Bölüm 8 Teşekkür Ederim Elif (:))

850 30 4
                                    

MÜLTİMEDİA ELİF :)

 BU BÖLÜM BENİM EN ÇOK BEĞENDİĞİM BÖLÜM OLDU OKUYUN ANLARSINIZ İYİ OKUMALAR VE İNŞALLAH İYİ VOTELEMER OYLAYIN LÜTFEN - ÖPÜLDÜNÜZZZZ.

  - YA AYAZ   TAMAM SEN KAZANDIN HADİ ZATEN BİZ ÇOCUK MUYUZ YA YANİ İDDAA FALAN ÇOCUK DEĞİLİZKİ BİZ YA.

-         - EVET ELİF BENCEDE ÇOCUK DEĞİLİZ O YÜZDDEN SÖZÜMÜZDE DURALIM.DEMİ AMA ?

-       -   EE TABİ SANADA SAPIKLIK ÇIKTI DE Mİ ?

-      -    YA NE ALAKASI VAR ELİF YA BİR İDDAAYA GİRİYORUZ BEN KAZANIYORUM  VE SEN…

-     -     TAMAM.

-        -  HA AFERİM SANA AKILLI KIZ..

KALBİM HIZLI HIZLI ATMAYA BAŞLADI YAVAŞ YAVAŞ AYAZ’A YAKLAŞTIM YAKLAŞTIM VE DAHA DA FAZLA NEREDEYSE DUDAĞIM DUDAĞINA DEĞECEKTİ, KALP ATIŞLARIM HIZLANMIŞTI ÇOK FAZLADA KIZARMIŞTIM. O MİS GİBİ KOKUSUNU ARTIK DAHA FAZLA ALIYORDUM.AYAZ’IN YÜZÜNDE TATLI BİR GÜLÜMSEME VARDI NEREDEYSE DUDAĞI DUDAĞIMA DEĞECEKTİ Kİ’’DİN DON DİN DON’’..

-        -  HAY BEN BU KAPIYI ÇALANIN.AYAZ’IN KIZGINLIĞINA KARŞI MUHZİPÇE SIRITARAK KAPIYA KOŞTURDUM.KARŞIMDA HURİYE TEYZE VARDI.ÜST KOMŞUMUZ. AYAZ’DA PEŞİMDEN GELDİ.

-       -   AYYY HURİYE TEYZEM SENİDE NASIL ÖZLEMİŞİM.(ASLINDA NEFRET EDERDİM ELİNDEKİ BASTONU KAFASINA YAPIŞTIRMAK İSTİYORUM BAZEN O KADAR YANİ). YAN GÖZLE AYAZ’A BAKTIĞIMDA HURİYE TEYZEYİ ÖLDÜRCEK GİBİ BAKIYORDU.BU DURUM KOMİĞİME GİTMİŞTİ.

-       -   AY YAVRUM BENDE SENİ ÇOK ÖZLEDİM.

-       -   HURİYE TEYZE ÖYLE OLUR MU GELSENE İÇERİ.

-         - YOK KIZIM YOK TORUNUMU ARAYACAKTIMDA NUMARASINI BULAMADIM SEN BAKIVERSENE ŞURDAN YAVRUM.AYAZ – HAY SENİN TORUNUN DİYE BAŞLADIĞINDA KOLUMU KARNINA GEÇİRDİM VE SUSMASINI İŞARET ETTİM.

-          -ELİF BU OĞLUMUZ KİM KIZIM YAVUKLUN MU?

-      -    BEN MUSTAKBEL DAMADINIZ OLUYORUM TEYZECİM.

-       *   OO ÖYLEMİ ELİF PEK BOYLU POSLU YAKIŞIKLI SAKIN KAÇIRMA .BİRAZ ÖNCE AYAZ’IN ATTIĞI BAKIŞLARDAN HURİYE TEYZEYE BEN ATIYORDUM.KÜÇÜK KUZENİM BURCU’NUN KAKASINI KÖFTE DİYE YEDİRMEK İSTİYORDUM ŞUAN BU KADINA CİDDEN.

-        -  YOK HURİYE TEYZE  AYAZ BENİM SINIFTAN ARKADAŞIM.

-        -  HE BELLİ BELLİ KIZIM NEYSE BEN BAŞKASINA ARATTIRIRIM KEYFİNİZİ BOZDUM SİZİN GÖRÜŞÜRÜZ YAKUŞUKLU OĞLUM Bİ ARA BANADA BEKLERİM. HIHI TABİ TABİ NE DEMESSİN BENDE KESİN AYAZ’I SANA GÖNDERİRDİM.AYAZ’I BU KADININ YANINA BIRAKSAM 2 DAKİKADA FALAN YERDİ SANIRIM.

-       -   TABİ TEYZECİM GELİRİM.BANA İNADINA MI YAPIYORDU BU GICIK AYAZ YA.

-    -      HI TABİ TABİ HURİYE TEYZE SEN GİTMİYO MUYDUN HADİ BAYBAY.’’ DİYİP KAPIYI SİNİRLE HIZLICA KAPATTIM.

-        -  AYY KÜÇÜK CADI KISKANIRMIŞÇA 1 DAKİKA YOKSA SENN ÖPÜŞMEMİZİ BOZDUĞU İÇİN Mİ KIZDIN HURİYE TEYZECİĞİME.TEYZECİĞİME KISMINI BASTIRARAK SÖYLEMİŞTİİ.İNADINA UYUZ.

Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin