Pp Yasmine
We zijn al de volgende dag. Mn moeder vroeg gisteren om hoelaat ik was thuis gekomen, en ik loog rond 12u snachts. Zij kwamen ongeveer rond 1u en Anouar en Walid rond 4u. Younes heb ik niet meer gehoord en maar beter ook. Meyssa komt mn kamer binnen. "Goeiemorguhh" zegt ze en ze springt mn bed en komt naast me liggen. "Ewa hoe was het gisteren? Wat hebben jullie allemaal gedaan?" Vraagt ze. Ik zucht. "Was gezellig" antwoord ik. "Hmmm leugenaar. Ik zie toch wanneer er iets mis is? Kom op vertel" zegt ze. "Beloof me aub dat je tegen niemand hierover iets verteld ja?" Vraag ik. Ze knikt en zweert. Ik vertel haar het hele verhaal van A tot Z. "Yasmine het is een jongen en het zal altijd een jongen blijven. Je weet dat jongens de redenen ofso niet inzien. Hij ziet niet in dat jij hem tegen hield om hem te beschermen. Hij denkt waarschijnlijk dat je niet wou dat hij Ilyas iets zou aandoen en dat noemen ze dus jaloezie" zegt ze. Ik haal mn schouders op. Normaal krijg ik rond dit uur een berichtje van Younes waarin opstaat: 'Goeiemorgen prinsesje, lekker geslapen? X'. Achja, het boeit me niet meer hoor. We hebben zo een groepchat van mij en Meyssa en nog met onze nichten van Marokko. Ze sturen of we vandaag naar strand gaan. Ach waarom niet?
Ik maak me klaar om naar het strand te gaan. Deze keer voert Walid ons. Hij moest sws in de buurt zijn. We stappen de auto in en we rijden nog langs onze nichten. Vanachter zitten ze met 7. Echte Marokko vibesss in elke auto zitten er minstens 10 personen in 😂 Walid zegt nog hele bijbel over als er iets is bel me en blablabla. Bij het strand aangekomen gaan we naar een rustig plekje. We leggen alweer onze handdoeken neer en smeren ons opnieuw in tegen de zon. Ik ga liggen en zon wat. Na ongeveer 45min gaan we het water in. We maken plezier en zwemmen wat. Daarna gaan we terug naar onze plek. "Ik heb dorst, ga je mee?" Vraagt Meyssa aan me. Aan het eind van de strand, ongeveer 7min stappen van hier, is er een minibar met drank. Ik knik. Ik pak mn handdoek en doe het rond me. Meyssa doet hetzelfde en we stappen naar de bar. Onderweg praten we over alles en nog wat. "Heb je trouwens nog iets gehoord van Younes?" Vraagt Meyssa. Ik schud mn hoofd. "Misschien is het wel beter" zeg ik. "Ja inderdaad" antwoordt ze. Bij de bar aangekomen kopen we een paar flesjes verschillende dranken, ook voor onze nichten. We betalen de man. Ik draai me om om weg te gaan, maar bots perongeluk tegen een jongen. "Sorry" zeg ik in het Berbers en ik ga, zonder te kijken naar wie het is, weg. "Yasmine?" Hoor ik opeens. Wacht, is dit niet de stem van Younes? Ik draai me om en zie inderdaad Younes. Meyssa kijkt een beetje geschrikt. Ik kijk dr aan en ze doet me een teken van 'Ga met hem praten'. "Wat doe je hier en met wie ben je hier?" Vraagt hij en hij komt naast me stappen. "Gewoon met m'n nichten" antwoord ik kortaf. "Ben je nog boos op me?" Vraagt hij. "Ach wat zou je zelf zijn?" Vraag ik. Hij zucht. "Sorry oké, maar wollah je moet t ook begrijpen langs mijn kant. Je weet dat ik die jongen al lang wil pakken, samen met die Mo, ze zijn gewoon te goed in verstoppertje spelen, kleine jongens dus. Ewa nu ik hem eindelijk zag wou ik hem natuurlijk aanpakken en ik kon er niet tegen dat jij zo aan zijn kant stond" zegt hij. "Tuurlijk begrijp ik je, maar ik sta helemaal niet aan z'n kant. Waarom tf zou ik aan z'n kant staan? Ik deed dat voor jouw bestwil want wollah moest ik je niet hebben tegengehouden ging je nu op een plek zitten waar je absoluut niet wilt zitten" zeg ik. "Oké oké, sorry ja? Ik zal vanaf nu wel 2x nadenken over wat ik doe saff? Ben je nog boos op me?" Vraagt hij. Ik schud mn hoofd. Hij glimlacht en neemt me in z'n armen. Ik knuffel hem strak terug. "Tfoe kehba" zegt ene illegaal die langs ons loopt. Younes kijkt m boos aan. "Sorry dit pak ik niet wollah" zegt Younes in het Nederlands tegen me. Hij loopt naar de jongen en geeft m een boks in z'n kaak. "Kom nog 1x in onze buurt en wollahmeh je leeft nog" zegt Younes in t Berbers. De jongen liep weg. "Zie je, ik kom niet in de problemen" zegt hij. Ik glimlach en we lopen hand in hand door t strand. Wjw ik ben blij dat het is opgelost. "Ik ga terug naar mn nichten, ze gaan raar denken als ik zolang weg blijf" zeg ik na ongv 7min. "Isgoed schatje, als er iets is bel of stuur me kijk k ben daar met m'n vrienden saff?" Zegt hij en hij wijst naar een plekje waar nog 4 jongens liggen. "Isgoed" antwoord ik. Hij geeft me een kus en we gaan elk naar onze eigen groepje. "Hayhay, waar bleef jij?" Vraagt mn nicht. "Ze had een vriendin gezien en heeft met haar gepraat" liegt Meyssa in mijn plaats. Ik knik. "Dankjewel schatje" zeg ik in het Nederlands tegen Meyssa, aangezien de rest het toch niet verstaan. Mn nichten en neven van België komen deze avond naar Marokko. Daarom gaan we straks allemaal naar mn overgrootouders in de avond. Eerst ga ik met m'n gezin nog naar resto natuurlijk.
We gaan terug het water in en zwemmen wat. Opeens 2 meisjes Nederlands praten. "Oeh zijn jullie ook van België?" Vraagt Meyssa. "Omg eindelijk, we zochten echt overal Belgen of Nederlanders maar echt bijna niemand" zegt 1 meisje daarvan. We lachen en gaan bij hun zwemmen. "Hoe heten jullie trouwens?" Vraag ik. "Ik ben Yara" "Ik heet Romaissa" "Ohh aangenaam, ik heet Yasmine en dit is mn zusje Meyssa" zeg ik. "Waar komen jullie vandaan?" Vraagt Meyssa dan. "Brussel" antwoordt Yara. Ze zijn best wel knappe dames, Allahouma Bareek. We beginnen wat te praten over ons dagelijks leven enzo. "Zien jullie die jongen daar?" Vraagt Romaissa en ze wijst naar een groepje jongens. Hé dat is het groepje van Younes? Hmm eens kijken wat Romaissa daarover te zeggen heeft.Stemmm❤️
JE LEEST
Mon Amour ❤️💍
AcciónYasmine is een mooi, aangenaam meisje. Ze is 17 jaar en probeert haar goed te focussen op school, ook al lukt dat niet altijd.. Ze walgt van jongens! Ze kan er wel mooi vinden, maar echt verliefd worden en er op vertrouwen, nehh... Ze is een pracht...