Tamam, /x/. Bu konuda senin yardımına ihtiyacım var. Bu bir copypasta* değil. Okuması uzun olacak fakat benim hayatım buna bağlı. Konu bir video oyunu Majora's Mask ile ilgili ve bu hayatım boyunca yaşadığım en ürkütücü olay.
Olayların nasıl başladığını anlatayım; yeni bir üniversiteye, 2. sınıf öğrencisi olarak girmiştim. Yeni bir yurta yerleşmiştim. Bir arkadaşım bana eski ''Nitendo 64'' ünü ve oynamam için yanında ''Super Smash Bros'' adlı oyununu vermişti. Fakat 1 hafta bile olmadan aynı oyunu oynamaktan bıktım ve garaj satıcılarında ucuz oyunlar aramaya başladım.
Günün sonunda elime ''Pokemon Arena'' , ''Goldeneye'' ve ''F-Zero'' geçti. Ayrıca 2 Dolara 2 tane de kumanda almıştım.
Tatmin olmuş bir şekilde yurdun yolunu tutmuşken, son bir satıcı gördüm. Neden bilmiyordum ama içimde oraya gitmem gerektiğini söyleyen bir his uyandı.
Yaşlı bir adam bir masanın önüne geçmiş, eski resimler satıyordu. Görünüşü ilgi çekici ve tuhaftı. Yanına yaklaşıp hiç video oyunu olup olmadığını sordum. Ilk başta bana bakıp düşündü, daha sonradan ''Aah evet oğlum evet, arkada bir tane olması lazım. Sen bekle ben getiriyorum.'' dedi. Adam gittikten sonra masadaki resimlere bir göz gezdirdim. O anda bu evin önünde neden kimsenin olmadığını anladım. Resimler değişik, hattaha ürkütücüydü. Ama aralarında küçüklüğümün oyunu olan ''Majora's Mask'' e benzer bir resim vardı. Oyunla ilgili anılarım canlandı, adamın getireceği oyunun o olmasını umarak tekrardan resimlere göz gezdirmeye başladım. Adam ben resimlere bakarken gelmiş, bana çaktırmamıştı. Kafamı kaldırıp onu gördüğümde korkudan bir çığlık attım. Bana baktı ve değişik bir şekilde sırıttı. ''Bak oğlum, oyun bu. Eskiden burda oturan birine aittir. O şimdi burda değil, umarım beğenirsin.'' dedi. Oyun ''Majora's Mask'' ti. Yaşlı adama az önce bu oyunu düşünüp istediğimi söylediğimde; bana bedavaya verebileceğini söyledi.
Çocukluğumun oyununu bulmanın yanı sıra onu bedavaya almanın mutluluğu ile adama teşekkür ettim. Daha sonra adama veda ettim.
Yaşlı adam arkamdan ''Goodbye, then!'' diye seslendi. En azından ben öyle sandım. Aslında ''Goodbye, Ben!'' dediğini sonradan anlayacaktım...