Bölüm 21 Hayallerimin Peşinde

482 14 5
                                    

MULTİMEDİA ELİF AĞLARKEN. NEDEN AĞLADIĞINI SONDA ONUN NEDENİNİ DE DİĞER BÖLÜMDE ANLARSINIZ............................SEVGİLERLE.

ARKADAŞLAR HEPİMİZİN İSTEDİĞİ OLDU EVLİLİK TEKLİFİ GELDİ . BUNDAN SONRA HİKAYE DAHA DEĞİŞİK YERLERE SÜRÜKLENECEK. BEN SİİZİ ÇOK TUTMAYAYIM HEMEN OKUMANIZI İSTİYORUM AMA SON BİR ŞEY DEMEM GEREK. ARKADAŞLAR HANİ BEN DEMİŞTİM YA ONLAR EVLENSE BİLE ÖNLERİNDE ÇOK BÜYÜK BİR ENGEL OLACAK ONU ÇOK SORUYOSUNUZ SÖYLEMESSEM KÜSÜYOSUNUZ FALAN . AMA SÖYLEMEZSEM SÜPRİZİ KAÇAR HERKES ÖĞRENİR OLMAZ ÖYLE. HİÇBİRİNİZİ KIRMAK DEĞİL NİYETİM. AMA SİZ BÖYLE DAVRANARAK BENİ GERÇEKTEN ÇOKK KIRIYOSUNUZ.......................................................................İYİ OKUMALAR.

BENDE AYAZ GELENE KADAR SIKILIRIM DİYE HEMDE UYKUMU TAM ALAMADIĞIM İÇİN YENİDEN YATTIM. ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................GÖZLERİMİ AÇTIĞIMDA O YANIMDAYDI. ONA BAKMADAN BİLE KOKUSUNDAN O OLDUĞUNU ANLAYABİLİYORDUM. GÖĞSÜNÜN KAÇ KERE İNİP ÇIKTIĞINI SAYIYORDUM. DÜN GECEYİ HATIRLAYINCA GÜLÜMSEMEDEN EDEMEDİM. PARMAĞIMDAKŞ YÜZÜĞÜ HATIRLAYIP BAKTIM. OHH RÜYA DEĞİLMİŞ DEMEKKİ ÇOK ŞÜKÜR. AYAZ'I UYANDIRMAMAYA ÇALIŞARAK KALTIM. ÜZERİME BİRŞEYLER GEÇİREREK ODADAN ÇIKTIM. HALA YATTAYDIK. BENDE İÇERİYİ KEŞFETMEYE KARAR VERDİM. BİR ODANIN KAPIISNI TEK PARMAĞIMLA İTEREK AÇTIM. RENGARENK ELBİSELER, ETEKLER , ŞORTLAR , ÇEŞİT ÇEŞİT AYAKKABILAR SAYAMAYACAĞIM KADAR ÇOKTU.BİR KADININ EN ÇOK İSTEDİĞİ ŞEYLER. BUNLARIN AYAZ'IN ANNNESİNE AİT OLDUĞUNU TAHMİN ETMEK ÇOK DA ZOR OLMADI. DİĞER ODA DA TABLOYA ÇİZİLMİŞ DEĞİŞİK RESİMLER VARDI. SANIRIM  BUNLAR DA AYAZ'IN ANNESİ İNCİ HANIM'A AİTTİ. BİR ARALAR RESİMLE İLGİLENDİĞİNİ DUYMUŞTUM. SON ODANIN KAPISINI AÇTIĞIMDA İSE GÜLÜMSEDİM. BURASI KÜÇÜK AMA ÇOK ŞİRİN BİR MUTFAKTI. BENDE AYAZ UYURKEN ONA KAHVALTI HAZIRLAMAYA BAŞLADIM. ÖNCE DOLAPTAN BULABİLDİĞİM KADARIYLA KAHVALTILIK ÇIKARDIM.SONRA DOMATES VE SALATALIK DİLİMLEDİM. KOYDUĞUM ÇAYI DEMLEDİM. DÜN AKŞAMDAN KALAN POĞÇA VE EKMEKLERİDE MASAYA KOYDUM. SON OLARAK SUCUKLU YUMURTA PİŞİRDİM VE AYAZ'I UYANDIRMAK ÜZERE ODAYA DOĞRU İLERLEDİM. 

- AYAZ HADİ UYAN. AYAZZ.     AYAZ BENİ TINLAMAYIP SADECE HUZURSUZCA KIPIRDANDI. ÜZERİNE SU DÖKMEKLE BİLE TEHDİT ETMİŞTİM AMA KALKMAMIŞTI. BENDE DUDAĞINA BİR ÖPÜCÜK KONDURDUM, GÜLÜMSEDİ AMA GÖZLERİNİ AÇMADI. SONRA ANİ BİR HAREKETLE GÖZLERİNİ AÇTI. BEN GÖZLERİNDE KAYBOLURKEN O BENİ BİR ANDA ALTINA ALDI VE ÖPMEYE BAŞLADI. GÜLÜMSEDİM. 

- AYAZZ.

- HII.     DUDAKLARIMI YAVAŞÇA ÇEKİP;

- DAHA FAZLA İLERİ GİTMEYELİM DEDİM.

- ZATEN HİÇ İLERİ GİDEMİYORUZ Kİ.

- YA AYAZZZ.    ELİNİ TUTUP MUTFAĞA DOĞRU SÜRÜKLEMEYE BAŞLADIM. MUTFAĞIN KAPISINI AÇIP İÇERİ GİRDİK. 

- ŞİMDİ ÖNCE ELİNİ YÜZÜNÜ YIKAYIP GELİYOSUN.

- HAYIR. AYAZ MASAYA OTURDU. 

- YA AYAZ BAK ÇAY DÖKMEM YOKSA. AYAZ OMUZLARINI YUKARI KALDIRIP İNDİREREK BANANE İŞARETİ YAPTI. ÇATAL ALMAYA BİLE GEREK DUYMADAN ELİNİ SALATAYA UZATTIĞINDA ELİNE VURDUM.

- İYİ TAMAM BE . AYAZ KALKIP ELLERİNİ YIKAMAYA GİDİNCE BENDE ÇAYLARIMIZI DOLDURDUM.  AYAZ SALLANA SALLANA TEKRAR MUTFAĞIN KAPISINDA GÖRÜNDÜ. 

Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin