Ben Drowned B2

82 4 0
                                    

Eve varır varmaz merakımdan kasedi takıp, oyunun asıl sahibinin ne kadar ilerlediğine göz gezdirdim. Baya ilerdeydi. Nerdeyse tüm maskeleri toplamış, bossların 3/4 ünü öldürmüştü. O kadar ilerleyip oyunu bitiremediğini görünce üzüldüm. Oyunda 3. günde, taş kule tapınağının önündeydi. Yaklaşık 1 saat sonra Ay Dünyaya çarpacaktı.

Biraz etrafa bakındıktan sonra onun save dosyasından çıktım ve kendime ''Link'' adında başka bir save* dosyası açtım. Çocukluğuma dönmeye hazırdım...

Oyunun orjinal kutusunda olmayışından; gerçek olmadığını anlamıştım ama oyun sanki gerçekmiş gibi çalışıyor, en ufak bir kasma olmuyordu. Sadece küçük oyun sorunları -eşyaların olmamaları gereken yerlerde olmaları, arada sırada gelen mânasız kısa videolar gibi- dışında birşey yoktu.

Ne yaparsınki çoğu NPC** beni BEN diye çağırıyor. Iletişime geçerken BEN diyordu. Ilk başlarda çok aldırmadım, bunun bir bug veya yanlış proglamadan kaynaklanabileceğini düşündüm.

Fakat daha sonra, bundan rahatsız olmaya başladım. Woodfall Tapınağını tamamladıktan sonra, bu BEN olayı canıma tak etti. Ayarlara girip ''BEN'' save dosyasını sildim. (Oyunun ilk sahibine saygısızlık olacağını düşündüğümden daha önce yapmamıştım) Bunun sorunu çözeceğini ummuştum ama yanılmışım. NPC ler o andan sonra bana ''BEN'' demesede, oyundaki ismim olan ''Link'' de demiyordu. Ismin olması gerek yer boş kalıyordu.

Fazla aldırmadan günün yorgunluğunu atmak için konsolu kapayıp, uyudum.


Creepy Pasta Is HereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin