-19-

1K 56 0
                                    

Hij ging naar mijn nek en beet eerst zacht. Ik beet op mijn lip. Hij beet me nu hard. Precies zoals Peter me had gebeten. Maar deze keer deed het maar heel even pijn. Daarna niet meer. Het veranderde meer in een soort van lust. Nadat hij me had gebeten kuste hij me. Ik kuste hem terug. Er gierden tintelingen door mijn lijf. Hij legde zijn handen op mijn heupen en de tintelingen werden steeds sterker. De mark bloedde niet echt. een heel klein beetje. Hij keek me aan. Ik glimlachte. Hij ook. Ik trok hem mee naar de schuur. Hij keek me verbaasd aan. Ik bloosde en sloeg mijn ogen neer.

Rick

Wilde ze dit echt? Ik pakte haar beet en trok haar tegen me aan. Ik begon haar te kussen. Zij deed mee. Ik onderbrak de kus en keek haar aan, 'waar?'

Ze grijnsde en trok me mee naar boven. Achter heel wat hooibalen lag een matras. Ze trok me mee en ging liggen. Ik steunde met mijn armen naast haar schouders en kuste haar.  Door de mark wist ik dat ze een beetje bang was maar ook weer niet. Ze wilde dit en ik vond het niet erg. Dit wilde ik de hele tijd al doen. Maar ik moest me inhouden en nu mocht ik me even laten gaan. Niet te snel anders wil ze niet meer!

 Lune

Ik kuste hem. Hij ging met zijn hand naar de onderkant van mijn T-shirt en tilde die een stukje op. Ik ging naar zijn T-shirt en deed hetzelfde. Hij trok in een razendsnelle beweging het T-shirt over mijn hoofd en kuste me. Hij vroeg met zijn tong toestemming die ik gaf. Hij ging met zijn hand naar mijn borst en begon ze te strelen. Hij trok me een stukje omhoog en maakte het clipje los. Hij keek me aan. ik beet speels om pijn lip. Hij grijnsde en trok de BH uit en begon aan mijn knoopje van mijn broek te friemelen. Ik trok zijn T-shirt eerst uit. Daarna maakte hij het knoopje los en trok mijn broek en onderbroek uit. Hij ging met zijn hand tussen mijn benen en stak twee vingers in me. Ik kreunde en ging naar het knoopje van zijn broek. Die deed ik open. Hij grijnsde en deed zijn broek en onderbroek uit. Allebei waren we overgenomen door onze wolven. Bij iedere aanraking op mijn blote huid smolt mijn wolf bijna. Hij kuste me en fluisterde tegen mijn lippen: 'weet je het zeker?'

Ik knikte.

Hij knikte kort, ging tussen mijn benen zitten en schoof naar binnen. Ik beet op mijn lip omdat het pijn deed. Hij leunde voorover en fluisterde: 'geen zorgen.' 'Dat verdwijnt zo.'

ik knikte. Hij glimlachte en begon te bewegen. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en zette mijn nagels in zijn rug. En inderdaad  na een tijdje was de pijn weg en was hij harder gegaan. 'Rick' kreunde ik.

'Lune' kreunde hij 'mag ik?'

Ik knikte, 'ja... je mag.'

Hij ging harder en kwam in me. Ik gilde en kwam op hetzelfde moment ook. Hij ging uit me en ging hijgend naast me liggen. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en luisterde naar zijn hart. Hij gaf me een kus op mijn hoofd en zei:  'even tegen mijn vader zeggen dat we wat later komen?'

Rick

Ze knikte en glimlachte. Ik glimlachte ook en maakte contact met mijn vader. 

Pa we komen later.

zoon wat heb je gedaan vroeg hij op dringende toon. 

ze wilde dat ik haar markte en het mateproces is voltooid.

O... oké. Ik zal het tegen alfa Landon zeggen.

Thanks pa. En ik verbrak de verbinding.

'En' vroeg ze.

'Hij gaat het tegen je vader zeggen.'

ze knikte en zuchtte. 'ik hou van je Ricky.'

ik glimlachte. 'Ik ook van jou Luns'

Ze glimlachte. Ik ook. Ze viel in slaap net als ik.


Landon

Ik keek Diederik aan, 'waar blijven ze?'

'Ze zouden wat later komen' zei Diederik.

'Ja maar toch niet drie uur later.'

De voordeur ging open en Rick en Lune kwamen hand in hand binnen. 'Lune' zei ik meteen 'waar waren jullie?'

'Sorry we waren in slaap gevallen.'

Ik zuchtte, 'ik maakte me zorgen.'

'Ach pap.' 'Rick was bij me.' 'Als ik bij hem bent kan me niks overkomen, toch Ricky?'

Hij knikte, 'ik laat jou nooit meer alleen.'



the white wolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu