Hilmi
Korku dolu gözleriyle elimdeki telefona dalıp gitmiş olan bu adam aynı anda nasıl sinirli de olabiliyordu. Bir telefona bir de arkama bakınca neler olduğunu anladım.
Onu daha fazla bu strese sokmamak için konuşmaya başladım"Seni dinliyorum neden susuyorsun!" derken aynı anda göz kırpıp beni anlamasını sağlamaya çalışıyordum. Hala titreyen elleriyle inatla bir bana bir de arkamda duran Aslı'ya bakıyordu.
Ne düşündüğünü bilmek istiyordum fakat zihnine giremiyordum. Oyunumuzun devam etmesi için Aslı'nın Levent'in zihnine girdiğimi düşünmemesi lazımdı.
"Hilmi bir dinle lütfen" deyip elime uzanan adamla anladığını düşünüp rahatladım.
Serçe parmağıma dokunması ile zihnimdekileri farkettirmeden aktardım.
"Sevgilim lütfen beni dinle, yapmadım saldırdı üstüme anlamadım" dediği anda gözlerinden yaşlar boşalmaya başlamıştı. Hemen olayı dramatize edip Aslı'ya doğru bir adım attım. Sevgilimin sinirden çenesi kasılırken Aslı belimden çekiştirip o iğrenç sesiyle konuşmaya başladı."Dur Hilmicim değmez."
"Bunun bana neyini açıklayabilirsin? Kadın üstünde sen nasıl bir insanmışsın ben nasıl güvendim nasıl sevdim seni"
Yere düşme ve ardından kısık bir inleme duyunca hemen omuzlarım üzerinden ona dönüp baktım. Yere atacak kadar mı oyuna kaptırdı kendini diye düşünerek korkuyla Aslı'yı kapıya itelemeye başladım.
"Canım senin bunlara şahit olmanı istemiyorum, sen git ben seni mutlaka arayacağım. Iyi ki varsın gözümü açmamı sağladın, ben seni en kısa sürede arayacağım. Burda işim uzun sürmez."
Bir süre kapının ardından gitmesini bekledim, topuk seslerini duyunca hemen yanına gidip onun gibi diz çöktüm. Gözleri buğulu bir şekilde bakan bu adama ne diyebilirdim ki.
"Sen benimsin bende senin. Bir sorun, aramızda bir kişi varmış gibi davranmak bile bizi bitirdi. Birlikte güçlüyüz unutma" ve görüp duyduklarımı anlatamaya koyuldum.
"Neden durgunlaştın sayın sevgilim" dediğimde "Ya duymasaydın" diye cevap verdi. O anda ne demek istediğini çok net anlamıştım. Ya bu planı duymasam ve bir anlık sinirle herşeyi sikip atsam ne olurdu demek istiyordu.
"Yalan yok ilk gördüğüm fotoğrafla sinirlenirdim hemde çok. Ki doğru olmadığını bildiğim halde içimden geçenleri bilmeyi hiç istemezsin" dedim kıskançlık damarlarımda kol geziyordu.
"İğrendin mi benden" dediğinde onu ne kadar sevdiğimi nasıl bu hale geldiğimi tartıyordum içimde.
"Tam şu anda Aslı'ya ima ettiğim şeyi yapmalıyım" ona bakmaktan kendimi alamıyordum o dudaklar...
Birden kucaklayınca çığlık atmaya başladı, aslında bu da olmasını istediğim birşeydi. Aslı hala dışarıda birşeyler olmasını bekliyordu, biliyordum. "Lütfen dur" diye bağırırken evin önünden geçip giden topuk seslerinin yankısını duyar gibi oldum.
"Eveeett faremizde yemi yuttuğuna göre rahatça istediğimi yapabilirim"
Kocaman adımlarla odaya girdim ve yatağın üstüne attığım adamın bu halde bile bu kadar seksi olması nasıl mümkün olabilir diye iç sesimle tartışıyordum.
Kendimi üstüne atınca utanarak gözlerini kapatan bu adama aşığım.
"Sana neler yapacağım hakkında hiçbir fikrin yok değil mi" derken ellerini gözlerinden ayırıp iki yanda kalmasını sağladım. Onu ve her mimiğini görmeliydim."Nerene dokundu o kadın"
"K-kucağıma oturdu"Sinirlendiğimi çok mu belli etmiştim, titreyerek ve kekeleyerek konuşan bu adamı saatlerce altımda inletmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım (bxb)
RomanceAilesinin zorbalığından kaçan Levent Öğretmen ve başına gelen olağan dışı olayların hikayesi...