ARKADAŞLAR 9. BÖLÜME GELDİK AMA VOTELER HALA YAVAŞ ARTIYO RİCA EDİYORUM EN AZINDAN EMEĞE SAYGI OLARAK OYLAYIN.BEN GERÇEKTEN ZOR ŞARTLAR ALTINDA YAZIYORUM SİZDENDE SADECE KARŞILIK OLARAK VOTELEMENİZİ BEKLİYORUM UMARIM BENİ ÜZMEZSİNİZ AYAZ'LA ELİF'İ DE ÜZMEYİN AMA BU KARAKTERLERİ ÖLDÜRMEYELİM!
ESNEDİİĞİMİ FARKETTİM.EVET TÜM GECE BOYUNCAN AKLIMDAN ÇIKMAYAN ŞU PİÇ ÇOOCUK YANİ ŞEY TAMAM BELKİ BİRAZ TATLI OLAN AYAZ AKLIMDAN ÇIKMADIĞI İÇİN UYUMAMIŞTIM.
- ELİF SEN HADİ EVİNE GİT UYU.
- YOK HAYIR GEREK YOK BEN BURADA BEKLİYCEM.AYAZ BANA DÖNMÜŞ TAM CEVAP VERECEKKEN DOKTOR ODADAN ÇIKTI.AYAZ'DA BENDE HEMEN DOKTORUN YANINA KOŞTUK.
- DURUMU NASIL ?
- RAHAT OLUN LÜTFEN.ÖNEMLİ BİŞEY DEĞİL SADECE SAĞ BİLEĞİ VE SOL DİZ KAPAĞI İNCİNMİŞ KAFASINDADA KÜÇÜK BİR YARA VAR.AMA CİDDİ BİRŞEY DEĞİL BUGÜN BURADA KALSIN YARIN ÇIKARIRIZ.
- GÖREBİLİR MİYİM PEKİ?
- ŞUAN UYUYO YORULMUŞ SANIRIM 1 SAAT SONRA GÖREBİLİRSİNİZ.
- TAMAM. AYAZ'A BAKTIĞIMDA YANIMDA YOKTU YAKLAŞIK 15 SANTİM UZAĞIMDA BİR HEMŞİREYLE KONUŞUYORDU.HEMŞİRE SEKSİYDİ SARI SAÇLARI VE ELA GÖZLERİ VARDI.VE ŞUANDA AYAZ'A YAVŞIYORDU.AYAZ'A SİNİRLİ SİNİRLİ BAKTIM.EĞER O KIZ TEK BİR HAMLE DAHA YAPARSA ELİMDEKİ PÖRTFÖND ÇANTAYI ACIMADAN GÖTÜNE SOKABİLİRDİM. AYAZ SIRITARAK YANIMA İLERLEDİ.
- NE KONUŞTUNUZ O SARI YELLOZLA?
- SANANE AYRICA GAYETTE SEKSİ,TAABİ SENDE O GÖĞÜSLER O BA...
- KES SESİNİ YA SEN NASIL BİR ÖKÜZSÜN ŞU HALDE BİLE SAPIKLIK PEŞİNDESİN DİYE CIRLADIM.
- LÜTFEN CIRLAMA KULAKLARIMI GERÇEKTEN SEVİYORUM.BEN CEVAP VERMEYE YELKENİRKEN ELİMİ TUTUP BENİ ÇEKİŞTİRMEYE BAŞLADI SONUNDA HASTAHANENİN EN ÜST KATINDA BİR ODAYA GİRDİK.
- OF AYAZ NE YAPICAZ BURDA.
- NE İSTERSEN DEYİP MUHZİPÇE SAPIK SAPIK SIRITTI YA ALLAH'IM BU ÇOCUK NEDEN BU KADAR SAPIKTI GERÇİ SAPIKLIK AYAZ'DAN BAŞKA KİMSEYEDE BU KADAR YAKIŞMIYODA NEYSE . AY KIZMAYIN AMA ÖYLE DEĞİL Mİ YANİ AYAZ KADAR DADLU BİRİNİ GÖRDÜNÜZ MÜ SİZ HİÇ YOG O ZAMAN SUSUN LÜTFEN .
- ZATEN HERŞEYİ ORAYA ÇEK .
- OFF ELİF TÜM GECE UYUMADIĞIN İÇİN SURATIN GÖZ ALTLARIN PANCAR GİBİ OLMUŞ KIPKIRMIZI.
- NE YANİ SEN BENİ Mİ DÜŞÜNDÜN ?
- HAYIR TABİKİ SADECE YANIMDA 80 YAŞINDAKİ GİBİ GÖZÜKEN BİR NİNEYLE DOLAŞMAK İSTEMEDİM. HADİ YAT ŞU YATAĞADA DİNLEN BİRAZ .
- OFLAYARAK AYAKKABILARIMI ÇIKARTTIM. AYAKKABI DERKEN SIRADAN AYAKKABI DEĞİL BUNLAR YANİ PAZARDAN 10 LİRAYA ALMADIM CANIM. NİKE'IN AYAKKABISI BU SPOR AMA ÇOK RAHAT. ANNEME ALMASI İÇİN TAM 3GÜN YALVARMIŞTIM. VE 3 GÜN BOYUNCA MAL GİBİ İŞ YAPMIŞTIM . EE TABİ SONUNDA İSTEDİĞİM OLMUŞTU ANNEM BANA TAM 320 LİRAYA BU AYAKKABIYI ALMIŞTI.TAMAM BİRAZ PAHALI OLABİLİR AMA ÇOK GÜZEL BİR GÖRSENİZ OFF SUSTUM TAMAM KÜFÜR ETMEYİN (GÜNAH AMK)
- SENN YATMIYCAK MISIN ?
- SENİNLE Mİ YATACAM HIM TANGAN SÜDYENİN FALAN HANGİ RENK?
- YA İİRENÇSİN DEYİP KIÇIMI ONA DÖNDÜM, VE KÜFÜR SAYMAYA BAŞLADIM. AYAZ 2 DK SONRA YANIMA SIKIŞMIŞTI.
- KIÇINI ÇEKER MİSİN MALUM BİRAZ BÜYÜKTE ÇOK YER KAPLIYO.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!
RomanceHerkes "Yaşayabilmek adına unutman gerekiyor" dese de ben yaşadığım için unutamıyorum. Attığım her adım, yaşadığım her an, sonbahara sarmalanmış Dolmabahçe, kasım soğuğunun nefesini içine çeken Kadıköy; onu hatırlarken ve her an onun bende bıraktıkl...