Bölüm 43

8.3K 342 165
                                    

Selaaaammm 💅🏻 Bu bölüm aslında daha uzundu. Bir bu kadar daha giderdi belki. Ama çok uzayacağı için ikiye böldüm. Çünkü texting kitaplarda düz yazıların uzun olması boğucu olur diye düşünüyorum.

Ama daha uzun isterseniz bu gibi durumlarda bölmeden atarım bölümleri. Benim için fark etmez. Sadece biraz daha gecikir bölüm. Bu konudaki düşüncelerinizi buraya belirtin lütfen. Uzun mu yoksa kısa mı tercih edersiniz?

Belki ana çardaki kitaplara da bakmak isterseniz diye yine ana hesabı bırakıyorum; esaturk

İyi okumalarr 💙
Yorumlarınızı bekliyorumm ciaoo 💙

***

Gözlerimi zorlukla araladım çünkü şiş olduklarını hissediyordum. Kirpiklerim birbirine yapışmış gibiydi. Oldukça yorgun ve uykusuzdum. Fakat uykuya geri dalamadan gözlerimi tamamen açtım çünkü karşımdaki duvar, her sabah uyandığımda gördüğüm duvar değildi.

Ve burnuma Aksel'in kokusu doluyordu.

Telaşla doğrularak etrafa bakındım. Aksel'in odasında olduğumu anladığım an kalkıp çantamdan telefonumu aldım. Kapının arkasından porselen tabak sesler geliyordu. Muhtemelen Aksel kahvaltı hazırlıyordu.

Yatağa geri oturdum. Kalbim deli gibi çarparken utançtan olduğum yere gömülmek, gece ne olduğuna dair duyduğum meraktan bas bas bağırmak istiyordum.

Whatsapp'a girdiğimde en üstte yeni bir grubun olduğunu gördüm. 'Yılbaşı' adlı grupta 8 mesaj birikmişti. Hemen altında Burcu'nun ve onun da altında Buse'nin mesajları vardı.

Beklemeden Burcu'nun mesajlarına girdim. Belki onun gece olanlarla alakalı bir fikri vardır diye düşünmüştüm.

Burcu: Yağmurr

Burcu: Lütfen

Burcu: LÜTFEN SEVİŞİNN

Burcu: LÜTFENNNN

Burcu: YA DA YİYİŞİN

Burcu: Gerçi öpüşseniz ona da razıyım

Burcu: Ay belki de sokakta öpüştünüz??

Burcu: ????????

Burcu: Olabilir mi böyle bir şey?

Burcu: LÜTFEN OLSUN ÇÜNKÜÜÜ

Burcu: YA YAĞMUR

Burcu: Aksellere gidiyorsun şu an

Burcu: ŞAKA MIIIII

Burcu: Sabah ilk iş bana yazz

Burcu: Allahım nolur nolur nolurrrr
(01:29)

Dudaklarım aralık, kaşlarım çatık bir şekilde mesajları okuduktan sonra Burcu'yu hızla cevapladım.

Yağmur: Günaydın

Yağmur: Evet Aksel'in odasındayım şu an

Yağmur: Ne alaka?

Yağmur: Ne oldu gece?

Yağmur: En son Buse'yle Aksel'i sokakta gördüğümü hatırlıyorum

Geri çıkıp Buse'nin mesajlarına girdim.

Buse: Yağmur

Buse: Biliyorum çok samimi değiliz biraz garip olacak ama

Buse: Başka kimseye soramam

KURDELE | TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin