DEĞERLİ OKUYUCULARIM ARTIK 3800 KİŞİLİK KOCA BİR AİLEYİZ İNŞALLAH DAHA DA BÜYÜYCEZ OKUNMA SAYILARIDA GİT GİDE ARTIYO ÇOK MUTLUYUM FAZLA UZATMADAN HEMEN SİİZİ YENİ BÖLÜMLE BAŞ BAŞAA BIRAKMAK İSTİYORUM . İYİ OKUMALAR. VOTELEMELER. BİRDE BU BÖLÜMDE AYAZ'DAN OLAN BİR KISIM VAR ONUNDA DUYGULARINI ÖĞRENMEMİZ GEREKİYOR. :)
KAPI AÇILMA SESİYLE İRKİLDİM. DÖNÜP BAKTIĞIMDA ANNEMİN GELMİŞ OLDUĞUNU FARKETTİM. ŞUAN EN ÇOK İHTİYACIM OLAN ŞEY ONA SARILMAK OLDUĞU İÇİN HİÇ DÜŞÜNMEDEN KENDİMİ KOLLARINA ATTIM. ODA BANA SIMSIKI SARILDI. İSTEMSİZCE GÖZÜMDEN BİR DAMLA YAŞ ANNEMİN ELİNE DÜŞTÜ. BEN NORMALDE NADİR AĞLAYAN BİR İNSAN OLDUĞUM İÇİN ANNEM ŞAŞIRDI VE BENİ DİREK KOLUMDAN ÇEKEREK EVE SOKTU. HIZLICA KOLTUKLARA YERLEŞTİK.
- ŞİMDİ NE OLDU ;? BANA HEMEN HERŞEYİ ANLATIYORSUN.
- YOK ANNE BİŞEY YA SADECE İÇİMDEN ÖYLE AĞLAMAK GELDİ İŞTE.
- BANA BAK KÜÇÜK HANIM BENİ BUNLARLA KANDIRABİLECEĞİNİ Mİ ZANNEDİYORSUN ?
- OFF ANNE. ANNEM BENİ ZORLAMAYA DEVAM EDİNCE BENDE ONA HERŞEYİ ANLATMAK ZORUNDA KALDIM.
- NE YÜZÜĞÜMÜ ATTIN ? ANNEM ANLATTIKLARIMIN ARASINDAN SADECE YÜZÜK KISMINA TAKILMIŞTI.
- EVET.
- KIZIM SEN MANYAK MISIN TEKTAŞ ALMIŞ ÇOCUK SANA.
- YA ANNE LÜTFEN SAÇMALAMA. ALMASAYMIŞ.
- ÖHÖHÖHÖ. HER NEYSE TAMAM.
- ANNE BEN BİR SÜRE BURADAN UZAKLAŞMAK İSTİYORUM. ANKARA ' YA GİDİCEM AMCAMLARIN YANINA. YANİ BİR SÜRE DERKEN BELKİ TEMELLİ DE GİDEBİLİRİM.
- SEN BENİ YALNIZ MI BIRAKACAKSIN ?
- HAYIR TABİKİ ARADA SIRADA SENDE GELİRSİN. AMA GERÇEKTEN BİR SÜRE UZAKLAŞMAM GEREKİYOR.
- TAMAM KIZIM. AMA SENİ NE KADAR ÇOK SEVDİĞİMİ SAKIN UNUTMA. ANNEMLE TEKRAR SARILDIK.
- ANNE BEN ODAMA ÇIKAYIM DA ANKARA'YA OTOBÜS SAATLERİNE BAKAYIM. ANNEM BENİ BAŞIYLA ONAYLADIKTAN SONRA ODAMA ÇIKTIM. ANNEMİDE ÜZMEK İSTEMEDİĞİM İÇİN ONUN YANINDA AĞLAMAMAYA ÇALIŞMIŞTIM. YALNIZLIĞIMA SAKLAMIŞTIM GÖZYAŞLARIMI. ANKARA'YA OTOBÜS SAATLERİNE BAKTIĞIMDA YARIN BENİM İÇİN EN UYGUN SAAT 3 İDİ. KREDİ KARTI NUMARASINI YAZIP YERİMİ AYIRTTIM. DOLABIMIN ÜSTÜNDEN BÜYÜK VALİZİMİ ÇIKARDIM. ÇOK TOZLANDIĞI İÇİN SİLMEM GEREKİYORDU. TABİ EPEY ZAMANDIR KULLANMIYORDUM. CAMIN ÖNÜNDEN BEZİ ALIP GÜZELCE TOZUNU ALDIM. SIĞDIRABİLDİĞİM KADAR KIYAFET KOYDUM. DİĞER KÜÇÜK VALİZEDE AYAKKABILARIMI VE ÇANTALARIMI KOYDUM. SIRA AMCAMI ARAMAYA GELMİŞTİ. REHBERDEN HIZLICA İSMİNİ BULUP ARA TUŞUNA BASTIM. KISA Bİ ÇALIŞTAN SONRA HEMEN AÇTI.
- AMCACIM NASILSIN ?
- OOO ELİF HANIM İYİYİM SEN NASILSIN ?
- İYİYİİM AMCA KUSURA BAKMA AMCA UZUN ZAMANDIR DA SENİ ARAYAMADIM AMA BİRAZ YOĞUNDUM.
- NE KUSURU KIZIM.
- AMCA BEN SENDEN BİŞEY RİCA EDİCEKTİM.
- TABİ BUYUR YAVRUM. SAKIN ÇEKİNİYİM FALAN DEME. AMCA BABA YARISIDIR BİLİYOSUN BENDE SENİN BABAN SAYILIRIM.
- AMCA BEN BİR SÜRELİĞİNE ANKARA'YA GELMEK İSTİYORUM. SİZDE KALABİLİR MİYİM ?
- ELİF BUNU BİR DAHA SAKIN DUYMAYAYIM. ANKARAYA GELİYOSUNDA AMCANDA DEĞİL DE BAŞKASINDA MI KALACAKSIN. TABİKİDE BİZDE KALACAKSIN KIZIM. NE ZAMAN GELİYORSUN ?
- YARIN 3'TE BİNİCEM.
- TAMAM 7'DE FALAN BURADA OLURSUN. YAKLAŞINCA ARA BENİ BEN SENİ ALMAYA GELEYİM. TAMAM MI ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!
RomantizmHerkes "Yaşayabilmek adına unutman gerekiyor" dese de ben yaşadığım için unutamıyorum. Attığım her adım, yaşadığım her an, sonbahara sarmalanmış Dolmabahçe, kasım soğuğunun nefesini içine çeken Kadıköy; onu hatırlarken ve her an onun bende bıraktıkl...