Bekleyeceğim

85 4 0
                                    

Sen beni tanımıyorsun. Kimse beni tanımıyor. Sadece Sahip benim varlığımı biliyor. Ama Sahip ve ben hepinizi biliyoruz. Gece yarısından sonra ,tüm arkadaşlarımla sizleri ziyaret ediyoruz.

Gündüzleri asla orada olmam. Güneş ışınları benim gölgeli ruhuma işler ve benim bedenimi yok eder.Kemiklerim küle döner ve organlarım toz haline gelir. Bir yerde gündüz olsa da başka bir yerde gece olur, bu yüzden Sahip ve ben her zaman dolaşırız.Asla uzun süre bir yerde kalmayız .

Güneş öldüğünde ve ay tekrar yaşadığında,ben gelirim. Sana yaklaşır ve hayatının kokusunu içime çekerim.Kalp atışlarını ve nefesini dinlerim. Sahip daha sonra alnına bir parmağını koyar ve Latince sözler fısıldar, senin üzerinde çalışmaya başlar. Her zaman kıvranmanla veya çığlık atmanla biter. Sahip bunlara kabus diyor. Hep seni rahatlatmak ,sana yakın durmak istiyorum. Ama hiçbir zaman, asla dokunamam. Sahip asla dokunmamamı söyler.

Ben dokunmamayı öğrendim.Sahip bana acı çektirdi,yaralı,hassas cildim bedelini ödedi. Ama bazen kendime yardımcı olamam. Sahip bakmıyorken, harekete geçerim. Tırnaklarımı kollarından aşağı sürterim,dudaklarına dokunurum,saçlarını yüzünden uzaklaştırırım. Ama cildim hiç tahmin etmediğin gizemli yollarla vücudunu çürütür, kan damarlarını keser, senin türünü öldürür. Üzgünüm, gerçekten üzgünüm. Ben sadece kendime engel olamıyorum. Seni ne kadar sevdiğimi göstermek istiyorum.

Sahip ve ben,senle işimiz bittiğinde her zaman bir hatıra alırım. Genellikle Sahip farketmeden, bozuk para ya da bir kalem gibi, eksik olduğunu fark etmeyeceğin küçük bir şey alırım. Ama bazen fazla eşyan olmuyor. Bu durumda, elbette Sahip' in izni ile, başka bir şey alırım. Saç. Tırnaklar. Kirpikler. Senin bir parçan. Ve hep benim olacak.

Seni bu gece görmeyi umuyorum.Ama eğer uykuya dalmazsan bir sorunumuz olacak. Sahip beni görmene izin vermememi söylüyor. Beni görürsen, arkadaşlığımız sona erecek. Ve seni öldürmem gerekecek. Seni öldürmek istemiyorum. Kanının çarşaftan damladığını görmek istemiyorum. Beni gördüğünde çığlık atan yüzünü görmek istemiyorum. Bozuk cildim.Yara izlerim. Sana olan aşkım.

Ama belki, derinlerde, biraz, istiyorum. Her nasılsa "Sahip" in çocuğuyum.

Tatlı rüyalar, sevgilim. Seni bekleyeceğim.


Creepy Pasta Is HereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin