Bölüm 33

7.6K 288 76
                                    

SELAAAMM 💞💙

Asıl hesap: esaturk

Geçelim bölüme 💅🏻

***

"Sıkı giyinseydin, havalar çok soğudu." dedi Uğur, ellerini ceplerine sokarken.

Üzerime sardığım yün şala gözümün ucuyla bakış atıp ona döndüm. Ters bakışlarımı göstermekten gocunmadım. Kollarımı bağlamış, ellerimi ise şalın içine gizlemiştim. Ona cevap vermeden ağır adımlarla ilerlemeye devam ettim.

Üstü kapalı ikazımı ciddiye alarak sessiz kaldı. Başını önüne eğip bakışlarını ayak uçlarına çevirdi. Ben ise dikkatle etrafa bakınıyordum. Görünürlerde tanıdık yoktu. Derin bir nefes alarak solda gördüğüm boş banka ilerledim. Uğur da sessizce yanım geldi. Bir kedi yavrusu gibi, yalnızca adımlarımı takip ediyordu.

Uğur'u ilk kez böyle görüyordum.

"Çay alayım mı? Ya da kahve?" diye sordu. Kadrajıma yüzünü aldığımda merakla bakıyordu.

Bıkkın bir nefes verdim. "Olur, fark etmez."

Hızla kalkıp uzaklaştı. Gidişiyle uzun bir nefes çektim. Neden rahatsız hissediyordum? Birileri görecek diye mi korkuyordum? Oysa bu büyük parkta daha önce de oturmuştum Uğur'la. Üstelik yaz ayıydı ve akşam olmasına rağmen hava aydınlık, park ise kalabalıktı. Belki de bizim artık gerçekten bir şansımız kalmamıştı ve içimde büyüyen sıkıntının sebebi buydu.

Bıkkın bir nefes vererek telefonumu cebimden çıkardım. Burcu'nun mesajlarıyla karşılaşmak sürpriz olmadı.

Burcu: Ne yapıyor?

Burcu: Zırlıyor mu sümsük

Burcu: Hırto

Aniden gelen son mesaja gülümsedim ancak yine de istifimi bozmadım.

Yağmur: Burcu.......

Burcu: Barzo

Burcu: Keko

Burcu: Ay ne yapayım yaaa

Burcu: Sevmiyorum

Burcu: Sırf sevgilindi diye bi şey demiyordum ama yani sevmiyorum çocuğu

Yağmur: Hala sevgilim olabilir?

Burcu: Ya Yağmur

Burcu: Kusura bakma da

Burcu: Aksel abi?

Yağmur: Hay Aksel abini sikeceğim artık Burcu

Yağmur: Ya bana küfrettirme

Yağmur: Bozma şu ağzımı

Burcu: Siz beraber değil misiniz neden bana cevap verdin sen

Burcu: O kadar mı sarmadı muhabbeti ahhahahahaha

KURDELE | TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin