Bu gece yaptığı şeyden utanması gerekiyordu ancak asıl utanması gereken şey bu gece yapacağı şeylerin devamıydı. Oğlanın tenine sarıldıkça nefsi kabarıyordu,canı oğlanı öyle delicesine çekiyordu ki eninde sonunda oğlana zarar vereceğinden korkmaya başlamıştı.
Söve söve yapacağı şeyi uygulamak üzere mutfağa ilerledi. İlk öncesinde eski mutfağın plastik çekmecelerini karıştırmıştı. Bulaşık telleri,süngerler ve bezlerin olduğu çekmeceyi araladığında utancından kendine sövüyordu lakin kasıklarının acısı canını yakıyordu ve uyuyabilmek adına buna mecburdu.
Mutfaktan iki sünger almıştı ve yanda duran karton bardaklara elini gezdirmişti. "Siktir,siktir siktir..."
Karton bardağın içerisinde süngerleri birbirine sarı kısımları bakacak biçimde çevirmişti. İki yumuşak sarı süngeri birbirine cephe yapmıştı. Eline aldığı eldiveni bardağın iç tarafından dış tarafına doğru çekiştirdikten sonra usulca sıvı el sabununa doğru uzatmıştı elini. Süngerler durmaksızın esniyordu. Plastik eldivenler ve sabun kayganlaştırıyordu.
Karton bardakların arasına sıkıştırdığı eldivenli süngere bolca sıvı sabun boca ederken kalkık erkekliğini okşamıştı.
Salonda yanan sobanın dibinde yer yatağında uzanan oğlana gözlerini dikip dişleri arasından bir nefes aldı. Onun her şeyden habersiz uykulu halini izliyor yarım aralık ağzını seyre dalıyordu.
Onun ağzı ve duvarları kadar sıkı ve sıcak olamazdı lakin plastik geçirilmiş süngerin arasında kayma hazzıyla inledi. Oğlana bakıyor,gözlerini yumuyordu. Kendini oğlanın o sıcak ve dar duvarlarında hissettiğini varsaymaya çabalıyordu. Plastiğin gıcırtılı sesi yankılansa da sabunun kayganlığı yayıldıkça bu durum biraz daha düzeliyordu. Karton bardağın arasında sıkışan süngerler erkekliğini sarmalarken gürültüyle inledi.
"Oh..."
Ceyhun iştahla oğlanın yorgandan sıyrılan bacaklarını ve çorapsız ayaklarını süzerken süt gibi bacaklarının hiç güneş görüp görmediği ihtimaline yoğunlaştı. Kaymak gibi ve pürüzsüzdü.
Süngerin içinde gitgellerini daha da hızlandırmış oğlanı hayal ederek daha hazla devam etmişti.
Koynunda inlediğinde de öyle saf saf bakıp teşekkür eder miydi her şey için ? Ceyhun seslice yutkundu ve toplarını kavrayarak okşadı. Ardından sünger içinde kendini biraz daha bastırıp gürültülü bir inleme daha koyverdi.O bacakları omzunda görmek istiyordu ve oğlana bu hissi tattırmak istiyordu. Süngerin kavradığı erkekliği serbestçe sıvısını bırakmıştı. Süngerin içine doğru şiddetle kasılarak,titreyerek hazla inleyerek dolmuştu.
Zevkten gevşeyen kasıkları ile birlikte "Oh.."sesinde etrafı inletmişti. Doldurduğu kabı sobanın gözüne doğru fırlatırken soluk soluğa uzanmıştı.Eşofmanını düzeltmiş ve sürtünmekten sızlayan erkekliğini kavramıştı. İç çamaşırı bile huzursuz hissetmesine neden oluyordu. Her ne kadar eldiven ve sabunla kaygan hale getirse de neticede plastikle kaplı bir süngere sürtünmüştü.
Ceyhun acıdan inlediğinde uykusundan uyanan oğlan hazır ol halinde dikelmişti.
"Ağabey?"diye mırıldandı oğlan uykulu bakışlarla. "Yerini mi yadırgadın,bu tarafa geçebilirsin."
Ceyhun vicdan azabıyla birlikte oğlanın yüzüne bakınıp "Özür dilerim yavrum."diye fısıldadı.
"Yok dileme abi."diye mırıldandı Tarık esneyerek. "Ben geri uyurum önemli olan senin rahatın."
"Seni yarın arabayla gezdirmeye çıkarayım mı?"diye mırıldandı Ceyhun. Kendi aklınca yaptığı hatayı kamufle etmek,vicdanında kendini aklamaya çabalıyordu.
"En tepelere mi ?"
"En tepelere."diye yanıtladı Ceyhun vicdan azabından kıvranırken.
Oğlanı gözleriyle bile kirletmiş gibi hissediyordu lakin onun yanında kendini dünyanın en mühim mahlukatı gibi hissediyordu. Doğukan'ın kavga dövüşlerinden ve planlarından uzaktı. Sade,gözle görünecek kadar temiz ve berraktı. Çamurlu elleriyle oğlanı kirletmiş gibi hissediyordu.
Ona bakıp yapay bir delik gibi süngeri beceremişti ve oğlanın yüzüne her baktığında bu anı hatırlayacaktı.
---------------------------------
Dünya üzerinde yazarken mideme kramp sokan tek fantezi buydu ki fantazya skalam epey geniştir bildiğiniz üzere. Eline bir sünger al da iki bardak yıka desen yıkamazsın cibilliyetsiz pezevenk,kuşatmacı Moğol ordusu gibi kurdu düzeneği iki saniyede. Vay senin doğduğun gün açan güneşe balçık sıvayayım,fantezik abaza.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yadlar Vilayeti
RomanceGece yarısı köy kabristanında hayvanlarıyla kaybolan Tarık ana sütü kadar temiz bir oğlandı. Köy kabristanında uygunsuz işler kovalayan iki delikanlı onun gözünü korkutmak ve alaya almak konusunda eğleniyor gibi duruyordu. Üstelik Tarık köyün ağab...