AHAHAHA ÇOK MERAK ETTİĞİNİZİ BİLİYORUM HATTA BUNU BELLİ EDEN MESAJLARDA ALDIM VE GERÇEKTEN ÇOK MUTLU OLDUM YAZMAYA DEVAMDA EDİCEM YETERKİ SİZ BEĞENİN VOTELER ARTSIN AMA LÜTFENNN :)
OFF NEDEN ŞU HAVLUYU DAHA SIKI SIKI SIKI TUTTURMAMIŞTIM Kİ. ALLAH'TAN ALTIMA İÇ ÇAMAŞIRLARIMI GİYMİŞTİM.AMA YİNEDE ŞUAN AYAZ'IN KARŞISINDA İÇ ÇAMIŞARLARIMLA DURUYORDUM. AYAZ TELEFONUYLA OYNUYORDU EE TABİ KAPININ AÇILMA SESİNİ DUYDUĞUNDA DİREK GÖZLERİNİ BANA ÇEVİRMİŞTİ. ŞAŞIRMADINIZ DEĞİL Mİ ? SONUÇTA AYAZ'DAN BAHSEDİYORUZ SAPIĞIN TEKİ.
- BİDE BANA SAPIK DİYOSUN. HEMDE KARŞIMA AÇIP GEÇİYOSUN.HEMEN HAVLUMU YERDEN ALIP SIKI SIKI ÜSTÜME SARDIM. KIZARDIĞIMI FARK EDEBİLİYORDUM.
- OF ELİF YİNE KIZARDIN NEDEN BU KADAR UTANIYORSUN Kİ ? SEN BENİM MUHTEŞEM KASLARIMI 7/24 İZLİYORSUN BEN HİÇ UTANIYOR MUYUM AMA ?
- TABİ CANIM BİLMEZ MİYİZ? DÖN ARKANI ÜSTÜMÜ GİYİNİCEM.
- DÖN YOKSA SURATINA PASTA YAPIŞTIRIRIM.
- OF TAMAM BE. DOLAPTAN ÜZERİME SADE BEYAZ BİR BLUZ ALTINA DA DAR AÇIK RENK KOT PANTALONUMU GİYDİM.
- GİYİNMEDİN Mİ HALA ?
- GİYİNDİM,SABIRSIZ ŞEY. SON OLARAK SAÇLARIMI KURUTTUM SAÇLARIM HAFİF DALGALIYDI.
- YA AYAZ BEN ACIKTIM YA YEMEK SÖYLEDİN DE Mİ?
- BEN Mİ SÖYLEYECEKTİM ? VAY ANASINI YA SEN HER GELEN MİSAFİRİNE BÖYLE Mİ DAVRANIYOSUN ?
- YOK CANIM O SENİN GİBİ ÖKÜZLERE ÖZEL EVİMİZDE OT OLMADIĞI İÇİN.
- ÇOK KOMİK. AMA BENİM MUHTEŞEM ZEKAM OLDUĞUNU UNUTMA SAKIN.
KAPI ÇALDIĞI HIZLA AŞAĞIYA İNDİM.KARŞIMDA PİZZACI DURUYORDU. SANIRIM AYAZ DOMİNOSTAN PİZZA SÖYLEMİŞTİ.
- AYAZ PİZZZACI GELDİ PARAAA ?
- NİYE BEN ÖDÜYOMUŞUM YA MİSAFİR OLARAK GELEN BENİM HEMDE BEN ÖDÜYORUM YOK ARKADAŞ YA DAHA GELMEM.
- ÇOKDA MERAKLIYDIM BİZ AYAZ'LA TARTIŞIRKEN PİZZACI ARAYA GİRDİ VE ''AYAZ BEY PARAYI İNTERNETTEN ÖDEDİ'' DEDİ EVET AFERİM ELİF YİNE KENDİNİ REZİL ETMİŞTİN.YA NASIL BECERİYOSUN YANİ OF. PİZZACININ ELİNDEN KUTULARI ALDIM VE KAPIYI KAPADIM AYAAZ 3 KUTU SÖYLEMİŞTİ.2 KUTUSU BENİM DEDİM VE SADECE 1 KUTUSUNU ONA ATTIM.HEMEN KALKIP ELİMDEN DİĞER KUTUYUDA ALDI VE PİS PİS SIRITTI.
- ÖKÜZSÜN,KABASIN,AYISIN...
- AYRICA YAKIŞIKLI VE SEXSİ.,
- HIHI NE DEMESSSİN .... BEN DAHA 1.KUTUMU ANCA BİTİRİRKEN AYAZ 2.KUTUNUN SONUNA GELMİŞTİ BİLE. ONA KÖTÜ KÖTÜ BAKTIM ODA ACIDI HERALDE 2.KUTUNUN DİBİNDE KALAN SON PİZZAYI 2'YE BÖLDÜ VE YARISINI BANA VERDİ.BENDE ONA HİÇ BAKMADAN AĞZIMA DIKTIM. '' BANA AYI DİYENE BAK ASIL AYI BELLİ OLDU ''. ''AYNEN''..
- ELİF AKLIMA BİŞEY GELDİ ‘’DABBE’Yİ İZLEYELİM Mİ?
- YA HAYIRR.
- ELİF BANA SAKIN KORKTUĞUNU SÖYLEME SANA GÖTÜMLE GÜLERİM.
- NE KORKMASI.
- EE O ZAMAN İDDAAYA GİRELİM.EĞER İZLERKEN 1 KERE BİLE BAĞIRMASSAN SEN KAZANIRSIN EĞER BAĞIRIRSAN BEN KAZANIRIM.
- EĞER KAZANIRSAM BENİ JENNİFER LOPEZ’İN KONSERİNE GÖTÜRECEKSİN.
-TAMAM AMA BEN KAZANIRSAM DA BENİ DUDAĞIMDAN ÖPÜCEKSİN.
- YAA HAYIRR .
- NİYEYMİŞ O . YOKSA KAZANAMIYCAĞINI ANLADIN MI?
- TAMAM BE .
- GİT LAPTOPUNU GETİR. ŞU DOLAPTA.
AYAZ’LA BİRLİKTE DABBE’Yİ İNDİRDİK, VE İZLEMEYE BAŞLADIK.SONUNA KADAR DAYANDIM AMA O YARATIK ÇIKTIĞINDA ARTIK DAYANAMADIM VE ÇIĞLIĞI BASARAK SURATIMI AYAZ’IN GÖĞSÜNE GÖMDÜM.AYAZ FİLMİ KAPATTI VE BANA PİS PİS SIRITARAK BAKTI.
- NE GÜLÜYOSUN BE .
- HANİ İDDAA.
NE YANİ BEN ŞİMDİ AYAZ’I MI ÖPÜCEKTİM HEMDE DUDAKTAN HAYIR OLMAZ HAYATTA OLMAZ YANİ OLMAMALI BEN YAPAMAM YADA YAPABİLİR MİYİM ?
BÖYLE YERLERDE BİTİRME KONUSUNDA ÜSTÜN YETENEĞİM VAR SANIRIM . AHAHA TAMAM UKALALIK YAPMIYCAM GÖRÜŞLERİNİZİ ALABİLİR MİYİM LÜTFENN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!
RomanceHerkes "Yaşayabilmek adına unutman gerekiyor" dese de ben yaşadığım için unutamıyorum. Attığım her adım, yaşadığım her an, sonbahara sarmalanmış Dolmabahçe, kasım soğuğunun nefesini içine çeken Kadıköy; onu hatırlarken ve her an onun bende bıraktıkl...