Video

134 6 2
                                    

Sıradan bir Salı akşamıydı . O günden önce kahve dükkanından aldığım kahve yüzünden uyuyamamış , internetde dolaşıyordum. Bir sürü gereksiz video izledikten sonra bir video ile karşılaştım. başlıktaki yazı karakterleri İngiliz alfabesine ait değildi .başlıktaki harfleri çözememiş olmama rağmen video'ya tıkladım. Tıklar tıklamaz evimin içinden gelen çatırtı ve iniltiler duymaya başladım. PC 'min yanında duran beysbol sopamı kavrayıp dışarıya baktım her şey normaldi. Yerime oturdum İlk defa bir video bu kadar uzun sürede açılıyordu. Sabırsız olduğum için 4 kez daha tıkladım . Ve 3 dakikanın sonunda video açıldı.Yükleyen Kişinin adı '' Nightmare SLUMBER '' .Videonun açıklamasında ise : Ne kadar umursamazsın hayatındaki şeytani varlığı göreceksin seni ayakta tutan her şeyi parçalayacağım. Sonra bunun 12 yaşındaki bir çocuğun zırvalıkları olduğunu düşündüm. Video terk edilmiş bir akıl hastanesinin resmiyle başladı . Daha sonra bunun Denbigh* akıl hastanesi olduğunu buldum.

Resimde insanın görme alanını Geçecek şekilde uzun bir koridor vardı . 1:13'e kadar Videoda Hiçbirşey yoktu. Ve sonra orada bir hareketlilik gördüm. Adam koşarak geldi ve kamerayı düşürdü Sonra evimin kapısında gümbürtü duydum. Sadece bir tane vardı Ve görünüşe göre biri az önce kapıya çarpmıştı.

Antivirüs programım bilgisayarımın Hacklendiğini Söyledi IP adresinin izini sürdüğünde ise Kuzey Walesteki Bir akıl hastanesinden hacklendiği bilgisini verdi. Daha sonra elektrikler gitti ve o anda gözlerimden yaş gelmeye başladı çok korkmuştum nefesimi bile zor alıyordum. Kapımın önündeki inlemeler çok artmıştı ama aldırmıyordum ölsem bile o kapıyı açmazdım. (zaten ölünce nasıl aççanki)

Bilgisayarımın ekranında kırmızı ve büyük harflerle Uyku Vakti Yazıyordu.

İnsanın içine işleyen bir çığlık duydum. Çığlıklar çok kuvvetliydi çığlıklar birdenbire bir kahkahaya dönüştü. Odamın içinde koşturmaya başladım. vE dolabımın kolunu tuttuğumda ise çok soğuktu Açmamalıydım Ama açtım. İçinde ölmüş bir genç kız vardı. Ölü ve kanlıydı (Ölen insan zaten kanlı oluyor) bağırsakları çıkartılmıştı. Duvar aniden kırmızı bir ışık ile aydınlandı '' UYARIYI DİKKATE ALMALIYDIN UYKU VAKTİ '' Etrafıma baktım ve videodaki başı yere dönük adamı gördüm.ani bir hareketle videodaki adam başını kaldırdı ve herşey karardı




Creepy Pasta Is HereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin