Pp Yasmine
We zijn een weekje verder. Tussen mij en Younes gaat het weer goed Alhamdulillah. Ik kan ook eindelijk Liaam oppakken en hem op m'n schoot houden, dus heb ik mn moeder of schoonzus ofso niet meer nodig overdag. Met m'n litteken is het nog steeds t zelfde. Niet erger, niet beter. Ewaja. Ik ga naar beneden en maak een ontbijtje, terwijl Younes en Liaam samen aan het douchen zijn. Schattig toch. Even later komen ze samen naar beneden. "Goeiemorgen prinsesje" zegt Younes en hij geeft me een kus. "Mijn mooie babyyy kom naar mama kom" zeg ik en ik pak Liaam over. Ik overval hem met duizenden kusjes en leg hem dan in z'n eetstoeltje. Ik geef hem een babykoekje en ga dan voor Younes zitten. "Ba..ba" horen we opeens uit Liaam z'n mond komen. Ik en Younes kijken hem geschrokken aan. "Hij heeft papa gezegd hè?" zegt Younes. Ik kijk Liaam met grote ogen aan. "Yessssss!" roept Younes blij en hij haalt Liaam uit z'n stoel. Hij knuffelt hem strak en geeft hem kusjes. "Wejow zijn 1e woordje is gwn papa????" zegt Younes vrolijk. Ik lach. "Heyy ik ben degene die elke dag op je let he, je moet mama zeggen!!" zeg ik. "Lekker voor je" zegt Younes waarna ik hem een speelse klap geef. Awwhhh wel cute dat ie papa kan zeggen.
We stappen de auto in en rijden naar mn schoonmoeder. Younes en ik gaan zometeen iets gaan eten en dan naar de bioscoop. Mn schoonmoeder stelde het zelf voor aangezien het voor ons echt lang geleden dat we iets met z'n tweetjes hebben gedaan. Ze stelde ook voor om Liaam bij hen te laten, wat superlief is natuurlijk. Wanneer we zijn aangekomen gaan we naar binnen en groeten we het gezin. "Ewa Imran" zegt Younes en hij geeft Imran (vriend van Marwa, zie deel 108-109) een boks. Ik groet hem met een knikje en ga zitten terwijl ik Liaam uit z'n maxicosi haal. We blijven nog een halfuurtje kessar en nemen dan afscheid. We gaan de auto in en Younes start de auto op, onderweg naar een sushi restaurantttt. Hij legt z'n hand op m'n been en we praten over ditjes en datjes.
Bij het restaurant aangekomen, parkeert Younes de auto en wandelen we hand in hand naar t gebouw. Daar aangekomen wijst de ober ons een plek aan. Het is hier best gezellig. Echt voor families enzo, niet van die 'getto' buurten. Younes besteld voor zichzelf noodles en voor mij natuurlijk sushiii. Op een bepaald moment komt er izjen groep jongens binnen van meer dan 10 mannen. "Oh dat zijn Nourdinne enzo, mn neven en nog vrienden" zegt Younes tegen me. Die Nourdinne kijkt ons kant op en lacht naar ons. Nourdinne, 20 jaar, is Younes z'n neefje. Het is zijn enigste neef die niet in de drugswereld zit. Hij is echt tranquille. Van Younes mag ik ook enkel met hem praten en niet met iemand van z'n andere neven. Die jongens gaan gaan zitten waar ze gereserveerd hadden en dan komt Nourdinne onze kant op. "Ewa alles goed?" vraagt hij en hij geeft Younes een boks. "Hamdulillah kleine, met jou?" vraagt Younes. "Goed hamdulillah. Yasmine lang geleden" zegt hij dan. "Ja kom jij maar vaker langs dan" zeg ik lachend. Hij haalt lachend z'n schouders op. Ze beginnen kort te praten en na 5minuutjes gaat Nourdinne weer naar z'n vrienden. Ik kijk rechts van me en zie een vrouw met een man zitten. Ik denk dat ze een koppel zijn. De vrouw draagt een hijab en de man houdt dr handen vast, ja dus, ze zijn een koppel.
Momenteel ben ik echt blij dat de drama nu een beetje voorbij is. Ze hebben Soumaya hard aangepakt. Ze zit nog steeds vast bij hun pand. Ik zeg je eerlijk wollahmeh ik vind dr zielig. Ze mishandelen haar elke dag, maar mij boeit t echt niet. Ze mogen met haar doen wat ze willen. Wat ze mij heeft aangedaan, zal ik nooit vergeten en is nog 1000x erger. Ze pakt mn leven, mn man, mn kind, mn familie gwn af? Wie is zij zelf? Urgh ik ga niet eens mn gedachtes aan dr verspillen. Ze is het toch niet waard. "Welke film wil je straks kijken dan?" vraagt Younes. "Hmm geen idee, we zien daar wel. We hebben toch nog genoeg tijd" antwoord ik. Younes knikt.Hmmm dit was overheerlijk. Ik heb echt genoten van mn maaltijd. Wanneer Younes terugkomt van de badkamer om z'n handen te wassen, ga ik er naar toe. Ik was mn handen en mn mond en werk mn make-up snel lichtjes bij. Wanneer ik de badkamer uit wil komen, komt er ook iemand in waardoor ik op de grond val. Tfoe zo schaamtelijk. "Sorry" zegt de man en hij helpt me overeind. Het is die man die naast onze tafel zat, samen met z'n echtgenote die hijab droeg. "Zou ik misschien je nummer mogen?" vraagt hij. Watttt? "Uh ik denk dat je al iemand hebt" antwoord ik. "Een 2e vrouw is halal toch" Ik kijk hem scheef aan en verlaat de badkamer. Meskina die vrouw, weet zij dit wel? Ik ga naar onze plek en pak mn tas. Younes staat ook op en we gaan naar de kassa. Younes rekent af. "Beslema he, ik zie jullie later InshAllah" zegt Younes tegen de tafel waar z'n vrienden en z'n neefje zitten. Ik stap gwn door en wacht aan de uitgang op Younes. Na enkele seconden komt hij en houdt ie mn onderrug vast terwijl we naar de auto stappen.
"Wejow die film was hayek goed" zegt hij terwijl we de auto instappen. "Ja niet jij die bijna in slaap viel op m'n schouder" zeg ik lachend. "Nee joh was gwn die eerste 20min. Eerlijk toen ik wou gwn weggaan man" "Zie je wel, altijd naar je vrouwtje luisteren, k zei toch gaat nog leuk worden" Hij haalt lachend z'n schouders op en start de auto. Onderweg belt mn schoonmoeder naar Younes. Hij neemt op. "Allo?" "Salaam Younes enegh, was t een leuke avond?" vraagt ze. "Hahaha was gezellig shokran. We zijn nu onderweg naar jullie" antwoordt hij. "Nenene ma3lish laat hem hier slapen meskin. Hij is al in slaap gevallen en hij heeft toch nog extra kleertjes enzo" zegt ze. "Nene wollah hoeft niet" "Jawelll! Ga naar huis en kom hem morgen ophalen. Hij is hier in slaap gevallen dus is zielig dat je hem nu weer moet wakker maken" zegt z'n moeder. Ik glimlach. Wat een lieve schoonmoeder heb ik. "Nee yema wollah ma3lish, we willen je niet lastig vallen. Je hebt de laatste weken genoeg voor hem gedaan" zegt Younes. "Younes wollahteh je gaat nu naar huis. Kom hem morgen halen, saff?" zegt ze. Younes lacht. "Oké oké Isgoed. Shokrane wollah" "Ewa saff ma3lish. Geniet maar van jullie avondje" zegt ze en ze nemen afscheid. Eerlijk gezegd wil ik Liaam nu zoveel mogelijk bij mij hebben, gezien de omstandigheden wat er allemaal was gebeurd enzo maar misschien is dit ook wel beter voor mijn rust. Laatste tijd slaap ik echt niet meer goed. Het gaat niet om Liaam dat ie wakker wordt ofso, maar ik ben gwn te bezorgd om te gaan slapen waardoor ik mijn controle op hem verlies. Ik durf hem gewoon niet meer alleen te laten. Ik weet dat hij daar in goede handen ligt dus maak ik me nu normaal gezien geen zorgen.
Thuis aangekomen doe ik mn pyjama aan en ga ik in bed liggen terwijl ik op Younes wacht die een douche is gaan nemen. Na 5min komt hij de kamer binnen met een kort broekje en komt naast me liggen. We babbelen wat over mn wonde enzo. "Mag ik s kijken?" vraagt hij. Ik knik en ik ga rechtop zitten. Ik doe de deken van me weg en doe mn jurk naar boven. Ik laat m mn buik zien. Hij zucht. "Komt goed InshAllah" zegt hij. Ik haal mn schouders op en Younes legt me op hem zegmaar. "Ik hou van je ja?" zegt hij. Ik glimlach. "Ik hou ook van jou" antwoord ik en ik druk mn lippen op die van hem. Hij glimlacht door de kus heen en even later liggen onze kleren op de grond. Voor de rest bespaar ik jullie de details....
Stemmm❤️
JE LEEST
Mon Amour ❤️💍
ActionYasmine is een mooi, aangenaam meisje. Ze is 17 jaar en probeert haar goed te focussen op school, ook al lukt dat niet altijd.. Ze walgt van jongens! Ze kan er wel mooi vinden, maar echt verliefd worden en er op vertrouwen, nehh... Ze is een pracht...