Bölüm 16 Onun İyiliği İçin Ondan Gidiyorum :!

521 24 0
                                    

ARKADAŞLAR ÇOK DUYGUSAL VE UZUN BİR BÖLÜM OLDU.. BÖLÜM ŞARKISI KUTSİ BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ MEDYADA VAR ÇOK SEVDİĞİM BİR ŞARKI SİZDE DİNLEYİN VE VOTELEYİN :)

KARANLIK HER YER KARANLIK BİR SAĞIMA BİR SOLUMA DÖNDÜM.AYAZ YOKTU YİNE HER YER KARANLIK.SON YAŞANANLAR YAVAŞ YAVAŞ AKLIMA GELMEYE BAŞLADI.HERŞEY BENİM YÜZÜMDENDİ.ODA KARANLIKTI HERHALDE GECEYDİ. KAPININ AÇILMASIYLA SEVİNDİM SANIRIM AYAZ GELMİŞTİ.GELENİN TUĞÇE OLDUĞUNU GÖRÜNCE YÜZÜMÜ BURUŞTURDUM.ONU BEKLEMİYORDUM . 

- TUĞÇE AYAZ NERDE ? TUĞÇE'DEN ÇIT ÇIKMIYORDU.

- CEVAP VERSENE. SERUMU SEKÜP TUĞÇE'NİN YANINA GİTTİM VE GÖĞSÜNÜ YUMRUKLAMAYA BAŞLADIM.

- KONUŞSANA YOKSA YOKSA TUĞÇE HAYIR. AYAZ ÖLDÜ MÜ ? BENİM KALBİMİ ÇALAN ADAM ÖLMÜŞ MÜYDÜ ?

- ELİF SAKİN OL AYAZ YOĞUN BAKIMDA.

- YANİ ÖLMEDİ. AMA ÖLEBİLİR YOĞUN BAKIMDA. BENİM YÜZÜMDEN TUĞÇE HERŞEY BENİM YÜZÜMDEN. SAÇLARIMI ÇEKİŞTİRDİM VE KENDİMİ TOKATLAMAYA BAŞLADIM.

- ELİF SAÇMALAMA YA NE YAPIYORSUN ? ODAYA HIZLA İKİ TANE HEMŞİRE GİRDİLER VE KOLUMA İĞNEYİ BATIRDILAR. YİNE KARANLIK YİNE. SANKİ UYUSAM BİLE ACIM GEÇECEKTİ.

TUĞÇE'DEN

AYAZ.. OKULA İLK GELDİĞİMDE BENDE AYAZ'DAN HOŞLANIYORDUM AMA SONRA UĞUR'U TANIDIM. BANA SEVGİLİ OLMAYI TEKLİF ETTİĞİNDE HEMEN KABUL ETTİM. YAKLAŞIK 1. 5 SENEDİR BİRLİKTEYİZ. YİNE DE AYAZ'A ÜZÜLÜYORDUM.AYAZ'LA ELİF BİRBİRLERİNİ GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORLAR. OKULDAKİ HER KIZ AYAZ'A YAVŞARDI AMA AYAZ'IN HİÇBİRİNE ELİF'E BAKTIĞI GİBİ BAKTIĞINI GÖRMEMİŞTİM. ELİF'İN YANINA GİTTİĞİMDE SİNİR KRİZİ GEÇİRDİ. HEMŞİRELER ONA SAKİNLEŞTİRİCİ İĞNE YAPARAK DURDURABİLDİLER. EĞER ELİF'İ DURDURAMASAYDIK MUHTEMELEN AYAZ'IN YANINA GİTMEYE KALKIŞACAKTI. ORDA DA PEK İYİ ŞEYLERİN OLMAYACAĞINA EMİNDİM. ÇÜNKÜ AYAZ'IN ANNESİ OLANLARDAN ELİF'İ SORUMLU TUTUYORDU. ELİF'İN SADECE KOLUNDA BİR YARA VARDI ZATEN HEMEN NORMAL ODAYA ALMIŞLARDI. AMA AYAZ BAŞINDAN AĞIR DARBE ALMIŞTI VE BEYİN KANAMASI GEÇİREBİLME İHTİMALİ ÇOK YÜKSEKTİ. ELİF'İN ANNESİNE OLANLARI ANLATMADIM DERS ÇALIŞMAK İÇİN BİR SÜRE BİZDE KALMASI İÇİN İZİN ALDIM....

ELİF'DEN

KARŞIMDA DURAN SEVDA HEMŞİREYE AYAZ'IN YANINA GİDEBİLMEK İÇİN YALVARIYORDUM. ONA AYAZ'I NE KADAR SEVDİĞİMİ ANNLATTIM. SEVDA HEMŞİRE ÇOK İYİ BİRİSİYDİ. 

- TAMAM ELİF GİT AMA SORARLARSA SAKIN BENİM İSMİMİ VVERME.

- TAMAM, TEŞEKKÜR EDERİM. MAVİ HASTANE KIYAFETİNDEN KURTULUP ODADAN ÇIKTIM. KORİDORDA TUĞÇE'Yİ GÖRDÜM. 

- TUĞÇE AYAZ NASIL ?

- AYNI.

- BENİ YANINA GÖTÜRÜR MÜSÜN ?

- YA ELİF GİTMESEK ŞİMDİ ANNESİ FALANDA ORDADIR.

- TUĞÇE ANLAMIYOSUN 1 HAFTADIR YOĞUN BAKIMDAYMIŞ. VE BUNLAR BENİM SUÇUM ONU GÖRMEM GEREK.

- TAMAM , AMA ANNESİ BİŞEY DERSE TAKMA KAFANA TAMAM MI ?

- NE DERSE HAKLI. ASANSÖRLE 7. KATA ÇIKTIK. AYAZ 3 NUMARALI YOĞUN BAKIMDA İMİŞ. KAPIDA ANNESİNİ VE ONA TESELLİ VERENN BABASINI GÖRDÜM. ANNESİ HER ZAMANKİ O KOKOŞ KADIN DEĞİLDİ GERÇEKTEN KÖTÜ GÖRÜNÜYORDU. ZATEN BİZ ONLA ANCA HASTANELERDE KARŞILAŞIYORDUK. 

- ŞEYTAN ŞEYTAN GELİYOR. SEN NE YÜZLE BURAYA GELİRSİN. DEFOL BURDAN DEFOL DEDİM SANA.

- İNCİ SAKİN OL.

- AMA BENDE SOYLU KIZIYSAM SENİN YANINA BIRAKIR MIYIM BU YAPTIKLARINI DEFOL. BUNU DİYEN AYAZ'IN ANNESİYDİ. GÖZYAŞLARIMI TUTMAYA GÜCÜM YOKTU. TUĞÇE'DE KENDİ TUTAMADI.

Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin