Bölüm 18 O VARSA BENDE VARIM:!

571 27 0
                                    

ARKADAŞLAR BU BÖLÜM ÇOK GÜZEL BİR BÖLÜM OLACAK BEN YAZARKEN ÇOK EĞLENDİM UMARIM SİZİDE EĞLENDİREBİLİRİM. HEPİNİZİ ÖPÜYORUM. BU ARADA VOTELERİN ARTMASINDAN DOLAYIDA TABİSİ ÇOK MUTLUYUM.. HADİ BAKALIM İNŞALLAH DAHADA ÇOK ARTAAR. HİKAYEMİ OKUYAN OKUMAYAN SEVEN SEVMEYEN HERKESE ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜRLER. VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN....... 


AYAZ'LA AYNI ANDA BİRBİRİMİZE BAKIP;

- ''NE DEDİN SEN '' DİYE BAĞIRDIK.  KAPIDA DURAN AYAZ'IN ANNESİYLE TUĞÇE'DE BU HALİMİZE GÜLDÜLER. 

- NEYSE AYAZ SEN NE ZAMAN ÇIKICAKSIN HASTANEDEN YA?

- ŞİMDİ.

- ÇIKARIRLARMI Kİ?

- ZORUNDALAR DİYİP İBNECE SIRITTI. TABİ AYAZ'A KİM KARŞI GELEBİLİRDİ Kİ?

- ANNE SEN ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİ YAPTIR.

- TAMAM OĞLUM SEN HAZIRLAN BEN HALLEDERİM.  AYAZ'IN ANNESİ AŞAĞI İNERKEN BENDE ODADAN ÇIKMAYA YELTENDİM. AYAZ KOLUMDAN TUTTU VE BENİ KENDİNE ÇEKTİ. TUĞÇE'DE  KAPIYI KAPATIP ÇIKTI.

- AYAZ BEN ÇIKIYIM DA SEN ÜSTÜNÜ GİYİN.

- HAYIR, ÇIKMA.

- E O ZAMAN YANİ NASIL OLUCAK. BEN KAFAMDA NASIL OLACAĞINI ÇÖZMEYE ÇALIŞIRKEN AYAZ SIRITIYORDU. SONUNDA ÇOK DAHİ BİR FİKİR BULMUŞ GİBİ AYAZ'A SUNDUM.

- BEN ARKAMI DÖNİYİM.

- YOK DÖNME. YANİ ÖNCE ÖPÜŞCEZ. SONRA DEĞİŞTİRCEM ÜSTÜMÜ.

- YA AYAZ HAKKATEN BAK SEN ZATEN SAPIKTIN ŞİMDİ NARKOZUN ETKİSİYLE FALAN DAHADA SAPIKLAŞTIN OFF. 

- SOYUNUYUM MU? YOKSA SADECE ÖPÜŞÜP ODADAN ÇIKMAK MI İSTERSİN ? AYAZ'IN ÖNÜMDE SOYUNABİLECEĞİMİ DÜŞÜNMÜYORDUM. O YÜZDEN BAŞIMI ONAYLAMAZCA SALLADIM. AYAZ PANTOLONUNU İNDİRMEYE BAŞLADI. KÜÇÜK AYAZ'A YAKLAŞTIĞINDA ÇIĞLIK ATTIM.

- ALLAH SENİ KAHRETMESİN AYAZ. YA TAMAM ÖPÜŞCEZ.

- ŞİMDİDE BEN İSTEMİYORUM.

- İYİ TAMAM SEN BİLİRSİN. YİNE ARKAMI DÖNÜP GİTMEYE YELTENDİM. AYAZ BENİ KOLUMDAN SIMSIKI KAVRADI VE GERİ DÖNDÜRDÜ. BEN HIZLA DÖNÜNCE BACAĞIM MASAYA ÇARPTI VE MASANIN ÜSTÜNDEKİ İĞNELERDE YERE DÜŞTÜ. AYAZ'LA BİRBİRİMİZE SIRITTIIKK. TABİ BU ARADA BENDE AYAZ'IN ÜSTÜNE DÜŞMÜŞTÜM. AYAZ HEMEN DUDAKLARIMA YAPIŞTI RESMEN SÖMÜRÜYORDU ÇOCUK YA. BENDE MÜMKÜN OLDUĞUNCA KARŞILIK VERMEYE ÇALIŞIYORDUM. SONUNDA NEFES NEFESE DUDAKLARIMIZI AYIRABİLDİK. AYAZ BOYNUMA ÖPÜCÜKLER KONDURUYORDU. YAVAŞ YAVAŞ GÖĞSÜME YAKLAŞTIĞINDA GÖZLERİNE BAKTIM. AYAZ'DA DAHA FAZLA DEVAM ETTİRMEDİ.

- BEN ARTIK GİDEYİM , SEN BURALARI TOPLARSIN AYAZ..

- ELİF YAPMA. YANİ  BU KADAR UTANMANA GEREK YOK. EVET BİLİYORUM İLK DEFA BİRİYLE BU KADAR YAKINLAŞTIN AMA BİZ ARTIK AYRILAMAYIZ Kİ. YANİ BİLİYOSUN ÇOK DENEDİK. NE SEN GİDEBİLDİN NE BEN. SEEN VARSAN BENDE VARIM YOKSAN YOKUM. ARTIK UTANILACAK YA DA ÇEKİNİLECEK BİŞEY YOK. KAFANIDA EĞME LÜTFEN BİZ AYIP BİŞEY YAPMIYORUZ.. AYAZ EĞİK OLAN KAFAMI HAFİF BİR ŞEKİLDE ÇENEMDEN TUTARAK GÖZLERİNE BAKMAMI SAĞLADI. GÖZLERİ HER ZAMANKİNDEN DAHA GÜZEL GELMİŞTİ GÖZÜME. 

- SENİ SEVİYORUM.  AYAZ 2. KEZ BANA SENİ SEVİYORUM DEMİŞTİ. GÜLÜMSEDİM.

- BENDE SENİ SEVİYORUM.  ODA GÜLÜMSEDİ. İÇİMDEN GELDİĞİ İÇİN BOYNUNA SARILDIM. YA BİR İNSANIN PARFÜMÜ BU KADAR MI GÜZEL OLUR YA. PARFÜMÜNÜN İSMİNİ TAM KESTİREMESEMDE SANIRIM CHANEL 5'Tİ..(BİLMEYEN VARSA DİYE SÖYLÜYORUM CHANEL 5 DÜNYANIN EN PAHALI İLK 10 PARFÜMÜNDEN BİRİDİR. FİYATI 234 DOLARDIR. TÜRK PARASIYLA 519 LİRA. OĞLUM BU PARFÜMÜ KULLANAN TANIDIĞINIZ VARSA BANADA AYARLAYIN, NEYSE KONU DAĞILMASIN MK ) .

Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin