Kirletirler Seni

3K 227 74
                                    

Kızarması için o denli zorluyordu ki ancak bir türlü başarılı olamıyordu. Doğukan'ın yanaklarına tokat savurup içine sıvısını akıttığında gür bir şekilde bağırmış,başını geriye doğru savurmuştu. Gündüz vakti mezarlığa gelmek akıl karı değildi lakin geri dönülemeyecek şekilde yükselmişlerdi.

Doğukan altı çıplak halde kucağına uzandığında Ceyhun destek almak üzere beyaz taşlardan birini sıkıca avuçlamıştı. Soluk soluğa karlı havada kardan dolayı ıslanan çamurlu pantolonlarıyla durmak onları zorluyordu lakin Doğukan ikisi içinde sigara yaktığında Ceyhun'un  dudaklarına kondurduğu öpücük bile sıcacık his veriyordu.

"Kına yakılırken."dedi Doğukan hevesle. "Herkes eğlencedeyken bizim ev bomboş olacak."

"Karının kınası."

"Ceyhun."dedi Doğukan gözlerini yumup. "Bu ilişki için fedakarlık ediyorum. Birimizden birimiz evlenirse dikkat çekmez hem. Ben yine seninim yani."

"Karının koynundan çıkıp."

"Karımın ne koynu olacak Allah aşkına. İki güne başlar başım ağrıyor demeye,kendisi dua eder uzağa gideyim diye."demişti Doğukan sinirle. "Beni üzmeseydin,terk etmeseydin başımıza gelmezdi bunlar. Bir kere evlencem dedim,dönemem. Ama iyi oldu amına koyayım,iki bekar otuza dayanacağız göze çarpıyor."

"Doğukan götünü sikiyim tamam hep haklısın."

"Anlamadım sanma."dedi Doğukan yan bir gülüşle. "Şu küçük süt çocuğuna azıyorsun baya."

"Ne diyorsun lan sen?"

"Şu cin min diye tırsttığımız sümüklüyü diyorum."diye fısıldadı Doğukan. "Yerime koymaya çalışma diyorum,şimdiden uyarıyorum. Bana utangaç rolü yaptırmalar,ilkin gibi inlettirmeye çalışmalar falan...Oğlanı ikna edemedin de gözünü kapatıp beni düşündün dimi lan ,sikko ?"

"Lan saçmalama."dedi Ceyhun sigarasından ufak bir nefes alıp. "Ne işim olur onunla ben sen miyim ?"

"Yandığını ilk bakışından anladım."dedi Doğukan omuz silkip. "Ne yaptı kocacım diye ceketini mi giydirdi."

"Çocuğun alakası bile yok sikik sikik konuşma Doğu."

"Onu ayartmak istiyorsan."dedi Doğukan alayla dudak büzmüştü. "Ona biraz süperkahraman rolü oyna yeter zaten. Birlikte inek otlatıp kuzu seversiniz."

"Kes."

"Aramıza üçüncü olacaksa ve ben de dokunacaksam verirdim sana sır ama sen beni siktir edip onu alacağın için yarramın başını vermem sana."diye fısıldadı Doğukan gözlerini süzüp. "Senin tek aşığın benim Ceyhun,başkasını düşünme."

"Seni sikerken onu düşündüm."dedi Ceyhun alayla. "Yetmez mi ?"

"Siktir git onunla yap o zaman."dedi Doğukan yerdeki taşı avuçlamış,usulca Ceyhun'un kaşına çarpmıştı. "Ağlamazsa tabi."

"Sen ağlıyorsun bence."dedi Ceyhun derin bir nefesle. "Bak,salak değilsin. Sana hislerim bitik. Gözümden felaket düştün ilk kavgada sağdan soldan kız düşürüp yüzüklenince,bitti yani."

"Sana köpek gibi itaat edecek,gözü açılmamışı bulunca ben onun bunun artığı pozisyonundayım ha?"

"Öpünce titriyor."dedi Ceyhun dudak ısırıp. "Kırk kere de senle yatsam o tek öpücük olmaz."

"Güzel."dedi Doğukan omuz silkerek. "O sana canavar görmüş gibi bakıp tövbe çekmeden avut kendini,nasıl olsa yine benim içimde soluklanacaksın sen."

"Ona bir kez dokunursam."dedi Ceyhun yutkunarak. "Tövbe ederim daha tenin tenime değmez,ona bunu yapmam. Eşşeklik ettim zaten gece,saçma salak hallendim uykusunda. O olursa,olmazsın."

Yadlar VilayetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin