EVET BU BİR ŞAKA DEĞİL SÜRPRİZ YENİ BÖLÜM. BÖLÜM GEÇ KALDIĞI İÇİN ÇOK ÖZÜR DİLERİM AMA YENİ KİTABIM BASKIDA İDİ. VE ONUNLA İLGİLENİYORDUM. YORUMLAR ÇOK GÜZEL. SINAV HAFTASI GELMEDEN YANİ SİZ OKUYUCULARIMIN SINAV HAFTASI GELMEDEN BÖLÜMLERİN ARASINI AZALTMAYA KARAR VERDİM. EVET BU BİLDİĞİNİZ ÜZERE 33. BÖLÜM DİĞER 34. BÖLÜMÜDE BİR AKSİLİK OLMASSA HAFTA İÇİNDE PAYLAŞMAYA ÇALIŞICAM. DERSLERİMİ SORANLAR İÇİN GAYET GÜZEL GİDİYO HUKUK OKUYORUM. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ . GÜZEL DİLEKLERİNİZİ VE TEMENNİLERİNİZİ HEPSİNİ OKUYORUM ÇOK TEŞEKKÜRLER. EVET HİKAYEYE GERİ DÖNECEK OLURSAK HİKAYENİN GİDİŞATINA BİRAZ MACERA VE AKSİYON KATMAK İÇİN ÖNCEKİ BÖLÜMÜN SONUNDA ELİF BİLDİĞİNİZ ÜZERE KAÇIRILDI. BAKALIM NELER OLUCAK . NEYSE HERKESE İYİ OKUMALAR. VOTELEMEYİ UNUTMAYALIM .
ÖLÜMÜ TATMAK BÖYLE BİR ŞEY MİYDİ ? SEVDİĞİNDEN AYRILMAK . ÜSTELİK DAHA AZ ÖNCE YANINDAYKEN . BOĞAZIMI YAKAN BİR TAT VE GÖRÜŞ MESAFEMİ AZALTAN KARANLIK. ELLERİMİ SIKICA ARKAMDAN BAĞLAYAN BİR İP. KAHRETSİN BEN NEREDEYDİM ? DAHA BİRAZ ÖNCE GÜVENLİ KOLLARDA AYAZ'IN KOLLARINDA DEĞİL MİYDİM ? AKLIMA BAYILTILMADAN HEMEN ÖNCE OLAN BİRKAÇ KIRINTI GELDİ . EKMEK ALIP EVE GİDİYORDUM VE AĞZIMI KAPATAN İRİ BİR EL . NERDEYDİM BEN KİMDİ BU ADAMLAR BENDEN NE İSTİYORLARDI ? KOLLARIM SANDALYENİN ARKASINDAN BAĞLANAN İP YÜZÜNDEN UYUŞMUŞTU ÇÜNKÜ İP OLDUKÇA SIKI BAĞLANMIŞTI. CEBİMDE TELEFONUM VAR MI DİYE BAKTIM EVET ORADAYDI. MUHTEMELEN TELEFONUM OLDUĞUNU FARK ETMEMİŞLERDİ. AMA ELLERİM BAĞLIYKEN NASIL PANTALONUMUN CEBİNDEN ALABİLİRDİM Kİ ? KİMSE YOK MUYDU? GÖZLERİMİ KAPATIP KENDİME DÜŞÜNMEM İÇİN BİRKAÇ SANİYE VERDİM. GELEN TIKIRTILAR SÜRGÜLÜ BİR KAPININ AÇILDIĞINI BELLİ EDİYORDU. İÇERİYE IŞIK VURURKEN ESMER BİR ADAM İÇERİ GİRDİ.
- OO UYANDIN MI PRENSES ? TAM KARŞIMDA DURAN VE PİŞKİNCE DURAN ADAMA ATABİLECEĞİM EN SİNİRLİ BAKIŞI ATTIM.
- KİMSİNİZ SİZ BENİMLE DERDİNİZ NE ? BENİ NEDEN KAÇIRDINIZ ?
- SENLE BİR DERDİMİZ YOK GÜZELİM . BİZİM DERDİMİZ AYAZ'LA . BİZDE DÜŞÜNDÜK AYAZ'I EN ÇOK NE ÜZER DİYE VE TATAMM SEN. AYAZ'IN MELEĞİ. BİRAZDA SENSİZLİĞİ TATSIN BAKALIM.
- ÖYLEYSE AYAZ'DAN NE İSTİYORSUNUZ ?
- AYAZ BİR ŞİRKET NASIL YÖNETİLİR ÇOK İYİ BİLİYOR AMA ATLADIĞI KÜÇÜK DETAYLAR VAR . VE GEÇEN GÜNKÜ İHALEDE BİZİM KAZANMA OLASILIĞIMIZ ÇOK YÜKSEKKEN ONLAR KAZANDI. E EE BUNUNDA HESABINI BİRİSİNİN SORMASI GEREKMEZMİYDİ DEMİ AMA ?
- BIRAKIN BENİ. GEREK YOK BUNLARA. KONUŞUR HALLEDERSİNİZ AYAZ'LA.
- AAAHAHA SEN MASALDA FALAN MISIN KIZIM ;? YADA SAF FALAN MISIN ? BU İŞLER SENİN BİLDİĞİN KADAR KOLAY DEĞİL. ŞİRKETİMİZ BATMAK ÜZERE SENCE NEDEN? SENİN O ÇOK SEVDİĞİN ŞEREFSİZ PİÇİN VARYA ONUN YÜZÜNDEN.
- AĞZINI TOPLA... İRİ ADAM YANIMA GELİP SAÇLARIMI KÖKÜNDEN KOPARIRCASINA ÇEKTİ.
- BANA BAK BÜCÜR. BANA SAKIN ONU SAVUNMAYA KALKMA. YOKSA SENİDE ONUDA SİKERİM. AĞZIM AÇIK KALIRKEN ADAMIN ERKEKLİĞİNE SERT BİR DARBE GEÇİRDİM. ELİNDEKİ ÇAKIYI ALIP ARKAMDAKİ İPİ KESMEYE ÇALIŞTIM. KAHRETSİN BU NE KADAR SIKIYDI BÖYLE. ADAM YERDE HALA KENDİNE GELEMEMİŞTİ. İPDEN KURTULDUKTAN SONRA ÇIKIŞ KAPISINA YÖNELDİM. KAHRETSİN . BÜTÜN GÜCÜMÜ KULLANMAMA RAĞMEN KAPI YERİNDEN KIPIRDAMIYORDU. SONUNDA BENİM GEÇEBİLECEĞİM KADAR KÜÇÜK BİR YER AÇTIM VE ORADAN ÇIKTIM. ETRAFTA KİMSE GÖRÜNMÜYORDU FAKAT ADAM AYAKLANMIŞTI VE ARKAMDAN GELİYORDU. HADİ ELİF ? - YAPABİLİRSİN. OKULDA HER SENE KOŞU YARIŞMALARINA VE KURSLARINA KATILIRDIM. VE HEPTE İLKLERDE YER ALIRDIM. KENDİN İÇİN AYAZ İÇİN YAPABİLİRSİN. BÜTÜN GÜCÜMÜ AYAKLARIMA VERİP KOŞMAYA BAŞLADIM. ADAMDA PEŞİMDEN KOŞUYORDU FAKAT BENİM KADAR HIZLI KOŞAMADIĞI İÇİN SORUN YOKTU. BİR SÜRE SONRA YORULDUM VE YAVAŞLADIM. ORTALIKTA ADAM FALAN GÖRÜNMÜYORDU. FAKAT BİR ORMANLIĞIN İÇERİSİNDEYDİM. TEKRAR HIZLANDIM EN AZINDAN BELKİ BİR ANA YOL BULUR BİR ARABAYA FALAN BİNERDİM. BACAKLARIMIN AĞRISINI HİSSEDİNCE TEKRAR YAVAŞLADIM VE DİNLENMEK İÇİN YERE OTURDUM. EN AZINDAN O ADAMIN ELİNDEN KURTULDUĞUMA BİLE SEVİNEBİLİRDİM. NEFES ALIŞVERİŞLERİM YAVAŞLARKEN AYAĞA KALKMAYA HAZIRLANMIŞTIM Kİ ELLERİMİ BİR EL KAVRADI VE SIKTI. ÇIĞLIK ATARAK ARKAMI DÖNDÜM VE HENÜZ 24 YAŞLARINI GÖSTEREN GENÇ BİRİSİYLE KARŞILAŞTIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!
RomanceHerkes "Yaşayabilmek adına unutman gerekiyor" dese de ben yaşadığım için unutamıyorum. Attığım her adım, yaşadığım her an, sonbahara sarmalanmış Dolmabahçe, kasım soğuğunun nefesini içine çeken Kadıköy; onu hatırlarken ve her an onun bende bıraktıkl...