51. bölgenin kuruluşu ve Serpo Projesi

231 6 0
                                    

1947 yılının Temmuz ayında ABD Roswell kasabasına kimliği belirlenemeyen bir uzay aracı düşer. İlk açıklamalar bunun bir UFO olduğu yönünde olsada yetkililer daha sonra bunun bir meteoroloji balonu olduğunu söylerler.
Eski bir 51. Bölge çalışanının dediğine göre düşen araçtan 4 ceset ve 1 canlı ortaya çıkmıştır (kimilerine göre 5 mürettebat da kurtulmuştur ama nasıl beslenecekleri bilinmeliği için dördü ölmüştür ).
Uzaylıların boyları 1.20 civarında, 25 kilo, beyaz gümüşi tenli, geniş siyah gözlü, 3 cm dudaklı, 4 uzun parmaklı, vücutlarında eklem yok, kulakları körelmiş, yerine siyah küçük delikler var, dişleri tek bir kıkırdaktan oluşur vaziyettelerdi (otçullar gibi) ayrıca gümüşi renk kıyafet giyiyor, bu kıyafetler ince ama demir kadar serti, derileri çok ince ve kırılgandı.
Gelelim kurtulan uzaylıya. Onun dış görünüşü de ölen 4 uzaylıya benzese de cinsel organı yoktu. Ayrıca bu uzaylı bir yaşayan form değildi. Biyolojik olarak üretilmiş hücresel yapısı olmayan, iç organı yada hayatta kalmak için yeme, içme, uyuma gibi eylemleri bulunmayan bir varlıktı.
Varlık rehin aldığında çok korkmuş görünüyordu ama onunla iletişime kadın pilotun yanında son derece rahat ve sinsi duruyordu. "Küçük ve sinsiler ayrıca bizden korkuyorlar" onunla konuşan kadın pilotun yorumu "ama bu uzaylı kadınlık yönü ağır basan bir aseksüeldi yani benim yanımda kendini rahat hissediyordu"
Zihinsel yolda yapılan konuşmada adının "Eba" olduğunu, bir şeye ihtiyaç duymadığını, buraya mürettebatı ile nükleer enerjinin kaynağını izlemek için geldiklerini ama atmosferdeki bir enerji boşalması yüzünden düştüklerini, araçlarını zihin yoluyla yönlendirdiklerini söyledi ayrıca ırkı ile ilgili şu bilgileri verdi.
Tek Tanrılı bir inanışları var ve bu inanışa son derece bağlılar, her bir birey toplumda bir görev için çalışır ayrıca bu evrende başka zeki canlılar daha olduğunu ama grilerin (bizim bu ırka taktıgımız isim) bu evrendeki en üstün varlıklar olduklarını bu gezegeni tamamen yıldız haritasından silebilecek silahları olduğunu, bu gezegeni daha biz ortaya çıkmadan binlerce hatta milyonlarca yıl önce incelediklerini ama politikalarının "izle ve Karışma" olduğunu söyledi.
"Sizinkiler seni ne zaman alır" sorusuna "dakikalar belki saatler" demiştir (Bunu dedikten 2 yıl sonra onu almak için bir uzay gemisi yollandı).
Konuşmanın 2. Yarısında bir yetkili daha odada vardı ama Eba bu sefer sorulan hiç bir soruya cevap vermedi anlaşılan uzaktan gelen bir emir ile kendisini kapatmıştı.
Serpo Projesi
Bu olaydan bir süre sonra ABD'li yetkililer ile Griler arasında bir anlaşma imzalandı. Buna göre ABD ve Griler "Dulce üssü" verilen ve tüm ABD'yi tüneller ile birbirine bağlayan dev bir yeraltı üssü kuracaktır ve burada ABD'nin yönetimi adında Griler deneylerini yapacaklar ve ABD'ye rapor vereceklerdir (51. Bölge ve 52. Bölge Dulce üssünün birer parçasıdırlar). Bu şu demek oluyor tüm bu UFO kaçırma olaylarının hepsi gerçektir! Griler, ABD kontrolü altında vatandaşların kaçırılmalarına izin veriyor Grilerin melez insan-gri yaratmalarına göz yumuyordu. Sebep olarak bu deneylerin insan biyolojisine zarar vermediğini söylüyordu lakin Griler kaçırılan insanlar ile ilgili yetersiz bilgi verilince 2 ırk arasındaki ipler gerilir ama her şey Serpo projesi için verilen küçük fedakârlıklardı.
Serpo projesine göre 10 yıllığına Grilerin gezegeninden 10 uzaylı bilim grisi buraya gelecek 10 bilim insanı oraya gidecekti. Bu olayda bir çok bilim insanı ölmüştü. Grili yetkililer bu ölümlerin "ortama alışamama " sebebi olduğunu söylemişlerdi. Lakin kadın pilotun şu sözünü hatırlatalım "Küçük ve sinsilerdi" onları Dünya'da bu derece güvenilir kılan şey burada rehin olmalarıdır.

Creepy Pasta Is HereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin