Deel 62

235 12 0
                                    

Pp Yasmine

"Kom naar de badkamer" zeg ik tegen Younes wanneer we uit t water zijn en droog zijn. Ik open de lade van mn make-up en haal er foundation uit in Younes z'n kleur. "Wat ga je doen?" Vraagt Younes. "Ik ga dit erop doen, dan zie je normaal niks meer" antwoord ik. "Is dat make-up?" "Jups" "Ey ik wil geen homo zijn man" zegt Younes. Ik ga stuk. "Als je met mij bent, hoe kan je een homo zijn dan?" Vraag ik. Hij lacht en haalt z'n schouders op. Ik smeer de foundation op die rood/paarse plek. "Zo, klaar" zeg ik. Younes kijkt naar de spiegel. "Oké oké, goeie truc" zegt hij. Ik lach. Hij neemt me vast aan mn heupen en kust me op m'n lippen. Ik ga er in mee, maar trek me na een tijdje weer terug. "Pfff was ik nu maar met je getrouwd" mompelt Younes en hij laat me weer los. Ik bloos en verlaat de badkamer. Ik doe mn bikini uit en doe andere ondergoed aan. Ik doe dezelfde huisjurk, als die ik net aanhad, aan. Ik loop weer naar beneden en ga in de zetel zitten. Ik ga wat op m'n telefoon en zie dat mn moeder me heeft gestuurd.

M: Schat we gaan zo slapen en Anouar is bij een vriend gaan slapen. Heb je sleutel?
Ik: Jaa heb t mee
M: Okey. Schat zeg tegen Younes dat ie je nog maximum 2uurtjes mag houden ja? Het is al laat
Ik: Komt goed slaaplekker xx
M: 😘

Younes komt naast me zitten en gaat ook wat op z'n tel. "Mn moeder heeft net gestuurd. Ze zei dat ik nog maximum 2 uurtjes mocht blijven" zeg ik. "Ohh is nog lang" ik knik. "Trouwens nogmaals bedankt he, voor deze dag" zeg ik. Hij glimlacht. "Dat is nog niet het enige wat ik voor je heb he" zegt Younes. Ik kijk hem vreemd aan. "Wat?" Vraag ik. Hij lacht. "Kom" zegt hij. Hij neemt mn hand vast en neemt me mee naar een kamer dat hij op slot had gedaan. Hij doet het open en ik zie allemaal verschillende cadeautjes. Ik kijk Younes met grote ogen aan en spring in z'n armen. "Younes doe normaal" zeg ik. Hij lacht en knuffelt me terug.

Hey schatjes. We zijn al een week verder en raad wat er is gebeurd... Ik heb mn rijbewijs gehaald!!! Pff eindelijk ik wou het echt al zo lang. Nu kan ik overal naartoe met de auto ipv te voet, hehe...
Het is al avond dus ik ga naar boven en neem een heerlijke douche van 20min. Ik loop de douche uit en doe mn ondergoed aan met daarover een joggingpak. Ik doe mn haren in een knotje en loop naar mn kamer. Ik hoor mn ouders praten over Marokko, 1 week en blablabla. Ik loop weer naar beneden en ga bij mn ouders in de zetel zitten. "Gaan we naar Marokko?" Vraag ik. "Ik en je vader gingen voor een weekje gaan, we moeten kijken of onze verbouwingen in orde zijn. Als je mee wilt mag je altijd mee hoor, maar we gaan wel enkel voor de verbouwingen en niet voor vakantie" zegt mn moeder. "Owhh nee laat maar dan" zeg ik en mn moeder lacht. "En wanneer gaan jullie?" "Pas binnen 2 maanden ofso, we zien nog wel" antwoordt ze. Ik knik. "Als je wilt mag je bij Sumia of Lamyae blijven slapen?" Vraagt mn vader. "Anouar blijft hier toch, of niet?" Vraag ik. "Ja normaal wel hoor" Ik knik. Pff morgen school, heb er geen zin in. "Mohim, ik ga slapen" zeg ik en sta op. Ik geef mn moeder en vader een kus en loop naar boven. Ik ga mn bed in, doe de dekens rond me en check mn tel nog eens. Oh Younes heeft 2 keer gebeld, zie ik nu pas. Ik stuur hem.

Ik: Je hebt gebeld?
Y: Ja waarom nam je niet op?
Ik: Sorry hoor was met m'n ouders aan t praten dus k had t niet gehoord. Wat was er zo dringend dan?
Y: Niks laat maar
Ik: Wow hoezo zo boos
Y: Nee man je gaat binnenkort trouwen met me en je neemt niet eens op als ik je bel
Ik: Wtfff Younes ik heb je toch al uitgelegd dat ik t niet heb gehoord
Y: Mohim isg

Ik laat het op geopend en rol met m'n ogen. Uggh waarom altijd zo moeilijk doen? Ik zucht en doe mn tel op m'n nachtkastje. Ik sluit mn ogen terwijl ik met m'n gedachtes bij Younes zit.

De volgende ochtend word ik wakker door mn wekker. Uggh school. Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik doe mn ochtendroutine en doe dan mn kleren aan (zie omslag). Younes stuurt me.

Y: Ben er over 15min
Ik: Hoeft niet
Y: Ben je ziek?
Ik: Nee
Y: Hoezo dan?
Ik: Gwn
Y: Mohim ik heb je gezegd ben er over kwartier ja

Ugggghhh omg. Ik doe wat mascara en lipgloss op en loop naar beneden. Meyssa heeft overgegeven zie ik. "Omg kun je dat niet in de wc doen ofso?" Roep ik boos. "Ja hallooo die domme Anouar zit in de wc en als ik naar de wc van boven loop is het er allang uit" zegt ze. "Omg Meyssa tfoee ruim dat maar op" zeg ik. "Jajaaa geen stress. Trouwens, ik ga niet naar school" zegt ze dan. "Pff jij gaat nooit naar school jij" "Hehe vandaag is er wel een reden he" antwoordt ze. Ik rol met m'n ogen en eet snel een croissantje op. Younes stuurt dat hij er is. "Mohim ik ga, doei" zeg ik en doe mn Jordans aan. Ik sluit de deur achter me en stap in naast Younes. "Waarom doe je make-up op om naar school te gaan?" Vraagt Younes zonder te groeten of niks. "Pardon? Ik doe dit elke dag, is gewoon mascara en lipgloss" antwoord ik. "Vandaag doe je meer op dan normaal" "Ewa dan is dat misschien zo in jouw ogen. Ik weet toch wat ik doe of niet soms?" Zeg ik en kijk naar buiten door de raam. "Wejow moet je daarom van alles een drama maken?" Vraagt Younes dan. Wacht wacht wacht, heb ik dit nu echt goed gehoord? Zei hij dat ik drama maak over alles? "Uhhh? Wie werd er gisteren boos omdat ik een telefoontje niet had opgepakt? Wie zegt er dat ik teveel make-up doe terwijl dit mn dagelijkse look is? Hmm? Wollah ik heb niet eens meer zin om hier met jou te zijn man" zeg ik en ik stap uit. "Yasmine wtf doe je, je gaat nu terug komen" zegt hij boos. "Ohh jij gaat me dus dwingen?" Vraag ik. "Toen die verkrachters jou dwongen om je benen open te doen, deed je dat wel he?" Zegt hij dan. Wow. Die kwam echt hard aan. Het lijkt alsof ik helemaal instort vanbinnen. Wat hij net zei ging erover. Ik sta echt op het punt te huilen, maar probeer me in te houden. Offf laat maar, traan 1 is al gevallen. "S..Sorry, ik bedoelde het niet zo" zegt Younes. "Ach val dood!" Roep ik boos. Ik doe mn kap op en ga richting een rustig parkje stappen.

Pp Younes

"Toen die verkrachters jou dwongen om je benen open te doen, deed je dat wel he?" Floept er zomaar uit mn mond. Ze schrikt ervan, maar ik zelf ook. Wtf heb ik net gezegd? Wjw ik ben in schock van mezelf. Ik zie bij dr een traan vallen. "S..Sorry, ik bedoelde het niet zo" zeg ik. "Ach val dood!" Roept ze boos. Ze doet haar kap op en loopt weg.

Stemmm❤️

Mon Amour ❤️💍Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu