UYANDIĞIMDA OLDUKÇA BÜYÜK VE ÇOK RAHAT BİR YATAKTA YATIYORDUM.YANIMDA'DA AYAZ'I FARKETTİM.O UYURKEN ONU DOYA DOYA SÜZMELİYDİM.UYURKEN BİLE ÇOK YAKIŞIKLIYDI.ONU DOYA DOYA SÜZMEK İSTİYORDUM.GÖZLERİNİ KIRPIŞTIRDIĞINDA BENDE HEMENN UZANDIM VE ÇARŞAFI ÜZERİME ÇEKTİM.YAKLAŞIK 10 DK SONRA ODA UYANMIŞ VE SANIRIM ŞUANDA DA O BENİ İSTİYORDU.
- HEY OFF KIZIM SENDE ÖYLE O UYKUCU KIZLARDA MISIN YA BAK BENİM SEVGİLİM GELECEK UYAN HADİ NEYSE BEN MARKETE GİDEYİMDE GELDİĞİMDE HALA UYANMAMIŞ OLURSAN İŞTE O ZAMAN GÖRÜŞÜCEZ SENİNLE. KAPININ KAPANMA SESİNİ DUYDUĞUM ANDA YATAKTAN KALKTIM.EV OLDUKÇA GENİŞTİ GÜZELDİ.ÜST KATA ÇIKTIM ACABA AYAZ'IN ODASI HANGİSİYDİ ONUNDA KARIŞTIRABİLECEĞİM SIRLARLA BİR DOLU DEFTERİ VAR MIYDI? DÜŞÜNSENİZE BİR AÇIYORUM İÇİNDEN BANA AŞIK OLDUĞU FALAN ÇIKIYO ALLAH'IM DAHA NE İSTERİM Kİ BEN . YUKARI KATA ÇIKTIĞIMDA GÖZÜME ÇELİK BİR KAPI TAKILDI EVET EVET AYAZ'IN ODASI KESİNLİKLE BU OLMALIYDI.İÇERİ ÇOK HEYECANLI BİR ŞEKİLDE GİRDİM.AMA GİRDİĞİM ANDA ŞOK YAŞADIM. HER YER AYAZ VE YANINDA OLDUKÇA GÜZEL BİR KIZLA RESİMLERİYLE KAPLIYDI YERLERDE GÜL YAPRAKLARI FALAN VARDI. ODANIN ORTASINDA CAMIN ÜZERİNDE KOCAMAN BİR KALP İÇERİSİNDEDE NESLİHAN & AYAZ YAZIYORDU. AYAZ BU KIZA AŞIK OLMALIYDI . NE BEKLİYORDUN ELİF ODANIN SENİN O SALAK RESİMLERİNLE DOLU OLMASINI MI TABİKİ HAYIR BEN KİMDİM Kİ HAKKATEN KİMDİM BEN YA. BOYNUMA DÜŞEN ISLAKLIKLA AĞLADIĞIMI FARK ETTİM 1 DAKİKA YA NE OLUYORDU BANA ( ! ) 2 GÜNLÜK PİÇ YÜZÜNDEN Mİ AĞLAYACAKTIM. KAPI SESİYLE İRKİLDİM SANIRIM SANIRIM AYAZ GELMİŞTİ KAPIYI YAVAŞÇA AÇIP KAPATTIM.AYAZ KOLTUKTA ARKASI DÖNÜK BİR ŞEKİLDE OTURUYORDU.EE BAK ŞİMDİ ELİF SAKİN OLUYORSUN.MERDİVENLERDEN İNİYOSUN SONRA YATAK ODASINA GEÇİYORSUN BU KADAR TAMAM SAKİNİM.TAM MERDİVENLERDEN ADIMIMI ATACAKTIM Kİ AYAZ'IN SESİYLE İRKİLDİM.
- AŞKIM BU SEFER MOR OLANI GİY KIRMIZIDA GÜZEL AMA BU SEFERRKİDE FARKLI OLSUN BUNU DUYMAMLA MERDİVENLERDEN YUVARLANMAM BİR OLDU.ACIYLA İNLEDİMM AYAĞIM ÇOK ACIMIŞTI. HEMEN TELEFONU KAPADI VE YANIMA KOŞTU.
- YA SEN NE ARIYORDUN YUKARIDA .
- TUVALETİ.
- HAY ALLAH'IM YARABBİM SEN BANA SABIR VER KIZIM SEN BENİM BAŞIMIN BELASI MISIN YA ? BU LAFI ÜZERİNE KIRILMIŞTIM AYAĞA KALKMAYA ÇALIŞTIM FAKAT KALKMAMLA SARSILDIM VE AYAZ'IN KUCAĞINA DÜŞTÜM. AYAZ ATTA BEN İSE ONUN ÜZERİNE DÜŞMÜŞTÜM GÖZLERİ GÖZLERİ BULDUĞUMDA KALBİM DAHADA HIZLI BİR ŞEKİLDE ÇARPMAYA BAŞLADI LANET OLSUN ÇOK AMA ÇOK YAKIŞIKLIYDI :!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!
RomanceHerkes "Yaşayabilmek adına unutman gerekiyor" dese de ben yaşadığım için unutamıyorum. Attığım her adım, yaşadığım her an, sonbahara sarmalanmış Dolmabahçe, kasım soğuğunun nefesini içine çeken Kadıköy; onu hatırlarken ve her an onun bende bıraktıkl...