CANLARIM SİZİ ÇOK SEVİYORUM. SİZİ HİÇBİR ZAMAN KIRMAK İSTEMEM AMA BU BÖLÜMÜN YILBAŞI ÖZEL OLMASINI ÇOK İSTEMİŞSİNİZ BU MÜMKÜN DEĞİL. YANİ ZATEN AYAZ'LA YENİ KÜSTÜLER BİDE HANİ AYAZ BENCE ÇOK İLERİ GİTTİ HEMEN BARIŞMASINLAR BİRAZ AYAZ'I SÜRÜNDÜRELİM DE Mİ ? AMA MERAK ETMEYİN FAZLA KÜS KALMAZ ONLAR. NEYSE HERKESE MUTLU YILLAR .
NE OLURSA OLSUN ONU UNUTMAM LAZIMDI. ONA BAKMAMAYA ÇALIŞARAK ADIMLARIMI HIZLANDIRDIM. AYAZ ÇOK DENGESİZ BİRİYDİ. DAHA GEÇEN GÜN BANA EVLENME TEKLİFİ EDERKEN KİBAR VE NAZİKTİ ŞİMDİ İSE BENİ TAM BİR DÜŞMAN GÖZÜYLE GÖRÜYORDU. ONA KIRGINDIM, KIZGINDIM. BEN ONU SEVMİŞTİM ONUNDA BENİ SEVDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORDUM O İSE BANA '' SENİ SEVDİĞİM İÇİN KENDİMDEN NEFRET EDİYORUM '' DEMİŞTİ. ONU HER GÖRDÜĞÜMDE BU SÖZLERİ AKLIMA GELİYOR VE CANIM YANIYORDU. AMA ONU UNUTMAM GEREKİYORDU. OKULUN KAPISINDAN GİRİP HIZLA SINIFA DOĞRU İLERLEDİM. TUĞÇE HALA GELMEMİŞTİ VE DERSİN BAŞLAMASINA 5 DAKİKA KALMIŞTI. HOCA SINIFA GELİP DERS ANLATMAYA BAŞLAMIŞTI Kİ TELEFONUM TİTREDİ. SIRANIN ALTINDAN HOCAYA ÇAKTIRMAMAYA ÇALIŞARAK MESAJI AÇTIM. GELEN MESAJ TUĞÇE'DENDİ. BABASININ TEYZESİNİN ÖLDÜĞÜNÜ VE CENAZESİ İÇİN MEMLEKETE GİTCEKLERİ İÇİN BİR KAÇ GÜN OKULA GELEMEYECEĞİNİ YAZMIŞTI. BENDE BAŞIN SAĞOLSUN YAZIP TELEFONU ÇANTAMA ATTIM. YAN GÖZLE AYAZ'A BAKIŞ ATTIĞINDA ONUNDA BANA BAKTIĞINI GÖRDÜM. BAKIŞLARI HER ZAMANKİ GİBİ YUMUŞAK DEĞİLDİ AKSİNE DELİCİ VE KIRICIYDI. HEMEN GÖZLERİMİ ÜZERİNDEN ÇEKİP TAHTAYA ODAKLANDIM. TABİ HOCANIN ANLATTIKLARINDAN HİÇBİR ŞEY ANLAMASAMDA . 10 DAKİKA SONRA ZİLİN ÇALMASIYLA TİTREDİM. HERKES DIŞARI ÇIKMIŞ SINIFTA SADECE AYAZ'LA BEN KALMIŞTIM. BİR SÜRE SONRA AYAZ'IN YANINA BİR ARKADAŞI GELDİ VE BİRLİKTE GÜLÜŞMEYE BAŞLADILAR. BEN RAHATSIZ OLUP KAPIDAN ÇIKARKEN AYAZ'IN SESİYLE KASKATI KESİLDİM.
- DUR ! ONU DİNLEMEDEN HEMEN KOŞMAYA BAŞLADIM. EN GÜVENLİ VE SESSİZ YER OLARAK KÜTÜPHANEYİ SEÇTİM. EN ARKADAKİ MASANIN ALTINA GİRİP İYİCE GİZLENDİM. DERS ZİLİ ÇALMIŞTI FAKAT SINIFA GİTMEYE CESARETİM YOKTU. HERKES DERSE GİRİNCE TÜM SESLER KESİLDİ. BÜYÜK BİR OH ÇEKMİŞTİM Kİ KÜTÜPHANENİN KAPISININ AÇILMASIYLA VE İÇERİDE DUYULAN AYAK SESİYLE İRKİLDİM. İYİCE YERİME SİNMİŞTİM Kİ DUYDUĞUM SESLE TEKRAR KASKATI KESİLDİM.
- KAÇARAK YA DA SAKLANARAK YAPTIĞIN OROSPULUĞU ÖRTEBİLCEĞİNİ Mİ SANDIN ? DEDİĞİ ŞEYLE DUDAKLARIM ARALANIRKEN DONDUM KALDIM. O İSE KONUŞMASINA DEVAM ETTİ .. '' - ÇIK ŞURADAN '' .. TİTREYEREK YERDEKİ MERMERDEN DESTEK ALDIM VE KARŞISINA DİKİLDİM.
- NE SÜRTÜKLÜĞÜ YAPMIŞIM BEN BE NE DİYORSUN SEN ?
- BARIŞ'LA YATTIĞINI BİLİYORUM.. KAHRETSİN GERİZEKALI BARIŞ'LA YATTIĞIMI DÜŞÜNÜYORDU.
- NE SEN NE DİYORSUN BE SÖZLERİNE DİKKAT ET DİYEREK GÖĞSÜNÜ YUMRUKLADIM VE ONU GERİ GERİ İTMEYE BAŞLADIM.
- BARIŞ SÖYLEDİ BOŞUNA İNKAR ETME.
- GÖZÜNLE Mİ GÖRDÜN DERKEN ARTIK GÖZLERİM DOLMAYA BAŞLAMIŞTI. AMA SUSMADIM KONUŞMAYA DEVAM ETTİM ;
- AYAZ BİZ SENLE DAHA GEÇEN GÜN EVLENME KARARI ALDIK.
- HATIRLATMA ! DİYE BAĞIRDI. '' - UNUT GİTSİN SENDE DEĞMEZMİŞSİN ZATEN DİĞERLERİNDEN BİR FARKIN YOK.
- SEN BANA OROSPU MU DEMEK İSTİYORSUN HA. AMA SANA YAZIKLAR OLSUN AYAZ HERKESİN YALANINA BU KADAR ÇABUK KANDIN YA BRAVO SANA YA. BEN SENİN O İKİ GÜNLÜK OROSPULARINA BENZEMEM HANİ O BEKARETİNİ ALDIKLARIN VARYA.
- YETER SUS. AYAZ ÖYLE BİR BAĞIRMIŞTI Kİ BİR AN BOĞAZI YIRTILACAK SANDIM. AMA BENİMDE HİÇ DURMAYA NİYETİM YOKTU ;
- EĞER BEN OROSPUYSAM NEDEN BANA EVLENME TEKLİFİ ETTİN ? NİYE ÜMİT VERDİN ? HE YOKSA AMACIN BENİMDE BEKARETİMİ ALIP SAVURMAK MIYDI ? DEMEMLE YÜZÜME TOKATI YAPIŞTIRDI. ACIYLA İNLERKEN GÖZYAŞLARIMI SERBEST BIRAKTIM. AYAZ BU SEFERDE BENİ KÜTÜBANE DOLABINA HIZLA YASLADI. SIRTIM DOLABA ÇARPINCA GÖZYAŞLARIM HIZLANDI. DOLAPTAKİ KİTAPLAR TEKER TEKER YERE DÜŞERKEN AYAZ BOĞAZIMI SIKMAYA BAŞLADI.
- SENLE YAŞADIĞIMIZ HERŞEYİ UNUT SENİN ADINI BİLE DUYMAK İSTEMİYORUM. KARŞIMADA ÇIKMA GİT BURDAN DEFOL DERKEN ELLERİNİ BOĞAZIMDAN ÇEKTİ. NEFES ALIŞLARIMI NORMALE DÖNDÜRMEYE ÇALIŞARAK KONUŞTUM ;
- TAMAM BENİ GÖRMEK İSTEMEZSEN KARŞINADA ÇIKMAM. HATTA OKULUMU BİLE DEĞİŞTİREBİLİRİM. BAŞIYLA BENİ ONAYLADI. BİR ADIM ADIM ATIP GİTMEYE KALKARKEN ONA SON BİR BAKIŞ ATTIM. ELİNİ KALDIRIP ;
'' - GÖRÜŞÜRÜZ DERKEN SUSTU. SONRASINDADA DÜZELTTİ.
'' - YANİ UMARIM GÖRÜŞMEYİZ DEDİ. BENDE BAŞIMLA ONAYLADIM.
'' - UMARIM''. O SIRADA GELEN KÜTÜPHANE GÖREVLİSİNİ FIRSAT BİLEREK KOŞARAK HEMEN KÜTÜPHANEDEN ÇIKTIM. HEMEN TUVALETE GİDİP ELİMİ YÜZÜMÜ YIKADIM. ZİLİN ÇALMASIYLA TUVALETTEN ÇIKTIM VE BİZİM SINIFA GİRİP ÇANTAMI ALDIM. ARDIMDAN YAPILAN DEDİKODULARA ALDIRMADAN OKULUN ÇIKIŞ KAPISINA DOĞRU İLERLEDİM. BAHÇEYE ÇIKTIĞIMDA 2 KIZIN PEŞİMDEN KONUŞMALARINI DUYDUM.
- ŞU SÜRTÜKDE VARYA AYAZ'LA BERABERDİ BİR ARALAR. ŞİMDİ AYAZ ONUDA KULLANIP Bİ KENARA ATTI YA BAKSANA ORTALARDA UCUBE GİBİ DOLANIYO.
- NE DİYOSUN AYAZ BUNUN DA MI BEKARETİNİ ALMIŞ.
- TABİ KIZIM BÜTÜN OKUL BUNLARI KONUŞUYO.
- AY ÇOK YAZIKKK. DİYİP GÜLÜŞMEYE BAŞLADILAR. ADIMLARIMI HIZLANDIRDIM VE OKULUN KAPISINA VARDIĞIMDA GÖREVLİ SURATIMA BAKTI. ZATEN HASTA GİBİ GÖZÜKTÜĞÜM İÇİN HEMEN OKULUN KAPISINI AÇTI. YÜRÜYEREK SAHİLE İNDİM. BOŞ OLAN BANKA ÖNCE ÇANTAMI KOYDUM SONRA KENDİM OTURDUM. ŞU KISACIK ZAMANDI NELER YAŞAMIŞTIK BE . GEÇEN GÜN AYAZ'IN BANA VERDİĞİ MUTLULUKTAN UÇACEKKEN ŞİMDİ İSE ÖLECEK GİBİYDİM. İÇİN PARÇALANIYORDU. AŞK BERBAT BİŞEYDİ. OLMADIK ANDA GELİP YAKALIYORDU SENİ. HİÇ BEKLEMEDİĞİN BİR ANDA BEKLEMEDİĞİN BİR SAATTE ÇALIYORDU KAPINI. AŞK O KADAR GÜÇLÜ BİR ŞEYDİKİ ONUN KARŞISINDA NE MUTLULUK, NE SEVİNÇ , NE HÜZÜN NEDE BAŞKA BİR KELİME DURABİLİYORDU. BUNLARI DÜŞÜNÜRKEN AKLIMA OKUDUĞUM BİR KİTAPTAKİ SÖZ GELDİ '' AŞK KÜÇÜK BİR SÖZCÜKTÜR ONU SEVENLER BÜYÜTÜR. BU KİTABI BİR SENE ÖNCE OKUMUŞTUM VE BU KELİMEDE GERÇEKTEN O ZAMAN NE ANLATMAYA ÇALIŞTIĞINI ANLAYAMAMIŞTIM ŞİMDİ İSE GAYET İYİ ANLIYORDUM. ÇÜNKÜ ARADAN ÇOK ZAMAN GEÇMİŞTİ. EN ÖNEMLİSİDE BEN AŞIK OLMUŞTUM. UZAKLARA DALMIŞKEN BİR SESLE İRKİLDİM BU BİR KÖPEK SESİYDİ. BAŞIMI OTURDUĞUM BANKIN HEMEN YANINDAKİ YAVRU KÖPEĞE ÇEVİRDİM. ÇOK TATLIYDI, BEMBEYAZ TÜYLERİ VARDI. BU SOĞUK HAVADA ÜŞÜYOR OLMALIYDI. KUCAĞIMA ALIP SEVMEYE BAŞLAMAMLA HEMEN YÜZÜMÜ YALADI. GÜLÜMSEYİP MONTUMUN BİR KENARINDA ONADA YER AÇTIM. ÇANTAMIDA KAPIP EVE DOĞRU YÜRÜMEYE BAŞLADIM. MONTUMUN İÇİNDE ONU ISITMAYA ÇALIŞIYORDUM. 15 DAKİKA SONRA EVE VARMIŞTIM. ESKİDEN BİR KÖPEĞİM VARDI AMA KAYBOLMUŞTU. ONUN KULÜBESİ HALA DURUYORDU. KULÜBEYİ KÖMÜRLÜKTEN BULUP ÇIKARDIM İÇİNEDE BİR MİNDER KOYDUM. YENİ KÖPEĞİMİ SICAK YUVASIINA YERLEŞTİRMENİN VERDİĞİ MUTLULUKLA EVİN KAPISINI AÇTIM. HER ZAMANKİ GİBİ EVDE KİMSE YOKTU. ODAMA ÇIKIP KALIN PİJAMA TAKIMIMI GİYDİKTEN SONRA MUTFAĞA İLERLEDİM. DOLAPTAN BULDUĞUM ETLERİ BİR KABA KOYUP KÖPEĞE VERMEK İÇİN DIŞARI ÇIKTIM. YEMEĞİNİ VERİNCE HEMEN YEMEYE BAŞLADI. SANA YARIN İLK İŞ MARKETTEN MAMA ALICAM SÖZ. AH CANIM BENİM. KEŞKE BANADA SEMİN GİBİ BİR YARDIM ELİ UZATACAK BİRİSİ OLSA . NEYSE HOŞGELDİM YUVAMIZA.........................................................................................................................SON..
TABİ ÇOK MUTLU GEÇEN BİR BÖLÜM OLMADI AMA BENCE BU ŞEKİLDE OLMASI DAHA UYGUN. BÖLÜM ZATEN BENCE ÇOK GEÇ GELMEDİ SANIRIM ÖTEKİ BÖLÜMÜ PAZAR GÜNÜ YAYINLAMIŞTIM. BUNUDA SALI GÜNÜ YAYINLIYORUM. 2 GÜN OLDU. BİRDE MERAK ETMEYİN VERDİĞİM SÖZÜ TABİKİ UNUTMADIM TUTUCAM. EVET 15 TATİLDE ÇOK SIK BÖLÜM YAAZIP YAYINLIYCAM. MERAK ETMEYİN İNŞALLAH SÖZÜMÜ TUTUCAM. HERKESE İYİ GÜNLER BU ARADA BİRAZ GEÇ KALSAMDA MUTLU , SAĞLIKLI, MADDİ MANEVİ HER YÖNDEN İYİ BİR YIL GEÇİRMENİZİ DİLİYORUM. İYİ NOELLER. CANLARIM. İYİ Kİ VARSINIZ. VOTELERİNİZDE İYİ Kİ VAR :)
SON OLARAK MEDYADAKİ ŞARKIYI MITLAKA DİNLEYİN TAM AYRILIK ŞARKISI :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!
RomanceHerkes "Yaşayabilmek adına unutman gerekiyor" dese de ben yaşadığım için unutamıyorum. Attığım her adım, yaşadığım her an, sonbahara sarmalanmış Dolmabahçe, kasım soğuğunun nefesini içine çeken Kadıköy; onu hatırlarken ve her an onun bende bıraktıkl...