schuur. Hij duwde me naar binnen. De trap op naar een hooizolder. Hij duwde me op.mijn knieën en bond mijn armen achter mijn rug vast. Hij duwde me daarna op een hooibaal. Ik schoof naar achter. Bang voor wat hij wou doen. Hij grinnikte, 'ben je bang belleza?'
'Nee' zei ik boos maar in mijn stem klonk iets angstigs.
Hij schudde zijn hoofd en ging voor me zitten. Ik beet op mijn lip. Ja ik was bang. Iedereen zou bang zijn! Hoop ik. Hij keek me aan, 'waarom ben je bang?'
'Je wilt dingen die ik niet wil' fluisterde ik.
Rick
Koran en ik renden terug naar de moonshineroedel. We gingen eerst langs een schuur. Koran liep naar binnen. Ik bleef minachtend buiten staan. Een tijdje later kwam hij weer naar buiten in zijn mensen vorm met normale kleding aan. 'Kom dan kun je je omkleden' zei hij. Ik liep de schuur in. Er stonden wat spullen. Koran liep de trap op en gooide den tas naar beneden. Ik keek er verbaasd naar. 'Daar zit kleding in' zei hij terwijl hij van de trap af klom.Ik knikte.
'Ik wacht buiten.' en met die zin verliet hij de schuur. Ik veranderde terug en deed de kleding aan. Het was precies mijn maat. Toen ik buiten kwam was hij aan het ijsberen. 'Wat is het plan' vroeg hij.
'Plan?' 'Dat vraag je aan mij?' Ik was met stomheid geslagen. De afgelopen drie dagen hadden we bijna niets gezegd. We hadden geluisterd naar de geluiden op de gang en in die van Lune.
'Ja, dat vraag ik aan jou, ja.' 'Jij wordt de volgende alfa.' 'Dan moet je wel plannen kunne bedenken, niet?'
'Ehm... oké.... goed.... we gaan naar onze ouders en vertellen wat er is gebeurd.'
'En Lune twee dagen laten wachten op onze redding?!' 'Nee!' 'Ze heeft hulp nodig en wel nu!'
'Goed ik zeg tegen mijn vader dat hij met die strijders van jullie roedel hierheen moet komen.' 'Zeg jij het dan tegen alfa Landon.'
Koran knikte.
JE LEEST
the white wolf
WerewolfLune kom hier riep hij. ik rende door. mijn hart zat ik mijn keel. ik moest hier weg en wel heel snel! lune is 18 jaar. Ze is de dochter van de alfa van de moonshineroedel. als ze bij nieuwjaar worden aangevallen vlucht ze met alle meisjes en kinder...