Merhaba..
Kurgumun tanıtımını sizlerle paylaşmaktan onur duyuyorum. Umarım seveceğiniz ve destek çıkacağınız bir kurgu olur.....Birbirlerini o kadarda iyi tanımayan yedi genç. Aryan, Rüya, Tolga, Elçin,Ziya, Han ve Mete. Yalnızca birkaç ergen olan ve sırf merakları yüzünden gizemli bir evde kilitli kalırlar. Bu evden herhangi bir çıkış yolu yoktur. Burada geçirdikleri süre zarfında her biri korkularıyla, ve kendi gerçekleriyle yüzleşmek zorunda kalırlar. Aynı zamanda evden çıkmanın bir yolunu bulmak zorundadırlar aksi halde evle birlikte yok olacaklardır...
Rüya daha küçük bir çocukken, fizikçi olan babası kaybetmiş oldukça utangaç bir kızdır. En yakın Arkadaşı Elçin uzun esmer tenli, büyük gözlere sahip çok güzel ve başarılı bir kızdır.
Küçüklüklerinden bu yana birlikte büyüyen bu kızlar ortaokulda aynı çocuktan hoşlanırlar. Aşk ve güzellik konusunda Rüya kendini daima zayıf hissetmesi sebebiyle aşık olduğu çocuğu yani Tolga'yı Elçin'e bırakır.
Elçin ve Tolga'nın arasında ki ilişki hikayenin başlamasında büyük bir rol oynayacaktır fakat bu iki kız başlarına geleceklerden habersizdir.Karakterler
Aryan: okula yeni başlayan, ilk gelişinde tüm dikkatleri üzerine çekmiş, oldukça gizemli bir tiptir. Ve Rüya'nın hayatında büyük bir rol oynayacaktır.. küçük ama sert bakan gözleri, gözlerini tamamlayan kapkara saçları ince ve tıpkı saçları kadar kara kaşları olan, keskin yüz hatlarına orantılı bir o kadarda yakışıklı....
Rüya: kısa küt saçlarının aralarına takmaktan büyük bir zevk aldığı pembe saçlar, esmerliğine rağmen yüzünde ki sevimli çiller ve o çilleri saklayan gözlükler...
Kısa boylu,
Rüya içten içe kendinden emin ve cesur bir mizaca sahip olsa da, daima korkak ve utangaç bir izlenim çizmişti. Fakat artık durumlar tersine dönmek üzre..Elçin: uzun koyu kahverengi saçları, parlak açık kahverengi gözlerini süsleyen harika uzun kirpikleri, hafiften yanaklı ve esmer bir kız. Küçüklüğünden bu yana daima şımartılarak büyümüş, gittiği her yerde gözde olmayı daima başarmış. En değer verdiği iki şey Tolga ve Rüya.....
Tolga: zengin bir aile de yetişmiş kumral, saçlarını süsleyen buğday tenin üzerine konmuş kalın dudaklar, büyük ve iri kahverengi gözler, hokka burun ve biraz da dışarıya gösterdiği mütavazılık.
Ziya: oldukça uzun ve ince yüz hatlarına sahip, cılız kahverengi saçlarının altında aynı rengi almış kahverengi gözler... Her durumda ve yerde alaycı kişiliğini koruyarak zayıf noklarını asla belli etmeyen biri. Bunla birlikte ciddi ortamlardan bir hayli rahatsızlık duyan her grubun olmazsa olmazı olan o kişii.....
Han: diğerlerine göre tıpkı Aryan gibi gizemli takılmayı seven . Yeşil gözlerini ortaya çıkartan koyu saçları ve aynı saçlarına benzeyen kaşları. Cesur olmayı sevmeyen, ama daima zorunda kalan......
Mete: korkusuz korkak olmasının yanı sıra, arkadaşlarlarına en sadık, uzun boylu sarı parlak saçları ve kıskandıran buz mavisi gözleriyle ışıl ışıl parlamayı daima başaran... Ve tabi daima çapkın olan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zeit not
Teen FictionBir yaprak kadar hafiftim sanki. Rüzgârın ahengiyle dans eden bir yaprak gibi sadece düşüyordum. Gözlerim sımsıkı birbirine kenetleyip bu kâbusun artık bir son bulmasını diledim.. Uçsuz bucaksız karanlıktan aşağı süzülürken, birden boynuma dolanan...